KKake Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har en Cooler Master CM690, ganske så pent kabinett, men også kjedelig i lengden, så tenkte jeg skulle modde det litt. Siden økonomien min ikke er så veldig å skryte av (er trossalt en 15 åring uten jobb )så vil jo ikke dette gå så fort, men jeg tenkte på å gjøre følgende ting med kabinettet: Akryl-rute i sidedøren. (Noen som har forslag til hvordan det kan se ut?) Hvite katoder/leds i kabinettet. Seriøs kabelrydding Få tak i en modulær PSU. Få "stealthet" viftestyringen. Få byttet ut vifta i fronten med en med hvite lys. (Få byttet ut vifta i sidedøra med en roligere en.) For å få skjært ut vinduet bør jeg jo ha en dremel, så tenkte jeg skulle høre med stefaren min om å gå sammen og spleise på (koster vel 700,- for en på Europris, noen som vet om noen billigere?) Noen som har noen flere idèer om hva jeg kan gjøre, og et kanskje navneforslag? Her er forresten et bilde av kabinettet (tilfelle noen har lyst til å "sketchupifisere" det for meg ); Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dersom du ikke vil bruke 700 på dermmel... kan du prøve denne kjøpte selv på lørdag...men har ikke pakket den ut og testet enda.... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hmm... Så greit ut den, si i fra om den er bra eller ei når du har testet den da Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 skal se om jeg ikke får pakket den ut i dag. Har en dremmel som kun går på full guffe!!! Skal bli spennende å se om utstyret passer overens. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 spindelen passet ikke om hverandre. Så jeg trur ikke jeg får brukt flexislangen.... Men vi får se... Co/tec'en er også fysiskt noe større en dremel'en. men ser ut som jeg skal få brukt min 150kroners versjon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Har den selv nå (stefaren min kjøpte den til meg ), men har ikke fått testet den ut enda, får se om jeg får gjort det i helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå