SSSø Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) For noen dager siden fant jeg et meget fint eple da jeg hjalp en venn med å bære ut epler i butikken hvor hun jobber. Lurer på om noen vet hva som har skjedd, og hvorfor? Aldri sett noe sånt før, jeg. Det er ikke tegnet på eplet, og det er heller ikke risset inn, er bare skallet som har en annen farge. Håper jeg kan sende det inn et sted og vinne noe. Litt sånn som gullbillettene til en viss sjokoladefabrikk. Endret 27. januar 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har du eple forsatt? If so så ville jeg ha først ha tatt kontakt med butikken og hørt om de har en kontakt til produsenten. If not så kan du jo alltids ta kontakt med noen aviser, vg/dagbladet osv. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Fant det på en måte sammen med hun som jobber i butikken, hun la det på kontoret. På mandag kommer sjefen tilbake, har kan vel få tak leverandør vil jeg tro. Avisen ja, dette må jo slå hun som så jomfru Maria i skiven sin! Endret 27. januar 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Stewie!? Bare litt krøllete utgave. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Stewie!? Bare litt krøllete utgave. Haha! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Selg den på EBay. Si den datt ned fra himmelen da du ba til gud. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Stilig! De har nok brukt teip eller lignende på eple når det hang på treet, for da kommer ikke lyset skikkelig inn og skallet blir aldri helt rødt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 er vel bare ett spørsmål om å klistre ett symbol på eplet ved en viss modenhet, ala hvis du skal spraymale bokstaver på en bil? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 er vel bare ett spørsmål om å klistre ett symbol på eplet ved en viss modenhet, ala hvis du skal spraymale bokstaver på en bil? Det jeg også har kommet frem til, men syns allikevel det er litt merkelig at noen har gjort det, og at det har kommet så langt som til buikken før noen har sett det. Men men...fint var det uansett. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Må bare ha i mine innlegg Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En person som følger Ellings fotspor? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Høres fornuftig ut med ett slags klistermerke som er klistret på for å skape logoen til Beijing 2008 Tviler på det venter noen premie. Er nok bare ment som reklame. Er det kinesiske epler? Endret 27. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er skrik for frihet av barnearbeidere i Sør-Amerika.. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Takk for at du deler dette vakre funnet! Hva med å tipse bloggen boingboing om det? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hmm stilig, var et meget spesielt å se noe sånt på ett eple da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Google apples+Beijing 2008 Endret 27. januar 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For å si det sånn, nå i jula som var så var alle eplene på Meny butikken borti gata her merket på samme måte som det eple trådstarter refererer til. De er merket før de er modnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå