Ely Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei Jeg sitter fast på siste brettet av Volcano Cavern, "Ancient Wyrm" som det heter. Jeg mener jeg gjør alt rett, jeg fyller beholderen over den store dragen med vann, legger Goon Totems på alle plassene for å reise hammeren og stiller meg dit opp jeg kommer meg på hammeren etter at dragebabyen begynner å gråte. Av en eller annen grunn går bare ildkulene rett forbi hammeren når jeg hopper ned. Er det slikt at hammeren må treffes av en rekke ildkuler, eller skal det holde med en? Har sikkert forsøkt ti ganger nå. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei Jeg sitter fast på siste brettet av Volcano Cavern, "Ancient Wyrm" som det heter. Jeg mener jeg gjør alt rett, jeg fyller beholderen over den store dragen med vann, legger Goon Totems på alle plassene for å reise hammeren og stiller meg dit opp jeg kommer meg på hammeren etter at dragebabyen begynner å gråte. Av en eller annen grunn går bare ildkulene rett forbi hammeren når jeg hopper ned. Er det slikt at hammeren må treffes av en rekke ildkuler, eller skal det holde med en? Har sikkert forsøkt ti ganger nå. tror ikke jeg har kommet dit du er, men har du forsøkt hjelp fra hu dokka? du vet du kan kjøpe hints osv? helt sikkert noe du har glemt Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 HVis du er redd for å miste poeng av å få hjelp av dokka kan du sjekke en gamecheat side Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ring med bjella du, så blir det butikk Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Klatre opp på hammeren, ring med bjella, og sørg for å klatre kjapt ned rett før ildkula treffer hammeren (så den ikke treffer deg). Tok meg en halvtime og mye tenking før jeg fant ut av det der selv Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bumper denne, da jeg fikk passet mitt påskrevet for å spørre i hjelp i andretråden. Okei folkens, trenger hjelp. Neste siste brett på første verden. Spoiler: Det brettet der du skal fiske opp den digre fisken i vannet. Jeg har plukket med meg marken og trer den på fiskestanga. Prøver å rykke med wiimoten på den måten som det fortelles at jeg skal gjøre, men snøret ryker hele tiden grrr. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du må bare riste når fisken kjemper i mot (wiimote-mannen sier i fra, står move når du skal riste, og stop når du må slutte). Fisken taper da krefter. Jeg måtte gjøre det 2-3 ganger før fisken var tom for krefter. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Samme med meg, tok noen ganger før fisken ble slitt ut...må være litt tålmodig når man spiller Z&W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå