Gå til innhold

COD4 - to spørsmål

kns

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt COD4 over Xbox Live så lenge, og lurer på to ting:

Under barracks/challenges er det en challenge hvor man må ha så og så mange assists? Hva er dette? Ser det også på scoreboardene, men forstår ikke hva det er

Som regel når jeg forlater et spill midt i, står det Host Ended Game. Hvordan unngår jeg å være host? Får liksom aldri dette valget på forhånd, men blir det nesten alltid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at "Host Ended Game" betyr jo at noen andre er host og avbryter spillet, har ingenting med deg som host å gjøre.

Det skal jo komme en oppdatering hvor problemet med at matchen avbrytes om host avslutter snart.

Endret av AlfSimen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Jeg lurer på hva Coocked Grenades er!

Kokte granater?

granater som fienden har kastet som du kan kaste tilbake på de :D

Lenke til kommentar

Coocked Grenades er når du holder inne granatknappen litt før du slepper! da sprenger den fortere. Det går vel 3 - 4 sekunder får en granat detonerer.

Skal du slenge inn en i ett vindu der du vet det sitter en, er det gret å "koke" granaten før du kaster den inn. Så han ikke har mulighet å stikke vekk med tanke på det ikonet som dukker opp når en granat er i nærheten.

Der er en challange som sier at du skal "koke" en granat så den detonerer i hånda di også skal du ta ut en motstander i samme rennet. Dette funker utmerket på Shipment bana!

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Der er en challange som sier at du skal "koke" en granat så den detonerer i hånda di også skal du ta ut en motstander i samme rennet. Dette funker utmerket på Shipment bana!

Det morsomste er å finne en eller annen sniper på f.eks Pipeline, legge seg rett bak han og koke litt granater sammen. ;) Takk gud for at det bare er 3 slike kills du trenger for å klare den..

Lenke til kommentar
Du kan ikke, så vidt jeg vet, unngå å være host.

For og unngå og være host trenger man litt vett. La oss si at du venter lenge på og finne noen og spille med. Men PLUTSELIG så skjer det noe. Et Map har blitt valgt, og du er den eneste som er på listen over personer som skal spille. Da skal det som regel ringe en bjelle som sier at det er du som hoster...

Og da kan du som alle andre bare gå ut. Og inn igjen for og prøve lykken.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Men en gang jeg spilte så så jeg at det stod XXX has been banned from the server. Hvordan er det mulig da?

Hvis du joiner et game uten å starte å spille vil du automatisk bli kicket og da står det nederst i hjørnet, så det var nok bare det.

Lenke til kommentar
Men en gang jeg spilte så så jeg at det stod XXX has been banned from the server. Hvordan er det mulig da?

Hvis du joiner et game uten å starte å spille vil du automatisk bli kicket og da står det nederst i hjørnet, så det var nok bare det.

Ja mulig det var det som skjedde. Men syns så tydelig at en kar sa "I'm kicking him!", men kan jo ha hørt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...