Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orlando er et GODT stykke fra Miami.

 

 

OK

"Et GODT stykke" er dermed definert som 4 timers kjøretur.

 

Alternativet var retur i bil til New York og Orlando er en by en sannsynligvis er innop på veien (sør eller nord).

 

I skrivende stund er det 1200,- billigere å fly fra Orlando enn fra Miami (enveis)

 

 

 

 

s

Lenke til kommentar

Etter svarene til andre å dømme er dette en useriøs diskusjon... Selv har jeg stilt meg selv og andre det samme spørsmålet mange ganger.

 

Ditt spørsmål er ett spørsmål jeg tror samtlige av de som er kristne har spurt seg selv og/eller andre. Uten å få noe svar.

Det eneste svaret jeg kan komme med der er Gud har alltid hvert, er og kommer alltid til å være....

På en måte kan du si at Gud skapte seg selv igjennom Jesus Kristus, ved unnfangelse av jomfru Maria, ved Den Hellige Ånd, men likevel er Gud Gud....

Etter det evolusjonsteorien hevder er jorden 4,5 milliarder år gammel... Kan du si meg hva som er grunnen til dette? hvordan kan jorden være så gammel, når vi kristne mener jorden er 6000 år gammel?

 

Det er ikke lett for oss mennesker å forstå, men Gud ar ALLTID vært før under og etter - alltid til evig tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...