mhm. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Danny the dog Syk film Eneste som er dritt er "hollywood-endingen" Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Blir mye bedre om folk forklarer hvorfor man har det på ctrl+v da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Night of the Living Dead Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10982455 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 The Assassination of Jesse James by The Coward Robert Ford Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Cause baby I'm not alright when you go, I'm not fine. please be all mine. I never want you to go because I am all yours, so please be all mine. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 22:51 Buss 34 UiTø/Planetariet (Tromsø) Giæverbukta (Tromsø) 22:58 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Orange_SA Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 skype Har nylig installert programmet så er vell siden jeg søkte på det i google. . . Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/18/532959.html Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 TBGNKU *En eller annen aktiveringsskode til et onlinemanager-spill : D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://manolo.se/2005/08/07/att-tvatta-ell...tt-inte-tvatta/ Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? 17 2. Tror du at du har giftet deg til da? Tviler altså. 3. Hvem snakker du mest med på msn? Christiiiine 4. Husker du hvor du var 11. september 2001? På rommet, jeg fikk ikke lov å se på nyhetene. 5. Hvem ringte deg sist? "Supersmarte Tonje" 6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? BrenneCD, har AHA i discman'en 7. Har du kjæledyr? Mauren Bjarne 8. Når var siste gang du drakk kaffe? Den gangen Tiril og Jenny putta masse greier oppi, 8 år siden eller noe 9. Er foreldrene dine gift? Jepp 10. Når så du din mor sist? På morran 11. Liker du å reise med fly? Ja, men tog er best 12. Hvor mange land har du bodd i? Norge 13. Hvor mange byer har du bodd i? Tjølling bare 14. Hvor mange søsken har du? To mindre og en storehalvbror 15. Kan du plystre? Ja! 16. Hva var det siste du spiste? Potetgull som jeg fant på gulvet 17. Hva er din favorittiskrem? Vanlig vanilje is, men dream caramell heaven stiller sterkt 18. Hva ser du frem til? Helga 19. Er det noe du vil fortelle til noen? Faktisk ikke 20. Hva gjør du om en time? Er ute å sykler 21. Liker du kaffe? Nei.. 22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig? Er ikke sikker, ikke så mye 23. Er noen forelsket i deg? Ja.. 24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? Sove med andre 25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? Jada 26. Kan du spille poker? Litt 28. Har du noen gang vært i Canada? Nei 29. Hva var den siste sangen du hørte på? En eller annen med AHA 30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg Nei, men Julia Roberts har 31. Hvor mange land har du besøkt? Norge, Sverige, Danmark og Finland 32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? Engelsk og litt spansk 33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Kanskje en liten tatovering 34. Har du noen gang vært i en ambulanse? Nei 35. Svømmebasseng eller hav? Havet! 36. Hvordan er været hos deg? Sol og varmt 37. Spiser du frokost daglig? Jepp 38. Hva er din favoritting å bruke penger på? Godterier 39. Hva var det siste du kjøpte? Hamburger og brus, lol. 40. Hva er ditt favorittprogram på TV? Grey's anatomy! 41. Kan du rulle med tungen? Nope 42. Kan du dykke uten å holde for nesa? Jessda 43. Sover du med bamser? Selvfølgelig Lars<3 44. Hva er din blodtype? A- 45. Er alt lov i krig og kjærlighet? Det er vel ikke det 46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? Gul med lyselyse grønne lønneblader xD 47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? Ja selvfølgelig 48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? Lukket vel 49. Er du voksen? Nei, og det digger jeg 50. Har du tatt sol den siste måneden? Nei 51. Kan du skifte olje på en bil? Nei 52. Har du fått fartsbot? Nei 53. Er du avhengig av tv-en? Nope 54. Liker du appelsinjuice? Ja, men frokostjuice er best 55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? Jepp 56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? Ja! 57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå? Være ute og sole meg og lese en god bok Også må jeg ha godteri der 58. Kaffe eller energidrikker? Energidrikk 59. Hva er din favorittby? København! 60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? Klatra opp i et tre 61. Liker du håndskriften din? Ja 62. Hvilken sang hører du på? En sånn japansang på CD-en til Christine 63. Har du vært så full at du har besvimt? Nei 64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? Blitt lei meg. 65. Når våknet du denne morgenen? Halv sju 66. Har du søskenbarn? Jepp 67. Hva liker du med deg selv? At jeg har mange gode venner og smiler mye 68. Hvem snakket du med sist? André 69. Hva er det verste faget på skolen? Forming.. 70. Hvor skal du bo når du blir eldre? Oslo, eller kanskje Trondheim 71. Hva drømte du i natt? Husker ikke 72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? Mamma betaler 73. Hvor ble du født? Tønsberg 74. Hvordan var din forrige helg? Koselig 75. Hva er din favorittsang? Ingen spesiell 76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? Kanskje 77. Hva er den beste iskremsmaken? Vanilje is sa jeg jo! 78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på? Mange ganger 79. Har du hjemmeside? Den er nede for telling 80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? Ikke akkurat nå 81. Kan du si alfabetet baklengs? Nei 82. Kyss eller klem? Liker kyss best ja, men er ikke så mange å kysse på 83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? Jeg tror ikke det 84. Hvis du var født som det motsatte kjønn, hva ville du hett? Er ikke sikker jeg, Morten kanskje 85. Har du vært på scenen? Jepp 86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? YODA 87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? Ganske masse ihvertfall 88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? Noe rart, fikk egentlig ikke lov til å gå Halloween jeg.. 89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? Mamma.. 90. Hvorfor det? Det husker jeg ikke 91. Hva er din favorittfrukt? 92. Irriterer vennene dine deg? Nei 94. Blogger du? Har tenkt til å begynne faktisk 95. Er du kilen? Jaa 96. Hvem er/var din favorittlærer? Ove Også Silje ( ho som vant farmen veit dere..) var utrolig snill! 97. Hvilket godteri spiser du på kino? Toffee greier 98. Syns du gutten skal betale på første date? Nei 99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? Jeg veit det jeg 100. Hva skal du gjøre etter denne testen? Pakke, og så skal jeg sykle til Sandefjord uh 100 tragiske spørsmål fra en sånn nettby ting (nei ikke mine svar som er der men ej venninnes xD) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.bodymod.org/mods/mods.aspx?modt...=4410&lm=1# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå