Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig med trådstartet, men faren her er at alle som er det kommer til og bli stemplet som mannssjåvinister! opp til flere lærere har sakt at den Norske skole er bedre tilrettelagt jenter en gutter, frem til gutter fyller 20. kjønnskvotering burde fjernes og like krav på alle mulige måter. er en grunn til at det heter likestilling og ikke forbedring av kvinners stilling.

Jeg har ingen problem med å inrømme at jeg er anti-feminist. Jeg er for at kvinner og menn skal stilles likt, men enkelte av prinsippene som feminismen spiller på i dag, mener jeg er urimelig på menns vegne.

Lenke til kommentar

minimum et år som grenader kan du søke på Grunnleggende Befalskurs (GBK) på Hærens Befalsskole (HBS). Dersom du blir tatt opp som elev fortsetter du å tjenestegjøre i TMBN i utdanningsåret, men gjennomfører en modulbasert utdanning ved HBS. Utdanningen ved HBS varer i ca 6 uker. Ved fullført utdanning og beståtte eksamener beskikkes du til sersjant. Du skal da avtjene et års plikttjeneste. Denne tjenesten avtjenes normalt i en annen avdeling enn TMBN. Etter fullført plikttjeneste kan du søke på ledige befalsstillinger i TMBN eller i andre avdelinger i Forsvaret.

Må man ha avtjent førstegangstjeneste i Hæren for å være kvalifisert til å søke på grenaderstillin

Lenke til kommentar

Tosvik's Elemental Fury hits you for 684 electrical damage.

Effect Elemental Wrack terminated.

Tosvik afflicts you with Elemental Wrack

Your Storm Field hits Tosvik for 11 shield damage.

Tosvik's Storm Field hits you for 672 electrical damage.

Effect Elemental Wrack terminated.

Tosvik afflicts you with Elemental Wrack

Your Charged Blast hits Tosvik for 11 shield damage.

Tosvik's Charged Blast hits you for 663 electrical

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...