aardwolf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) lol lollol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lollol lol lollollol lollollol msn xD ventea på att C&C sku bli ferdig å update xD edit: fakk lange mellomromm blir fjerna... men det står lol med lol xD hvis dere skjønner xD vell zhyl0 i og med att jeg kikka kjapt igjennom den før jeg posta den å kan ikke huske å ha sett noe ip eller passord der så ville jeg antagelig sakt morroklumpen men hvis ikke jeg hadde skumma igjennom hadde jeg sagt hvorfor gadd du å lese igjennom og wtf?! hva gjør det der?! xD Endret 8. april 2008 av aardwolf Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fear can hold you prisoner. Hope can set you free. Fra signaturen til Movieheart. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://www.wayodd.com/funny-pictures2/funn...uperman-SAo.jpg Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=CxeS27akB8M...t=2&fpart=1 Haha Beste videoen jeg har sett på leeenge! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://www.imdb.com/title/tt0092978/ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Endret 8. april 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Loven har litt slingringsmon da så det er nok ikke store problemet.Jeg trodde det å bli 16 år var det at en hadde lov til å skru på lyset når en holdt på Lys ftw! Var sammen med ei som nektet å gjøre noe som helst med lyset på. Det var ingen suksess. Man vil jo gjerne se den man holder på med. (Jeg vil ihvertfall det) hvor stygg var hun egentlig? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://home.powertech.no/oystein/20080409-...ainst-ooxml.txt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 qqqqq Ehm... Håper du ikke var inne på det jeg tror du var? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.gamer.no/artikler/slik_blir_gta...erspiller/50551 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 qqqqq Ehm... Håper du ikke var inne på det jeg tror du var? Dessverre. Lurte på hva som faktisk kom opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 qqqqq Ehm... Håper du ikke var inne på det jeg tror du var? Dessverre. Lurte på hva som faktisk kom opp. Ahh.. Been there done that som det så fint heter^^ Horible saker... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Graphics mode 640,480 Load map 128 Open map Viewport 1,0,0,0 to 640,480 Load images 128 int objNmb=map object count int mapX=0,mapY=0,mapXX=0,mapYY=0,charX=320,charY=240 int pX[objNmb],pY[objNmb],n,tile,objType for n=0 to objNmb-1 pX[n]=map Object X (n)*25 pY[n]=map Object Y (n)*25 next n while not (mouse button) 'Scrolling *************************************************************** 'move the viewport position ( only the variables representing the viewport ) if right then mapXX=mapXX+10 if left then mapXX=mapXX-10 if down then mapYY=mapYY+10 if up then mapYY=mapYY-10 'set an inbounds value mapX=mapXX mapY=mapYY if mapX <> if mapY <> if mapX>map width()*25-640 then mapX = map width ()*25-640 if mapY>map height()*25-480 then mapY = map height ()*25-480 'Objects*************************************************************** ' A code to do for each object for n=0 to objNmb-1 ' Get the object type objtype=map object type (n) 'React with the object type; here, the reaction is showing a different image if objType=0 sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,0 end if if objType=1 sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,1 end if if objType=2 sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,2 end if 'Get the tile the object is on tile = map tile ( pX[n] / 25 , pY[n] / 25 , 0) 'React with the tile the object is on ( you do not need to specify an action for each possibility of tile ) if tile = 6 or tile = 7 or tile = 8 or tile = 9 set sprite color n+2,red else set sprite color off n+2 end if next n 'Main character******************************************************** ' Get the tile the main character's on tile = map tile ( (charX+mapXX) /25 , ( charY+mapYY) /25,0 ) ' React with the tile the main character's on if tile = 6 or tile = 7 or tile = 8 or tile = 9 set sprite color 2,red else set sprite color off 2 end if ' Show the main character sprite 2,charX-(mapX-mapXX),charY-(mapY-mapYY),0 ' Move the viewport set viewport offset 1, mapX, mapY ' Draw the image draw frame wend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå