Wubbable Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Som topic sier/spør, finnes det noe lignendes denne, bare til 8800GT: http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...18&code=013 Det står dessverre at denne kun passer til 8800 GTX/GTS... Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei Denneog denne skal passe 8800 GT. Vurderer å kjøpe meg en duo etterhvert selv Lurer på om ikke denne også passer, men den kjøler dårligere enn de andre. Ble masse redigering dette her, litt tidlig enda på morgenen for min del:) Ser at produktet du linket var bare heatsinks for ram. Vet bare at man får med heatsinks for ram på duorb'en. Endret 27. januar 2008 av AcRoX Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, du forstod ikke helt nå Jeg tenkte på RAM-kjølere, ikke selve GPU-kjøleren... Vet det følger med slike små som man setter på, men Zalman sin ser mye mer robust ut (den i linken min), bare synd at den ikke passer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå