HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei, går det ann å skjule overclock for sånne på komplett? I så fall, hvordan? Takker for svar Endret 27. januar 2008 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Men du burde jo vite at reset av bios sletter alt, eller reset'er alt- slik det er orginalt. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Men du burde jo vite at reset av bios sletter alt, eller reset'er alt- slik det er orginalt. Ja vel, men det visste jeg ikke... Åssen resetter jeg bios? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Se i manualen. Er en jumper som må flyttes på, og så settes tilbake. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Blir ram, skjerkort og prosessor resetta da? Blir alt jeg har på Pcen sletta? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Blir ram, skjerkort og prosessor resetta da? Blir alt jeg har på Pcen sletta? CPU og ram blir resetta når du reset'er bios. Skjermkortet klokker vel ikke om du ikke har satt ''start up clock with windows'' eller noe lignende. Tror ikke du bør bekymre deg for det. Hva skal du sende inn? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Blir ram, skjerkort og prosessor resetta da? Blir alt jeg har på Pcen sletta? CPU og ram blir resetta når du reset'er bios. Skjermkortet klokker vel ikke om du ikke har satt ''start up clock with windows'' eller noe lignende. Tror ikke du bør bekymre deg for det. Hva skal du sende inn? Ingen ting enda Det er bare greit å vite viss den fucker seg, siden han fyren jeg snakka med sa at de fant ut om jeg hadde clocka... Godt å ha sånne folk som dere Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Blir ram, skjerkort og prosessor resetta da? Blir alt jeg har på Pcen sletta? Umm. Og du påstår at du har god peiling? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tar ut batteriet i 10sek, eller flytter den jumper saken. Blir ram, skjerkort og prosessor resetta da? Blir alt jeg har på Pcen sletta? Umm. Og du påstår at du har god peiling? Har et problem her... finner ikke ut hvor jeg skrev at jeg har god peiling Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Når du ikkje veit kva "reset" av bios inneber veit du definitivt for lite om overclocking. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Reset bios før du sender den inn? Høres ut som om du kan litt for lite om overklokking til drive med det... Bountyhunter Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Når du ikkje veit kva "reset" av bios inneber veit du definitivt for lite om overclocking. OK, moderator kan stenge tråden, føler dette blir får usakelig når folk ikke greier å svare på det jeg spør om. Takk til dere som faktisk greide det, og **** dere som ikke greide det Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg skjønner at du ikke er mye moden når du ikke tar imot hint og råd her. Det er ikke vanskelig å øke FSB, hvis du mener det er overklokking. Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Første bud ved overklokking er å vite hvordan du resetter CMOS(BIOS) til sine opprinnelige verdier. Det er nesten 100% sikkert at du kommer til å oppleve svart skjerm og frysing av pc-en hvis du holder på med det. Jeg anbefaler deg derfor å lese i overklokkingsguider her på forumet hvis du skal begynne med det. Det nytter ihvertfall ikke å spille en bedreviter, sånn som du gjør, når du ikke tar imot enkle råd i tråden din. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg skjønner at du ikke er mye moden når du ikke tar imot hint og råd her. Det er ikke vanskelig å øke FSB, hvis du mener det er overklokking. Bare fordi jeg ikke vet åssen jeg skjuler det betyr ikke det at jeg kan for lite til å overclocke Første bud ved overklokking er å vite hvordan du resetter CMOS(BIOS) til sine opprinnelige verdier. Det er nesten 100% sikkert at du kommer til å oppleve svart skjerm og frysing av pc-en hvis du holder på med det. Jeg anbefaler deg derfor å lese i overklokkingsguider her på forumet hvis du skal begynne med det. Det nytter ihvertfall ikke å spille en bedreviter, sånn som du gjør, når du ikke tar imot enkle råd i tråden din. Vel, jeg begynte å overcloke for ca 9 månder siden, så ja, jeg er kanskje litt grøn...Men har ALDRI opplevd noe frysing, eneste jeg har opplevd er "the bluescreen of death" en del ganger. Men NEI jeg ikke en nybegynner i overclocking, men jeg er heller ikke en Expert. Jeg er en VIDEREKOMMER. Jeg prøver å lære meg mest mulig. Og JA jeg har lest overclockings guider. EDIT: Tror IKKE jeg er bedreviter...men jeg tar ikke imot råd fra folk som oppfører seg som bedrevitere Endret 27. januar 2008 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Men, la oss avslutte diskusjonen om jeg er dårlig til å overcloke. Fint om dere kunne gi meg link til en bra norsk overclokings guide(Fant ingen jeg )Har lest noen men finner dem ikke igjen.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Så det du egentlig skal ha hjelp til er å skjule at du har overklokket systemet, slik at du kan sende inn utstyr på reklamasjon hvis det skulle gå galt? Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Så det du egentlig skal ha hjelp til er å skjule at du har overklokket systemet, slik at du kan sende inn utstyr på reklamasjon hvis det skulle gå galt? Kanskje, åssen det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg