reckey Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hei, jeg har akkurat fått meg en ny sub (dali blue swa 12). da jeg skulle koble denne til reciveren (yamaha RX-V661) fikk jeg et lite problem. Bak på reciveren er det en coaxial utgang for aktiv sub, mens bak på suben er det en ingang med 2stk phono plugger (rød og kvit). I tillegg er det en utgang med 2stk phono plugger (rød og kvit). derretter er det 4 sett med høtaler utganger. hvordan skal dette kobles? på forhånd takk. mvh rene Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 .. mens bak på suben er det en ingang med 2stk phono plugger (rød og kvit). I tillegg er det en utgang med 2stk phono plugger (rød og kvit). derretter er det 4 sett med høtaler utganger. hvordan skal dette kobles? Er alle disse koblingene bak på suben? Har du tittet i manualen til RX-V661? Den har gode tegninger for tilkobling av utstyr, også høytalere. Den skal ha utganger for 6 høytalere + senter + sub (Etter Yamaha's navnestandard er det en 6.1 forsterker). Utgangene på forsterkeren er merket med hva de skal brukes til. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 du kan bruke en slik kabel som dette http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...,219&id=516 Y kabel, eller koble frontene gjennom subben, jeg ville anbefalt å bruke Y kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå