Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er en Thermalright CPU-blokk er at den som fulgte med i settet var for noe eldre socket. Derfor var jeg på PCStyling og byttet blokken mot en annen. Den blokken er som de fleste gode blokker laget av kobber og skal dermed effektivt overføre varmen fra prosessoren til vannet.

 

Har brukt vannkjølingen på en intel Q6600 og en AMD Phenom X4 9750 og har vært veldig fornøyd med settet. Kjølingen begynte først å slite med AMD-prosessoren da jeg klokka den fra rundt 2,5GHz til 3GHz med full belastning i et allerede varmt rom.

 

Med andre ord har dette sette dratt det meste med storm.

 

Sammenliknet med mitt tidligere BigWater-sett, er dette mange ganger så bra. Det settet kjølte en AMD Athlon X2, og måtte kjøre vifta på fullt når jeg skulle spille, og det bråkte. Da jeg byttet til dette Liquid Icer-settet var det knapt en lyd i forhold.

 

Så det er et bra sett hvis du er ute etter noe som kjøler bra uten at det høres ut som et jagerfly. Anbefales hvis du har en PC som brukes mye til krevende oppgaver som spill og Folding@Home men samtidig ikke skal bråke for ille.

Lenke til kommentar

Den eine paralellsesjonen hadde Windows 7 med teknisk vinkling som tema. Her var Birger Eriksrud frå Microsoft første mann ut. Han prata om kva som var nytt i Windows 7 og Windows Server 2008 i forhold til Windows Vista. Han gjekk igjennom nye funksjonar og applikasjonar som er nyttige for bedrifter som har mange klientar som skal kjøyre Windows 7.

Frode Rønning frå IKT-tenesta i Sogn og Fjordane fylkeskommune og Dag Ove Nesberg frå Dale VGS fortalde litt om deira erfaringar når dei har testa Windows 7. Dei hadde ein god erfaring med utrulling og tanking av maskiner med Windows 7. Det var liten driverproblematikk. Eit diskbilde som var laga på ei maskin kunde fint tankast på ei maskin med anna maskinvare. Tankinga av kvar maskin tok ca. 10-15 min. Ved bruk av Windows Deployment Service kan ein nytta ein funksjon ein kallar Zero Touch. Med denne funksjonen treng ein berre å boote maskina via PXE og det er alt ein treng å gjer. Endringar som maskinnavn og liknande blir gjort automatisk. Avtalen som Sogn og Fjordane Fylkeskommune har med Microsoft seier at SFFK skal ha minimum 2000 klientar innan nyttår, det skulle ikkje vere noko problem meinte Rønning.

 

Fri programvare

Paralellsesjonen om fri programvare var holden av Christer Gundersen frå Friprog og Håvard Halvorsen og Jørn Sandvik Nilsson frå bedrifta YAST. Christer Gundersen fortalde litt kva fri programvare er og korleis ein kan nytta dette. Han prata og om ulike lisensar knytta til fri programvare og korleis fri programvare kan nyttast i praksis. Nokre viktige punkt her:

1. Anvende

2. Studere

3. Endre

4. Dele

Desse punkta blir nytta av alle som brukar fri programvare og vil tilføye noko. For eksempel YAST fann ein feil i programvaren dei bruka. Dei endra feilen og sendte den inn til utviklarane for programvaren og dei la ut ein oppdatering. Slik kan du fikse eigne problem du kan ha med programvare og andre kan dra nytte ut av det arbeidet du gjer. YAST viste for det meste praktiske eksempel på korleis fri programvare kan nyttast. Dei baserar seg berre på bruk av fri programvare når dei utvilar tenestene sine. Eksempel på fri programvare dei nyttar: mysql, jquery.

Lenke til kommentar

Neil Zaza - i'm alright

 

Neil Zaza - Friends

 

Avenged sevenfold - Lost

 

Avenged sevenfold - Afterlife

 

Avenged sevenfold - Scream

 

Marius Christiansen - Saying hello

 

Lil jon - Get low

 

Paramore - Emergency

 

Paramore - Decode (Twilight sound track)

 

Freezepop - Get ready to rokk

 

 

(En kompis av meg som lånte pcen min :p )

Lenke til kommentar

Postpartum depression (PPD), also called postnatal depression, is a form of clinical depression which can affect women, and less frequently men, after childbirth. Studies report prevalence rates among women from 5% to 25%, but methodological differences among the studies make the actual prevalence rate unclear. Postpartum depression occurs in women after they have carried a child, usually in the first few months. Symptoms include sadness, fatigue, insomnia, appetite changes, reduced libido, crying episodes, anxiety, and irritability. The condition is surprisingly common. Current data suggests that 5 to 9 percent of women will develop postpartum depression, but less than one in five of these women will seek professional help”. It is sometimes assumed that postpartum depression is caused by a lack of vitamins, but studies tend to show that more likely causes are the significant changes in a woman's hormones during pregnancy. On the other hand, hormonal treatment has not helped postpartum depression victims. Many women recover because of a support group or counseling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...