ksolvik Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Går det ann å bruke egen mik. til Live-spilling ? eller må man bruke den orginale mik. fra Xboxen ? Har headsett med mik. som jeg liker å bruke når jeg spiller på pc,, men det er kanskje ikke så lett å få til på Xboxen360... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du har eit headset som berre brukar ein mini jack til både mic og høgtalarar er det berre å stappe inni -- feks eit mobiltlf headset. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 dette http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10505089;c:100594 Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Får man da lyd fra spill og lyd fra medspillere inn samtidig? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis du har eit headset som berre brukar ein mini jack til både mic og høgtalarar er det berre å stappe inni -- feks eit mobiltlf headset. Noen som har testa dette headsettet? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Om du mener det headsettet som Noiz linket til over, så ja. Jeg bruker det når jeg spiller. Funker fett. Ikke like bra sourround som vanlige høyttalere, men bedre enn et stereo headset. Blir litt svett i øra etter en kvelds spilling, men det regner jeg med er tilfellet med alle lukkede headset. Behagelig å ha på. EDIT: For å få lyden fra de andre inn i øret må man inn i innstillinger i profilen sin og sette voice output til speakers. Da kommer det rett i headsettet. Endret 29. januar 2008 av roolf Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 eg har bestilt det. det er fin lyd til pengene og du forstyrer ikkje folk rundt deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå