Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Hi

the glow plug light is the engine management warning lamp,when it flashes this means the engine management has seen a fault. As your car won't start it could be anyone of numerous things. You need to make sure all electrical connectors are fully engaged in the engine bay.The camshaft position sensor can be problematic,this is on the front of the engine just above the inlet manifold adjacent to cylinder number 3, if the sensor is a black one then it needs replacing this will stop the car starting,if you change this there is a jumper loom to fit as well.This may sound daft but make sure there is plenty of fuel in the car as it's not unknown for a gauge to be inaccurate,the engine management can see low fuel pressure so you will get the light flashing.Make sure there are no fuel leaks anywhere as this can cause air to get into the fuel system,causing low fuel pressure. If you find nothing with these checks unfortunately you will need to get the fault codes read from the engine management control unit by a garage,this will narrow down the area of the fault and enable you to decide on your next course of action.

 

 

Read more: mondeo will not start tdci just turns over. - JustAnswer http://www.justanswer.com/uk-ford/38fmt-mondeo-will-not-start-tdci-just-turns-over.html#ixzz2GueiTmJZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dette er en veldig enkel måte å kunne se den Amerikanske versjonen av Netflix her i Norge uten å måtte gå i store lengder.

 

 

1: Last ned Firefox

2: Gå inn på Utvidelser (CTRL + Shift + A)

3: Søk etter Media Hint (Har funnet at dette er den beste som gir best hastighet uten å måtte betale.)

4: Last ned, sitt på.

5: Gå inn på www.netflix.com og logg inn med din Norske bruker, du vil da få en beskjed "Du er på reisefot med Netflix" og valget vil endres for hvilke programmer du da har rettigheter på.

6: Nyt MANGE flere serier, tv-shows og dokumentarer!

 

Tips: Jeg liker å kun bruke firefox til Netflix, altså bare la Media Hint stå aktivert å bruke Chrome til surfing, iom at farten går litt ned. Streaming farten er relativt liten, når jeg sitter på en film buffer den i 20 sekunder så ser jeg gjennom hele.

 

 

Vet at dette er en veldig enkel guide, men ser folk spør hele tiden og følte dette var den enkleste måten. Håper dere liker den :-)!

Lenke til kommentar

Ny subwoofer i hus. Men, klokken er 22.45.. De jeg har kjellerleilighet hos er 60+, så jeg kan ikke spille høyt på denne tiden av døgnet, av respekt for de.

Selv om de sier de ikke bryr seg så mye om vi tar en fest, så føler jeg ikke for å plage de med unødvendig musikk sånn på kvelden.

Må nok vente til i morgen før jeg får testet skikkelig

Bedre å vente til i morgen, ellers vil du ikke få sove så godt. Hvor bedre opplagt du er > Hvor bedre høres musikken ut > Hvor lenge du kan høre på musikken uten å bli sliten i hodet/ørene :) Se på det som en investering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...