Andey- Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.synology.com/products/product.php?product_name=DS212 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ha ha, nice. Whish I had that much cash to Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Neil Young & Grateful Dead Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) /* 2 * ShellfishHarvesterMenuComponent.cpp 3 * 4 * Created on: 3/18/2012 5 * Author: Ez 6 */ 7 8 #include "server/zone/objects/creature/CreatureObject.h" 9 #include "server/zone/objects/player/PlayerObject.h" 10 #include "ShellfishHarvesterMenuComponent.h" 11 #include "server/zone/objects/scene/components/ObjectMenuComponent.h" 12 #include "server/zone/packets/object/ObjectMenuResponse.h" 13 #include "server/zone/managers/objectcontroller/ObjectController.h" 14 #include "server/zone/managers/minigames/ForageManager.h" 15 16 17 18 void ShellfishHarvesterMenuComponent::fillObjectMenuResponse(SceneObject* sceneObject, ObjectMenuResponse* menuResponse, CreatureObject* player) { 19 20 if (!sceneObject-&--#62;isTangibleObject()) 21 return; 22 23 TangibleObject* tano = cast&--#60;TangibleObject*&--#62;(sceneObject); 24 if(tano == NULL) 25 return; 26 27 TangibleObjectMenuComponent::fillObjectMenuResponse(sceneObject, menuResponse, player); 28 29 } 30 31 int ShellfishHarvesterMenuComponent::handleObjectMenuSelect(SceneObject* sceneObject, CreatureObject* player, byte selectedID) { 32 //ManagedReference&--#60;ZoneServer*&--#62; server = player-&--#62;getZoneServer(); 33 //StringBuffer success; 34 //int amountHarvested; 35 //int mindCost = 200; 36 37 if (!sceneObject-&--#62;isTangibleObject()) 38 return 0; 39 40 if(selectedID == 20) { 41 42 43 //if(server == NULL) 44 // return 0; 45 46 ForageManager* forageManager = player-&--#62;getZoneProcessServer()-&--#62;getForageManager(); 47 forageManager-&--#62;startForaging(player, ForageManager::SHELLFISH); 48 return 0; 49 50 /* 51 if (player-&--#62;isInWater() && !player-&--#62;isSwimming()){ 52 53 if (player-&--#62;getHAM(CreatureAttribute::MIND) &--#62;= mindCost + 1) 54 player-&--#62;inflictDamage(player, CreatureAttribute::MIND, mindCost, false, true); 55 56 else { 57 player-&--#62;sendSystemMessage("You need to rest before you can harvest again"); //"You need to rest before you can forage again." 58 return 1; 59 } 60 61 62 if (System::random(100) &--#62; 50){ 63 64 ManagedReference&--#60;Zone*&--#62; zone = player-&--#62;getZone(); 65 ManagedReference&--#60;ResourceManager*&--#62; resourceManager = server-&--#62;getResourceManager(); 66 67 if (System::random(100) &--#62; 50) { 68 69 ManagedReference&--#60;ResourceSpawn*&--#62; molluskSpawn = resourceManager-&--#62;getCurrentSpawn("seafood_mollusk",zone-&--#62;getZoneName()); 70 amountHarvested = System::random(25)+ 5; 71 resourceManager-&--#62;harvestResourceToPlayer(player,molluskSpawn,amountHarvested); 72 success &--#60;&--#60; "You successfully harvest " &--#60;&--#60; amountHarvested &--#60;&--#60; " units of mollusk meat"; 73 player-&--#62;sendSystemMessage(success.toString()); 74 } 75 else { 76 ManagedReference&--#60;ResourceSpawn*&--#62; crustaceanSpawn = resourceManager-&--#62;getCurrentSpawn("seafood_crustacean",zone-&--#62;getZoneName()); 77 amountHarvested = System::random(25)+ 5; 78 resourceManager-&--#62;harvestResourceToPlayer(player,crustaceanSpawn,System::random(25)+ 5); 79 success &--#60;&--#60; "You successfully harvest " &--#60;&--#60; amountHarvested &--#60;&--#60; " units of crustacean meat"; 80 player-&--#62;sendSystemMessage(success.toString()); 81 } 82 } 83 84 else 85 player-&--#62;sendSystemMessage("You failed to harvest any shellfish"); 86 87 } 88 89 else 90 player-&--#62;sendSystemMessage("You must be standing in water to use this tool"); 91 92 return 1; */ 93 } 94 95 return TangibleObjectMenuComponent::handleObjectMenuSelect(sceneObject, player, selectedID); Endret 19. mars 2012 av -EZ Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 en sykt nerdete lang html-kode!!!! neida :tease: weLOVEthe90'S - Eurodance extravaganza Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har forøvrig også profil på Sukker (big shock), men jeg er så lite aktiv der, at profilen min alltid er deaktivert hver gang jeg går inn. Oppdaterte profilen nå da. Sist gjort for 4 år siden. lol, jeg liker deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://chat.efnet.org/ network; efnet.xs4all.nl /j #so Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/023/roflcopter-2.jpg Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 http://www.culturepub.fr/videos/ozon-cool-mints-la-potence Tehe. God gamal og morsom reklame. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 This is a restriction set in the Mohn Drilling workstation and subsequently something their IT department need to assist you with. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 http://i.imgur.com/diZsX.jpg Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 http://www.kognitiv.no/filarkiv/File/Informasjon_om_kognitiv_terapi_versjon_3.pdf Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 youstar Casual&Luxury Slim Line shirts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå