Krokanrull Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg ikke vet hvilket merke dette er. Og forsvådt, hvor det blir kjøpt: Noen som vet det? Er egentlig ikke så veldig viktig, men hvis noen visste det så hadde det jo vært greit. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg irriterer meg over at jeg ikke vet hvilket merke dette er. Og forsvådt, hvor det blir kjøpt: Noen som vet det? Er egentlig ikke så veldig viktig, men hvis noen visste det så hadde det jo vært greit. Aldri sett før, men det ligna på en "militær-rank" Sersjant ranken med en regnbue over Hv or fant du bildet forresten? Viss du fikk det fra goggle finnes dte sikkert sider der det er navn Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Var ikke google nei. Tror det er noe millitær-rank med en regnbue over ja... Hmm. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 har sett det merket flere steder, men husker hverken navn eller sted. Hvor har du bildet fra? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Var bare en som hadde genseren, fikk ikke noe informasjon med derfra dessverre. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Alldrig sett før :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Da er det vel ikke så veldig mye vits i å poste her, er det? Trådstarter: jeg har sett en som har en lignende genser på skolen, skal se om jeg kan finne ut hvor han har kjøpt den. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Har sett sett det før, inbiller meg at det er no H/M, Kappal els no sånt.. vetke hvorfor.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Merket heter Energie Edit: De selger bukser av merket på S&S Endret 28. januar 2008 av thrice Lenke til kommentar
floww Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Batistini er merket, selges på dressmann jeg har en sånn genser og Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, fikk to forskjellige svar her? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 woot. Det er i alle fall slike militær-saker på buksa mi. Du får sjekke ut begge deler Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg syns ikke logoen ligna noe særlig på Batistini akkurat. Venter videre på svar... ^^ Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg syns ikke logoen ligna noe særlig på Batistini akkurat. Venter videre på svar... ^^ Jeg kjøpte en sånn på dressmann for lenge siden Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som er 100% sikker? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som er 100% sikker? Ja? Jeg har den i skapet, jeg kjøpte den 100% sikkert på Dressmann og det er Batistini! Hvorfor er dette ikke til å tro? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe okay jeg tror deg. Var bare at det var en her som sa at det var Energie, og at det var et slikt merke på buksen(e) hans. Lenke til kommentar
floww Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 logoen er ikke batistini logo, er bare spesielt for den gensern trur jeg Noen som er 100% sikker? Ja? Jeg har den i skapet, jeg kjøpte den 100% sikkert på Dressmann og det er Batistini! Hvorfor er dette ikke til å tro? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Da er det vel ikke så veldig mye vits i å poste her, er det? Trådstarter: jeg har sett en som har en lignende genser på skolen, skal se om jeg kan finne ut hvor han har kjøpt den. Nå, fant du ut av det? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Har en slik genser jeg og, kjøpt på dressmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå