lassefos Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Underfundig og lekkert fra nedenunder. Les mer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Regner med at du vet Stardust er en (fantastisk) bok, og ikke en tegneserie. Var litt uklart. Sandman albumene er helt vannvittig bra, gleder meg til denne Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Regner med at du vet Stardust er en (fantastisk) bok, og ikke en tegneserie. Var litt uklart. Sandman albumene er helt vannvittig bra, gleder meg til denne Stardust har også kommet ut i en utgave som må kunne kalles tegneserie. På feks butikker som Outland står den i alle fall under tegneserier og ikke bøker. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Regner med at du vet Stardust er en (fantastisk) bok, og ikke en tegneserie. Var litt uklart. Sandman albumene er helt vannvittig bra, gleder meg til denne Stardust har også kommet ut i en utgave som må kunne kalles tegneserie. På feks butikker som Outland står den i alle fall under tegneserier og ikke bøker. Ålreit, da beklager jeg mitt forsøk på korrigering. Flott at dere har begynt og dekke tegneserier og Neil Gaiman er en god prioritering! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ålreit, da beklager jeg mitt forsøk på korrigering. Flott at dere har begynt og dekke tegneserier og Neil Gaiman er en god prioritering!Godt det faller i smak! Dette er et av våre satsningsområder dette året. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg