Datasmurf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.iol.ie/~craigcharlie/blog/index.htm Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 skishop(@)vassfjellet.no Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 sykehus.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://joeschwartz.net/quiz.htm Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14371781 Lenke til kommentar
Epower Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Landet under isen Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Logitech MX Revolution Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2229 Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ZEBRAZEBRAZEBRAZEBRAZEBRA Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Til innhold Til meny Til søstersider Tek.no Data Foto Lyd & bilde Mobil Spill Søk Hardware.no Pixmania.com Du tjener på å handle Netshop.no Ukens tilbud MPX.no Elektromarked på nett Komplett.no Norges største nettbutikk Annonser: Siste nytt Tester Prisguide Forum Anbefalinger Artikler Bruktmarked Guider Karriere Lanseringsguide Nettbutikker -------------------------------------------------------------------------------- hardware.no -1 Logged in as: cmf_Tiger 0 New Messages My Controls Mine innlegg Siste 24 timer Ubesvarte tråder Retningslinjer Nettikette Blogger Favoritter Min karriere Søk Hjelp My Assistant My Friends Medlemsliste Log Out Gi oss en tilbakemelding Kategorier Bedrift - IKT Annet (bedrift) Antivirus og datasikkerhet Applikasjoner Backup (bedrift) Diskuter artikler Klientmaskiner Nettverk (bedrift) Operativsystemer Servere Sikkerhet Virtualisering Bil, båt og motor Bil Båt GPS og satelittsporing MC Motorsport Trafikk Worklogs og showcase Data Brukerbidrag Butikker og verksteder (data) Datamaskiner Hjelp til kjøp og salg av PC Internett og nettverk Maskinen fungerer ikke Maskinvare Overklokking Programmering Programvare Tilbakemelding og artikkeldiskusjon Digital foto og video Annet om digital foto og video Bilderedigering og programvare Butikker og verksteder (foto) Diskuter artikler (Digital foto og video) Filmbaserte kameraer Fotografering Fotoskrivere, utskrifter og papirkopier Kompaktkamera - digitalt Lagringsmedier Objektiver, filtre, blits og utstyr Skannere og skanning Speilrefleks - digitalt Tilbakemeldinger til Akam.no Videokamera Visuell kreativitet Forbruker Arrangementer, fest og uteliv Butikkerfaring Diskuter artikler (Tek.no) Forbrukerrett Hjelp til kjøp og salg Produkt- og prisjakt Tilbakemeldinger til Bruktmarked.no Økonomi Fritid Dyrehold Ferie og reise Hobbyer Hus, hage og oppussing Jakt og fiske Mat og drikke Mote og velvære Jobb og utdanning Andre jobber Annen utdanning Forsvaret IT-jobb IT-utdanning Skole og leksehjelp Stillingsannonser Kultur Annen kultur Billedkunst Film Humor Litteratur Musikk Språk Tegneserier og anime TV- og radioprogrammer Lyd og bilde Annet (Lyd og bilde) Bilde Butikker og verksteder Diskuter artikler (audiovisuelt.no) Hjemmekino Kabler Lyd Prosjekter og arbeidslogger for lyd og bilde Mobil og PDA Diskuter artikler (amobil.no) Forhandlere og verksteder GPS og satelittsporing Hjelp, skal ha ny telefon! Lesertester Mobilfoto Operatører og tjenester PDA-er og andre dingser Programmer, spill og operativsystemer. Rykter og nykomlinger Tilbakemeldinger til amobil.no Åpen diskusjon om mobil Off topic Forumarkiv Gledesutbrudd Gullkorn fra forumet Humor Lekeplassen OT-baren Sosialt Testposter Samfunn Familie og barn Helse Historie Juss Politikk og samfunn Religion, filosofi og livssyn Samliv og relasjoner Seksualitet Teknologi og vitenskap Økonomi Spill Butikkdiskusjon Diskuter artikler (Spillverket.no) Diskuter videoer (Spillverket.no) Generelt om spill Guild/klandiskusjon og rekruttering Konsoll LAN-parties Modifikasjoner PC-spill Spillforum - For de mest omdiskuterte Tilbakemeldinger til Spillverket.no Sport og trening Annet (Sport) Ballspill Ekstremsport Fotball Innendørsidrett Jakt og fiske Kampsport Motorsport Odds og tipping Sykkel Tilbakemeldinger til Speaker.no Trening og kosthold Utendørsidrett Vintersport Tilbakemeldinger Akam.no Amobil.no Bruktmarked.no Hardware.no Nyheter om forumet Prisguide.no Spillverket.no Tek.no Tilbakemeldinger om forumet Wiki.diskusjon.no [X]My Assistant Loading. Please Wait... Site Message (Message will auto close in 2 seconds) Windows XP-mobilen er klar (Amobil.no) Pure vil revolusjonere radioen (Tek.no) – Hackere bruker ikke Mac (Hardware.no) The Witcher 2 er på vei (Spillverket.no) Forum > Off topic > Lekeplassen 513 Pages « < 510 511 512 513 > Jump to Page hva skjuler det seg bak din Ctrl+v Options Track this topic Email this topic Print this topic Lagre i favoritter Download this topic Subscribe to this forum Display Modes Switch to: Outline Switch to: Linear+ Standard cmf_Tiger View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 21:23 Post #10221 Bruker Group: Medlemmer Posts: 1086 Joined: 16/02-2004 Member No.: 42464 Warn: (0%) Synes ikke de 2 debutantene imponerte, men det var vel heller ikke å forvente. Synes uansett at de skal få hvile neste kamp. Vil gjerne se Thomassen og Askar på kantene(Wass på h. back). Synes Askar, Gashi og Barsom var de beste i går. Tett fulgt av Wallace og Everton. Egentlig mest skuffet over Andersson som ble fullstendig avkledd av unggutten Amin Nouri(Er ikke skråsikker på stavemåten). Men, en må vel forvente at de nye spillerne må bruke litt tid, så jeg mener ikke å hugge hodet av noen. --------------------------- Spillere og trenere kommer og går. Klubben består. ffkmats Ble medlem: 05 apr 06 Innlegg: 197 Lagt til: 13 sep 09, 10:11 Hva? Andersson ble vel kåret til banens beste både på stadion og blandt annet Aftenposten fordi han skapte mye. Sånn som jeg ser det skaffet han selv corneren han scorte på ved en herlig 45 grader til Borges som fort kunne satt den i kassa også. Syns absolutt en halvskada Andersson presterte mye i dag, og lurer på hvor mye du forventer? Valencia fikk kanskje ikke til så alverderns, men noe man så pro på som Askar (som du heller vil ha på kanten neste kamp) ikke klarer er å slå giftige innlegg bak forsvareren. Det var rett og slett deilig å se at det kunne bli slått innlegg fra høyrekanten også, for der er Askar håpløs. Går ALLTID i første forsvarer. Dermed er det vel litt dumt å bruke Askar i rollen som kantene blir tildelt i Nordlis formasjon? ffkmufc Ble medlem: 24 des 04 Innlegg: 3124 Lagt til: 13 sep 09, 10:16 Moro å høre Nordlie snakke om enorm framgang på Abbe og Gashi siden han kom til klubben. Begge var gode i går, og løp enormt mye. Lemmy Ble medlem: 16 jul 05 Innlegg: 2146 Lagt til: 13 sep 09, 10:29 Uenig i at debutantene ikke innfridde. Andersson kom flere ganger rundt på venstrekanten, og det var han som lagde corneren før sitt eget mål (der hadde han dog flaks). Han kom til tider så lett rundt Nouri at Andresen valgte å kritisere en enkeltspiller da han i pausen uttalte at de måtte justere posisjoneringa på Nouri. Valencia var litt mer usynlig, men det hadde også litt med at vi spilte ballen mest på venstrekanten. Likevel viste han ved et par anledninger at han har en god innleggsfot. Det begge kantene også gjorde glimrende var at de gang på gang fylte opp i boksen når det var innlegg fra motsatt kant. Valencia hadde vel en to-tre skudd og også en assist til Évertons scoring. Det liker jeg. Man kan også godt si at FFK ikke spilte noen stor kamp. For den nøytrale tilskuer var det sikkert til tider kjedelig å se på. Men laget har forbedret seg kraftig i å flytte beina, både defensivt og offensivt. Hjemover er vi aggressive og midtbaneleddet jobber meget hardt. Offensivt er vi angrepsvillige og kommer med mye folk. Vi er også bedre enn på lenge til å komme rundt på kanten og få slått innlegg. Dette har nok en sammenheng med at vi har to typiske kantspillere også. For èn måned siden hadde vi ikke slått Vålerenga. For da løp vi nesten ikke. keiko99 Ble medlem: 05 jul 04 Innlegg: 8913 Lagt til: 13 sep 09, 10:36 Endret: 13 sep 09, 10:36 Endret av: keiko99 Jeg syns vi spilte fest forball og jeg håper ikke at det du sier lemmy ang nøytrale tilskuerstemmer jeg er så ille Glad i FFK at jeg tror alle til og med på at nøytrale tilskuer hadde samme mening om det er en ting jeg skal sette fingeren på så er det at laget noen ganger mista ballen litt farlig slik at Vif storma i angrep. jeg så til og med ett dårlig frispark som førte til at dem kontra, men vi stoppa dem da.. så det er jo litt små ting, men 3-1 da koser vi oss med det Gratulerer alle sammen --------------------------- Eu iubesc fredrikstad Imi este dor de Dagfinn Plankekæll Ble medlem: 03 okt 05 Innlegg: 2173 Lagt til: 13 sep 09, 10:42 Jeg synes vi skal kjøre på med samme lag til neste kamp, med unntak av Ophaug (mest sannsynlig skadet) og Barsom (karantene). Mitt forslag: Stamatopoulos Askar - Czwartek - Piiroja - Pereira Gashi - Ramberg - Borges Valencia - Éverton - Andersson Å la nykommerne hvile blir for meg helt høl i hue, de trenger masse kamptrening nå. Selvsagt har begge masse å gå på, men det kommer. Tiger Ble medlem: 08 jan 06 Innlegg: 573 Lagt til: 13 sep 09, 10:47 Endret: 13 sep 09, 10:48 Endret av: Tiger Opprinnelig postet av kanogvetalt Synes ikke de 2 debutantene imponerte, men det var vel heller ikke å forvente. Synes uansett at de skal få hvile neste kamp. Vil gjerne se Thomassen og Askar på kantene(Wass på h. back). Synes Askar, Gashi og Barsom var de beste i går. Tett fulgt av Wallace og Everton. Egentlig mest skuffet over Andersson som ble fullstendig avkledd av unggutten Amin Nouri(Er ikke skråsikker på stavemåten). Men, en må vel forvente at de nye spillerne må bruke litt tid, så jeg mener ikke å hugge hodet av noen. LOL, hvilken kamp så du på igår? Andersson spilte meget godt...ble t.o.m kåret til banes beste. Er enig med at Valencia var litt mer usynlig. Bedreviteren Ble medlem: 14 sep 03 Innlegg: 1974 Lagt til: 13 sep 09, 10:51 Barsom vår beste. Og dere som mener han er så usympatisk. På hvilket grunnlag? Hestehalen? Kjenner han godt? Synes tvertimot han er veldig proffesjonell. Synes bruken av Barsom, kapteinsbindet til Borges sier masse om at Nordlie er en fantastisk trener som på rekordtid har satt seg inn i ting. Borges var ikke outstanding, men spilte kamp torsdag morgen, reiste halve jorda rundt og nedlegger en kjempejobb. For en spiller, for en person... Gardarson Ble medlem: 03 nov 08 Innlegg: 286 Lagt til: 13 sep 09, 10:54 Andersson var god! Hvertfall første 65-70, så synes jeg han forsvant mer og mer. Valencia skuffet litt, men han kommer, det er det ikke tvil om. Må også stemme for Barsom som banens beste spiller! Jobber konstant og strør pasninger til kantene. Ikke helt enig i at han bør legge av seg det litt usportslige! Det er en del av gamet, faktisk en vikitg del i enkelte faser av en kamp. Rutinert å spille på søpla gule kort og få dem til å miste fatningen! Er det noen som bør skamme seg idag er det søpla fra Oslo! Makan til en gjeng sutrehuer og pingler! Ellers kan dere som mener PH ikke bidrar bare holde kjeft! Prøv heller å bidra litt selv! Jeg har ikke stemme idag, rundt meg var det vannvittig bra trøkk nesten hele kampen! Selvfølgelig mister vi MYE av lyden før den når banen pga sterk motvind. Der får jo klansskallene en stor fordel. Jeg hørte dem ikke en eneste gang. Å dere som mener dem var best på tribunen selv på 3-1, var dere på kampen? Halvparten av dem gikk og resten stod jo apatiske og så på. Hadde PH og klanen byttet side igår ville det vært PH som hadde dominert. Når det er sagt, så hadde det vel ikke rart om 1500 IVRIGE fra klanen lager mer lyd enn 1000 på PH? Resten av folka på tribunen holder jo kjeft....... keiko99 Ble medlem: 05 jul 04 Innlegg: 8913 Lagt til: 13 sep 09, 11:00 jeg har masse stemme igjen Gardarson og flere andre en meg har det så da må du ha brukt stemmen på andre ting en synge, for det var ikke noe bra av PH i går.. jeg kan ta ett eks for deg så håper jeg du tror på meg. jeg skriker ut: "nå synger vi er det alltid så stille over der" nei vi kommer til og bli pissa på av klanen hører jeg en sier.. jeg blir veldig overrasket over svaret, men prøver og dra i gang og for med enkelte på den... --------------------------- Eu iubesc fredrikstad Imi este dor de Dagfinn » Kategorier » Fredrikstad Fotballklubb Flat Trådet Nøstet Side 6 av 11 Første < 4 5 6 7 8 > Siste » Alle Copyright © ffksupporter.net 2003-2009 | Kontakt oss på [email protected] | Tips oss! Daglig leder: Stein Andre Sæther | Ansvarlig redaktør: Thomas Torjusen, Fredrikstad Fotballklubb -------------------- Cpu : [email protected] | Hk : Asus maximus formula | Ram : Mushklin 8500 | Skjermkort : 2 stk HD3870x2 | Psu : mist 1000w | Kjøling : vann på cpu-blokk | 3dmark06 : 20066 Full Edit Quick Edit KongKake View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 21:25 Post #10222 Bruker Group: Medlemmer Posts: 2590 Joined: 29/06-2006 From: Hof Member No.: 103196 http://www.youtube.com/watch?v=86wKWjvUD50 -------------------- Project Reborn88 [email protected] | UrPosts | Me@blogg | <3@MSg | ULiekChoco? RuneMK View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 22:26 Post #10223 Bruker Group: Medlemmer Posts: 99 Joined: 06/01-2005 From: Tromsø Member No.: 67098 http://boysstuff.no/waStorplaza4/storplaza...g%20shampo.html -------------------- - 97' Nissan Primera 2,0 SRi www.DemptD.us www.Arctic-Gatebil.com - Bilklubb for Troms og omegn Nopros View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 22:27 Post #10224 Bruker Group: Medlemmer Posts: 811 Joined: 14/05-2008 From: Hamar Member No.: 161136 http://www.mimoco.com/shop/happy-tree-friends/mole-gory.html -------------------- Success is going from failure to failure without a loss of enthusiasm. Winston Churcill karl-wilhelm View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 22:45 Post #10225 Bruker Group: Medlemmer Posts: 1523 Joined: 19/05-2003 From: Øy uttafor Tønsberg Member No.: 27482 QUOTE(KongKake @ 16/09-2009 : 21:25) http://www.youtube.com/watch?v=86wKWjvUD50 EPIC! Det er det den drøyeste adapsjonen jeg har sett av Gayroll noen gang! -------------------- Black Mesa Source Darkfall Online 1984 300CD Nokia 5800 XpressMusic, Asus EEE900 01: 78504 06: 20147 Corporal Clegg View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 22:49 Post #10226 Bruker Group: Medlemmer Posts: 2410 Joined: 11/10-2006 From: Bodø Member No.: 110948 Hvordan går det nede i Vågå ?' EDIT: Agreed, that's epic. This post has been edited by Corporal Clegg: 16/09-2009 : 22:52 -------------------- "Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it from religious conviction." > Blaise Pascal Forumtreff Bodø. Bli med! KongKake View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 22:53 Post #10227 Bruker Group: Medlemmer Posts: 2590 Joined: 29/06-2006 From: Hof Member No.: 103196 http://fixtstore.com -------------------- Project Reborn88 [email protected] | UrPosts | Me@blogg | <3@MSg | ULiekChoco? Kalars View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts 16/09-2009 : 23:00 Post #10228 Bruker Group: Medlemmer Posts: 433 Joined: 25/12-2006 From: Trondheim Member No.: 117558 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=319461 -------------------- " We kill people that kill people to show them that killing people is wrong." Quakecry View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 00:56 Post #10229 Bruker Group: Medlemmer Posts: 1012 Joined: 28/09-2007 From: Bodø Member No.: 140743 http://img33.imageshack.us/img33/5395/shoppingr.jpg -------------------- In cash we trust! Datasmurf View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 01:14 Post #10230 Bruker Group: Medlemmer Posts: 4657 Joined: 17/07-2004 From: Gendival Member No.: 52703 http://www.myspace.com/2emedanger -------------------- Perfekte sanger | last.fm | deviantArt | sjurvaage.com | Blogg SosJojURor | SneakyShoo | Djinnie | Kaline Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine mortenandre View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 01:22 Post #10231 Bruker Group: Medlemmer Posts: 239 Joined: 28/05-2007 From: Sandnes Member No.: 130936 finale-scr.3.cd2.int-xvid -------------------- AMD Athlon 64 X2 6000+, Sapphire Radeon HD 4850 X2, Kingston DDR2 2gb RAM, Antec 650 W, Asus M2N32-SLI Premium, Logitech G25 Torefos View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 09:39 Post #10232 Bruker Group: Medlemmer Posts: 77 Joined: 05/04-2009 From: Arendal Member No.: 189062 dumping av fysisk minne -------------------- Antec P182, P5N-E SLi, Intel Q6600, 2x 8800GTS 320MB, 4x1GB Geil ram. Chieftec 560W Torefos - Folding@Home Team: 37651 :Lærling IKT-Driftsfag: | HTC Magic - Android Datasmurf View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 11:26 Post #10233 Bruker Group: Medlemmer Posts: 4657 Joined: 17/07-2004 From: Gendival Member No.: 52703 "Sjur, æ ska på låvefæst og æ ska vær trønder. Ska æ ha på mæ felleskjøpet-dress da? De' e jo itj sexy? Kainj æ bruk russeklærn min?" *sukke oppgitt over blonde småsøstre* -------------------- Perfekte sanger | last.fm | deviantArt | sjurvaage.com | Blogg SosJojURor | SneakyShoo | Djinnie | Kaline Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine knegg View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 12:05 Post #10234 Bruker Group: Medlemmer Posts: 604 Joined: 08/06-2006 From: Bygda Member No.: 101671 Qqqz karen frå nettby som tok bilde frå tråden "din nerdebule" frå datasmurfen og scotty meina eg. alt er slette der no -------------------- Vi bør konsentrere oss om fremtiden - det er der vi skal vere resten av livet cmf_Tiger View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 12:27 Post #10235 Bruker Group: Medlemmer Posts: 1086 Joined: 16/02-2004 Member No.: 42464 Warn: (0%) VG Nett •Fandango •Go to menu •Your Lists Thursday 17 september The weather in VG now: 14.1 degrees Rainfall: 0.0 Meeting placeSnippetsMy FashionVektklubb.no. Home News[more] DomesticForeignEconomyPast 48 HoursLast seven daysSOMMAIREU.S. states (blog)Hanne Skartveit blogScreen Dump (blog)Lady on the wall (blog)Frithjof Jacobsen's blogSOMMAIRESOMMAIRESell Yours ELECTION 2009 Weather Sporting Goods E24 Næringsliv Sports[more] FootballLiveNew ReleasesTravelingIce HockeyHandballSkiSkatesSnowboardAthleticsGolfMotorBicycleTennisThe DayPlay online!FireproofReligulousIndustrial Supply BlogAthletics BlogHockey BlogBicycle BlogAuto PartsSell Yours Football[more] LiveNew ReleasesEliteguidenRoadside Romeo!League1. DivisionCupWomenHalloween GuideRatings 1.divPremier LeagueChampionship ...Premier League BlogAslan's football blogEspens football blogJamel football blogRatings englishChampions LeagueUEFA CupDanishFrenchItalianNights in RodantheSpanishMerchant CouponsSwedishGermanCity of EmberPlay online!DiscussLinksSell Yours VGLive Horse Play Dramas[more] BooksReviewsMusicVG-listaAppaloosaReviewsDiscussionMusic on TVVG-listaTVMovementsA richer NorwaySell Yours minMote VG-lista[more] MusicTop 20Top 40Top 30 NorwegianReviewsBehind the Screens Music Film[more] ReviewsTrailersPhotosTop 10 moviesSoul MenTop 20 rentalsTop 10 salesBehind the ScreensDiscussion TV Guide[more] TV guide iphone Nettby.no Quiz Compare VG Snutter.no List Fever Blog[more] Readers' blogsGames Blog Hands-on Web[more] 2004Archive 2003Archive 2002Archive 2001Archive 2000Archive 1999Archive 1998Archive 1997Archive 1995/1996 Discuss Trip reports YOUR MONEY[more] BankCarHousingOwn companyInsuranceReligulousLawLoansTaxAmerican CarolSmart MoneyStudentQuestions and answers Technology[more] Computers and InternetMobile and TelecommunicationsSound and picturePhoto and videoDilbertDiscuss DataTrailers GalleryDiscuss audio Health[more] Weather mapsTraining TipsHealth & MedicalWeight LossDietSex and relationshipsDiscussVektklubbartikler Vektklubb.no Travel[more] DiscussTrip reportsCurrency CalculatorTravel HomeAfricaAsiaAustraliaEuropeMiddle EastNorth AmericaPolesSouth America Food & Drink[more] PapersRecipesSjuves kitchenRestaurantsDiscuss Automotive[more] AdvertisementTraffic InformationFerriesHavneguidenDiscuss carDiscuss motorbike Housing VG-Snekkeren Garden Price Guide pengenedine.no mittanbud.no Play[more] Blog: GamesBlog: DingserReviewsFree online gamesSudokuDiscuss Soundscapes Sellers[more] VG TVPhoto galleryToday's reader photoADD TO ORDER Mobile[more] SMSRingtonesTaxMobile GamesAnimationsPhotosPostersWAP and PDACompare SMS Meeting place Map / Person / Company Find a job Photo gallery Your web site Restaurant Guide Morten M. Dilbert Work at VG VG Info Ad Info Podcast | RSS (Click for larger version) (Click for larger version) Czech Republic confirms no to missile shield Czech Prime Minister Jan Fischer confirmed that the U.S. move away from plans for a missile shield in eastern Europe. Read more - Throw a fire bomb at school •10 students will be damaged in Bavaria •The school was evacuated - 19-year-old arrested Read more Gilbert: - Norway has failed Gaza Read more Ida Maria canceling after collapse Read more Burst into tears - Twitter is an elite society Read more Quack Postmark cure for the common cold get new spring in Norway Read more - I will never take Rekdal in hand Read more Kjetil Rekdal called Eirik Bakke for the sauce Hagen raw on PR Burson Marsteller has secured one of Norway's most spectacular media strategists.E24: Read the commentary •Read also: The garden has got a new job Makeup Tips blemishes Read the case on minmote.no This is video from the brutal training How trained Tjostolv Moland and Joshua French soldiers in Uganda. More Watch the video (warning against strong images) Roar Strand will play in the elite series of 40-year-old Read more But against this man is a little boy Strand More in Espens football blog Mom: - We stayed in a big house, so I could not know New "Josef Fritzl" case revealed in Australia The pain forces the Hagen to sell house Read more - At Jan Henry gave Alzheimer's disease a face has been positive for us Read more Official Tourist Info for gays Read more - Right now looking 750,000 for child porn Read more Here zones Chris Brown for violence against Rihanna Read more See the Entry NCIS in in the Congo case Read more Brutal Training (warning against strong images) More mobile, less fixed broadband Read more Triana struggling with dancing "Shall We Dance". Read the case Aeroflot cuts up to 2,000 jobs Read more Was five days with broken thigh bone Read more Sultan's world highest There is not room for more of him on the front. Read the case See more Undesirable that parliamentary leader Martin Kolberg. Read the case Semenyas coach: - She has run for the last time Read more Karzai shocked by election-rigging charges Read more Children E. coli-infected in Trondheim Read more Violent explosion in Kabul Read more Norway Patriots give up Read more Here's a big salmon Follow the life of the river LIVE! Pregnant students get the entire loan which grants Read more Therefore, the selection day measurement in the field Read more See the queue on the net and control away Read more Bear Valley with the Røkke-made Read more Beautiful one on red carpet Read more •See the costumes on minmote.no - Poisoning was book pass Terje Wiik convicted murderer escaped to Strasbourg Jordanian interrogation after Vest Tank Accident Read more Was totally fucked by Lithuanian ghost 27 workers could never pay. Read on E24 OBI hope football-bankruptcy Read the case on the E24 - Bali bomber killed Read more Here, cook-Hellstrøm mess New signs of serious typos Was stirred - Christian Democratic Party and the Left should move left Read more Five of the seven Norwegian Party leaders women Read more Who has owned this time? Resolve likmysteriet in Jotunheimen. More - The U.S. go away from plans missile shield Read more John shot and killed ten from a hole in this car. Now he will die Read more Miracle twins rays six years after operation Were separated by historical operation in 2003 U.S. closes notorious prison camp Read more Woman taken impure flour in Anderson Tommy Lee Read more - Wee in the shower! Appeal to Brazilians Mary Travers is dead Read more Chernobyl accident has cost Norway 650 million Read more U.S. soldiers killed Iraqi skokaster Read more Look for the famous people in Birkenhead! Search on your own or someone else's name Compare VG Was betrayed by his best friend Blog: - Today, I remove her from Facebook Mouse - a band you should hear Music Blog: Read and be inspired This must not go miss in Rome vgd.no: Get city tips here F *** you! Snippets: Lily Allen Covert, listen Go to Compare VG-front Search tax lists: . Find Theaters: . Search VG Paper from 1945 to today: .Find Companies and individuals Latest news on VG Nett AllNewsSportsDramas 12:14:- Twitter is an elite society 12:12:Gilbert: - Norway has failed Gaza 12:00:Roar Strand (39) continues in Rosenborg11:54:Irritant 11:51:Liberal 11:48:Negligible 11:46:Western 11:45:73-year-old received compensation for group rape in Spain 11:42:Predator strikes again 11:39:Grand street poetry11:38:Two Norwegian athletes doping police 11:36:Håkedal / Tørlen finished ninth .12:12:Gilbert: - Norway has failed Gaza 11:45:73-year-old received compensation for group rape in Spain 10:45:The pain forces the garden to sell house 10:41:Tall will take Right to Left 10:37:New violent explosion in Kabul 10:33:Norway Patriots give up 10:21:E. coli-infected in Trondheim 10:16:22-year-old charged with two rapes 10:16:United Nations: - Explosive growth in child pornography 10:11:Male amok at school in Bavaria 09:52:Female cyclist hit by bus in Bergen 09:48:Mom: - I never suspected anything . 12:00:Roar Strand (39) continues in Rosenborg11:38:Two Norwegian athletes doping police 11:36:Håkedal / Tørlen finished ninth 11:36:Lightning can not be rescued by someone other than themselves 09:28:- Will never take him in hand 08:44:New Thoresen-Assisting in Russia08:03:Semenyas Flag - She's run for the last time 07:25:Bear Valley with the Røkke-made07:07:Will not extend before the goods have saved space 23:35:Newcastle's first defeat 23:04:Zlatan booed - missed fighting chance 23:02:Arsenal rescued by hands . 11:54:Irritant 11:51:Liberal 11:48:Negligible 11:46:Western 11:42:Predator strikes again 11:39:Grand street poetry11:14:Aniston song for Ellen DeGeneres 11:00:See Chris Brown clearing rubbish 10:55:Comedians invade PHOTOS 10:44:Ida Maria Perez cancels tour after collapse10:13:Jay-Z soon bigger than Elvis 08:43:Fabulous on red carpet .^ ^ Affordable advertising per hour! Business NewsCoordinator? Stavanger As coordinator of Mecuri Urval will work closely with our team of skilled consultants .... Read more hereBrynild Gruppen AS seeking Talented Sales Consultant in Buskerud and Hedmark, and a skilled sales promotes in Stavanger / Sandnes. Read more hereCoca-Cola Company searches Chairman of the National Logistics Planning for exciting posting in our logistics organization! Read more hereDistrict Administrators the whole country! Exciting job with good career opportunities .. Read more hereSales Manager Hamar Quorum sales manager sought. Career in sales management is offered ... Read more hereWalt Disney World 2009 Live in Orlando, Florida United States and a job at Walt Disney World in 2009/2010! SEARCH NOW! Read more hereBusiness today - get paid today! Losang seeking workers to construction, relocation / shipping, warehousing, transportation and freight forwarding. Read more hereClient managers Eastern Norway's leading in dialogue marketing, telemarketing, customer development and sales .. Read more hereSales Consultant - Ski Looking for a job where you can serve well, both in the form of fixed salary and commission terms?? Read more hereView all jobs | advertise VG HurraEirik HeltneHappy b-dayGrattis me dagen: D Lisa Romberg-HauganCongratulations to our GOLD !!!!!!!!!!!Mom and dad congratulates his treasure Lisa with 1 .. Lena Wøhni40 years ............Congratulations, and have a wonderful day. It earned ... would Bucher-johan ...HoorayFinally real last wee. Dad Dear Dad! Congratulations to 39 year birthday! Enjoy ma ... nina Myhre Storsveenninahappy birthday! LenaHipp HippHappy birthday dear Lenemor! Hope you get ... Amalie HalstvedtCongratulate them on 14 years of dayHave a nice day! Oda Marie Hole Will ...Our baby!Congratulations on 16 years of day. We are so incredibly gl ... Jonas Alexander WAE ...Hipp Hurra!Mom and Dad congratulates her golden boy Jonas Ale ... Write new message! You call Obama Kanye West for an idiot See the Entry Follow the life of Salmon River Salmon LIVE Chop for dinner? Try today's tip! The Store Ski Guide We have compared the best ski resorts in Europe. More Here, cook-Hellstrøm mess New signs of serious typos Was stirred Shop owners boycott new game console Read more Check your community! The distribution of votes This car has sofa in the back seat Read more Advertising that makes Lightning furious See it here The world's strangest museums Read more You can get sick of having a shower Read more Price: 10 million FRANKFURT (Reuters) Zune HD is games platform Read more - The STORE company car FRANKFURT (Reuters) Head Fashion More on minMote See innslget See party debate here Click here Swayze lost with cancer See the Entry Short, thank you! Read more about the dress fashions Save money on luxury hotel! Here you get tips. More Jens - completely private Unique images from Stoltenberg's everyday Look for the familiar-people in Birkenhead! Search on your own or someone else's name here! CBC.ca - Quick LinksCulture / Entertainment Ethical Trading Check who has grown your certified Friele coffee Free shipping on all items Price Guarantee Games - DVD - Blu-ray Ironing clothes while hanging Easy to use - highly efficient. Super for curtains only 299, -- Maldives Specialist Great Deals to the Maldives, Mauritius, Seychelles, South Africa It happens in the construction industry! Now it's exciting times, stay tuned for bygg.no Work out that Manchester United Become a better football. Workout or football. Øyelaser 22.000kr Safe treatment of Oslo, Stavanger and Trondheim Reasonable notes Large selection notes for most instruments. Order sheet music here! Select CategorySportsDramasTechnology / GamesHealthTravelCulture / EntertainmentCar and MotorFinance / CareerHome and Leisure Advertising Info News Gilbert: - Norway has failed Gaza (AP) Doctors Mads Gilbert and Erik Fosse dishes tough criticism against what they characterize as a n. .. More » 73-year-old received compensation for group rape in Spain The pain forces the garden to sell house Tall will take Right to Left New violent explosion in Kabul Sports / Soccer Roar Strand (39) continues in Rosenborg (AP) Now, Roar Strand really starting to become a super man. Today he wrote unde ... More » Two Norwegian athletes doping police Håkedal / Tørlen finished ninth Lightning can not be rescued by someone other than themselves - Will never take him in hand Dramas Comedians invade PHOTOS (AP) Every Thursday come see stand-up comedians, known and unknown, in the free training on ... More » Fabulous on red carpet Shops boycotts PSP Go Mate-skating in the "Skate 3" A little stiff in the mask, Kate? Tourism Official tourist information for gays Amsterdam is often called "The Gay Capital of Europe." Recently opened, the mayor b. .. More » Aeroflot cut up to 2,000 jobs The world's strangest museums New York will prohibit smoking in the park New direct flight from Gardermoen to Iraq Health Jan Henry and Laila collect the good moments He is well over the ball in Alzheimer's disease-jumping hill. But Jan Henry T. Olsen and his beloved Laila Lane ... More » Was five days with a broken thigh bone Quack cure Postmark get new spring in Norway Miracle twins rays six years after operation Radon gas takes 300 lives a year Automotive Check up traffic on the Web (AP) Want to be a little less envious of the neighbor's cabin in Trysil? N & arin ... More » A car for the couch potato The world's highest tunnel comes in Hardanger Chinese U-turn in the Volvo sales How is the new Trabant E24 Will take £ 3250. hours for Hagen Burson Marsteller is very pleased to have ex-politician Carl I. Hagen of the team .... More » Skype founders sued Skype Now turn the advertising market Aeroflot cut up to 2,000 jobs New round of Paradise The garden is raw on PR Technology - Twitter is an elite society (AP) A Danish study found that Twitter is almost exclusively a niche site, to ... More » More mobile, less fixed broadband Shops boycotts PSP Go - New Chrome 25 percent faster Mate-skating in the "Skate 3" Sellers Frankfurt Motor Show 2009How we remember Patrick SwayzeMorten Harket 50 years.[ News ][ Sports ][ Football ][ Dramas ][ VG-lista ][ Search ] Do you have any questions about this service? Please contact our duty journalist. Editor: Espen Egil Hansen / Managing Director: The Christian Oterhals For personal 22 00 00 00 TIP U.S.! SMS 2200 K L M N photo to 2200 · Ring 22 00 00 00 Help E-mail to Tusentipset Reproduction of material from VG Nett for use elsewhere is prohibited without prior agreement | © 2009 VG Multimedia .Election Results The new Storting Østfold9 seatsSvein Roald Hansen Born 1949 Location: FredrikstadIrene Johansen Born 1961 Location: MossThor Erik Forsberg Born 1980 Location: CaramelWenche Olsen Born 1965 Location: HaldenLine Henriette Holten Hjemdal Born 1971 Location: AskimIngjerd Schou Born 1955 Location: SpydebergUlf Leirstein Born 1973 Location: MossJon Jaeger Gåsvatn Born 1954 Location: CaramelVigdis Giltun Born 1952 Location: Dublin Akershus16 seatsAnniken Huitfeldt Born 1969 Location: UllensakerSverre Myrli Born 1971 Bosted:Marianne Aasen Born 1967 Location: AskerGunvor Eldegard Born 1963 Location: SkiGorm Kjernli Born 1981 Location: SkiBard Vegar Solhjell Born 1971 Location: SonKnut Arild Hareide Born 1972 Location: OsloRosemary Tenden Born 1951 Location: BærumJan Tore Sanner Born 1965 Location: BærumSonja Irene Sjøli Born 1949 Location: EidsvollSylvi Graham Born 1951 Location: OppegårdAndré Oktay Dahl Born 1975 Bosted:Morten Høglund Born 1965 Location: HeggedalKari Kjønaas Kjos Born 1962 Location: RastaHans Frode Asmyhr Born 1970 Location: FrognerIb Thomsen Born 1961 Location: Nittedal Oslo17 seatsJens Stoltenberg Born 1959 Location: OsloMarit Nybakk Born 1947 Location: OsloJan Bøhler Born 1952 Location: OsloJonas Gahr Støre Born 1960 Location: OsloMarianne Marthinsen Born 1980 Location: OsloHadia Tajik Born 1983 Location: OsloKristin Halvorsen Born 1960 Location: OsloHeikki Holmås Born 1972 Location: OsloHans Olav Syversen Born 1966 Location: OsloTrine Skei Grande Born 1969 Location: OsloPer-Kristian Foss Born 1950 Location: OsloIne Marie Eriksen Søreide Born 1976 Location: OsloMichael Tetzschner Born 1954 Location: OsloNikolai Astrup Born 1978 Location: OsloSiv Jensen Born 1969 Location: OsloChristian Tybring-Gjedde Born 1963 Location: OsloPeter N. Myhre Born 1954 Location: Oslo Hedmark8 seatsKnut Storberget Born 1964 Location: AthensAnette Trettebergstuen Born 1981 Location: HamarThomas Breen Born 1972 Location: FolldalTone Sønsterud Born 1959 Location: KongsvingerKarin Andersen Born 1952 Location:Trygve Slagsvold Vedum Born 1978 Location: StrangeGunnar Adolf Gundersen Born 1956 Location: ÅsnesTalcott Bredvold Born 1957 Location: Athens Oppland7 seatsTorstein Rudi Hagen Born 1951 Location: South FrontRigmor Aasrud Born 1969 Location: GranTore Hagebakken Born 1960 Location: GjøvikAksel Hagen Born 1953 Location: LillehammerAnne T Wøien Born 1965 Location: GranOlemic Thommessen Born 1956 Location: LillehammerMorten E. Johansen Born 1964 Location: Raufoss Buskerud9 seatsMartin Kolberg Born 1949 Location: LierLise Christoffersen Born 1955 Location: DrammenEspen Johnsen Born 1979 Location: Lower EikerLaila Gustavsen Born 1973 Location: KongsbergPer Olaf Lundteigen Born 1953 Location: FlesbergTrond Helleland Born 1962 Location: DrammenAnders B. Werp Born 1961 Location: FlesbergUlf Erik Knudsen Born 1964 Location: DrammenJorund Henning Rytman Born 1977 Location: Drammen Vestfold7 seatsDag Terje Andersen Born 1957 Location: LardalSonja Mandt-Bartholsen Born 1960 Location: LarvikSteinar Gullvåg Born 1946 Location: NøtterøyInga Marte Thorkildsen Born 1976 Location: StokkeSvein Flåtten Born 1944 Location: SandefjordAnders Anundsen Born 1975 Location: StavernPer Arne Olsen Born 1968 Location: Tønsberg Telemark6 seatsTerje Aasland Born 1965 Location: SkienGunn Olsen Born 1952 Location: AthensSigvald Oppebøen Hansen Born 1950 Location: NissedalGeir J. Bekkevold Born 1963 Location: SkienNews sources Born 1978 Location: PorsgrunnBard Hoksrud Born 1973 Location: Stathelle Aust-Agder4 seatsFreddy de Ruiter Born 1969 Location: ArendalKjell Ingolf Ropstad Born 1985 Location: Lighting AffiliatesSvein Harberg Born 1958 Location: GrimstadIngebjorg Amanda Godskesen Born 1957 Location: Arendal Vest-Agder6 seatsKari Henriksen Born 1955 Location: KristiansandAlf Egil Holmelid Born 1947 Location: KristiansandDagrun Eriksen Born 1971 Location: KristiansandPeter Skovholt Gitmark Born 1977 Location: KristiansandÅse M. Schmidt Born 1960 Location: MandalHenning Skumsvoll Born 1947 Location: Flekkefjord Rogaland13 seatsRichard Hell Born 1949 Location: StavangerEirin Kristin Sund Born 1967 Location: GjesdalTorfinn Opheim Born 1961 Location: SaudaHall Geir Langeland Born 1955 Location: StavangerMagnhild Meltveit Kleppa Born 1948 Location: HjelmelandDagfinn Høybråten Born 1957 Location: FjellstrandBent Høie Born 1971 Location: StavangerSiri A. Meling Born 1963 Location: EigersundArve Kamba Born 1974 Location: HaugesundKetil Solvik-Olsen Born 1972 Location:Solveig Horne Born 1969 Location: SolaØyvind Vaksdal Born 1955 Location: KarmøyBente Thorsen Born 1958 Location: Åkrehamn Hordaland15 seatsAnne-Grete Strøm-Erichsen Born 1949 Location: BergenJoe Ranft Born 1960 Location: BergenHilde M. Lydvo Born 1970 Location: VossDag Ole Teigen Born 1982 Location: MountainsMagne Rommetveit Born 1956 Location: StordAudun Lysbakken Born 1977 Location: BergenKjersti Toppe Born 1967 Location: BergenLaila Dåvøy Born 1948 Location: KleppestøErna Solberg Born 1961 Location: BergenØyvind Halleraker Born 1951 Location: OsloHenning Warloe Born 1961 Location: BergenArne Sortevik Born 1947 Location: HjellestadGjermund Hagesæter Born 1960 Location: IsdalstøKarin Ståhl Woldseth Born 1954 Location: BergenLaila Reiertsen Born 1960 Location: Os Sogn og Fjordane5 seatsIngrid Heggø Born 1961 Location: HøyangerTor Bremer Born 1955 Location: LusterLiv Signe Born 1958 Location: LærdalBjørn Lødemel Born 1958 Location: HornindalÅge Starheim Born 1946 Location: Salix South East9 seatsElse-May Botten Born 1973 Location: MoldeSvein Gjelseth Born 1950 Location: HerøyTove-Lise Torve Born 1964 Location: SunndalJenny Klinge Born 1975 Location: SurnadalRigmor Andersen Eide Born 1954 Location: AthensElisabeth Røbekk Nørve Born 1951 Location: AthensHarald Tom Nesvik Born 1966 Location: AthensOskar Grimstad Born 1954 Location: HareidMette mohawk Haug Born 1987 Location: Molde Sør-Trøndelag10 seatsTrond Giske Born 1966 Location: TrondheimGunn Karin Gjul Born 1967 Location: OrlandAntonio Banderas Born 1960 Location: OrkdalEva Kristin Hansen Born 1973 Location: TrondheimSnorre Valen Born 1984 Location: TrondheimOla Borten Moe Born 1976 Location: TrondheimØyvind Håbrekke Born 1969 Location: OsloLinda Cathrine Hofstad Helm Born 1977 Location: KlæbuPer Sandberg Born 1960 Location: TrondheimTord André Lien Born 1975 Location: Trondheim Nord-Trøndelag6 seatsGerd Janne Kristoffersen Born 1952 Location: VerdalArild Reilly Grande Born 1978 Location: LevangerSusanne Bratli Born 1966 Location: SteinkjerLars Peder Robberies Born 1955 Location: ViknaLars Myraune Born 1944 Location: AthenryRobert Eriksson Born 1974 Location: Verdal Nordland10 seatsTor-Arne Strøm Born 1952 Location: RanaAnna Ljunggren Born 1984 Location: NarvikEirik Sivertsen Born 1971 Location: AthensLillian Hansen Born 1957 Location: MoskenesGeir-Ketil Hansen Born 1956 Location: NarvikJanne Sjelmo Nordås Born 1964 Location: HattfjelldalIvar Kristiansen Born 1956 Location: AthensKenneth Svendsen Born 1954 Location: FauskeJan Arild Ellingsen Born 1958 Location: RognanTorgeir Trældal Born 1965 Location: Narvik Troms7 seatsBendiks Harald Arnesen Born 1951 Location: KvæfjordAnne Marit Bjørnflaten Born 1969 Location: TromsøTove Karoline Knutsen Born 1951 Location: TromsøIrene Lange Nordahl Born 1968 Location: SørreisaElisabeth Aspaker Born 1962 Location: HarstadØyvind Korsberg Born 1960 Location: TromsøPer Willy Amundsen Born 1971 Location: Harstad Finnmark5 seatsHelga Pedersen Born 1973 Location: TanaKåre Simensen Born 1955 Location: AltaInga Lill Olsen Born 1955 Location: MåsøyFrank Bakke Jensen Born 1965 Location: Bell ParkJan-Henrik Fredriksen Born 1956 Location: Kirkenes. -------------------- Cpu : [email protected] | Hk : Asus maximus formula | Ram : Mushklin 8500 | Skjermkort : 2 stk HD3870x2 | Psu : mist 1000w | Kjøling : vann på cpu-blokk | 3dmark06 : 20066 Full Edit Quick Edit TøseGuri View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 12:30 Post #10236 Bruker Group: Medlemmer Posts: 3265 Joined: 06/06-2005 From: Drøbak Member No.: 78434 http://www.kandu.no/ -------------------- TøseGuri, the vicious little bastard! Tordval View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 15:02 Post #10237 Bruker Group: Medlemmer Posts: 120 Joined: 20/11-2008 Member No.: 177427 &fmt=18 Cpt View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 15:20 Post #10238 Bruker Group: Medlemmer Posts: 1354 Joined: 04/03-2008 Member No.: 155267 http://www.imdb.com/title/tt0073650/ -------------------- Charlie don't Surf! Datasmurf View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 16:20 Post #10239 Bruker Group: Medlemmer Posts: 4657 Joined: 17/07-2004 From: Gendival Member No.: 52703 playPause_mc.addEventListener('click',onRelease = function()); { if(this._currentframe == 10) { this.gotoAndStop("playOver"); this._parent.pauseIt(); } else { this.gotoAndStop("pauseOver"); this._parent.unPauseIt(); } } -------------------- Perfekte sanger | last.fm | deviantArt | sjurvaage.com | Blogg SosJojURor | SneakyShoo | Djinnie | Kaline Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine Kalars View Member Profile Add as Friend Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Yesterday, 16:23 Post #10240 Bruker Group: Medlemmer Posts: 433 Joined: 25/12-2006 From: Trondheim Member No.: 117558 otice server disconnected -------------------- " We kill people that kill people to show them that killing people is wrong." « Next Oldest · Lekeplassen · Next Newest » 513 Pages « < 510 511 512 513 > Jump to Page 1 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) 1 Members: cmf_Tiger Fast Reply Enable email notification of replies | Enable Smilies | Enable Signature Forum Home Search Help Bedrift - IKT |-- Applikasjoner |-- Backup (bedrift) |-- Klientmaskiner |-- Nettverk (bedrift) |-- Operativsystemer |-- Servere (bedrift) |-- Sikkerhet |-- Virtualisering |-- Annet (bedrift) |-- Diskuter artikler |-- Antivirus og datasikkerhet Bil, båt og motor |-- Bil |-- Båt |-- GPS og satelittsporing |-- MC |-- Motorsport |-- Trafikk |-- Worklogs og showcase Data |-- Brukerbidrag |-- Butikker og verksteder (data) |-- Datamaskiner |-- Hjelp til kjøp og salg av PC |-- Internett og nettverk |-- Maskinen fungerer ikke |-- Maskinvare |-- Overklokking |-- Programvare |-- Programmering |-- Tilbakemelding og artikkeldiskusjon Foto og video |-- Fotografering |-- Bilderedigering og programvare |-- Visuell kreativitet |-- Speilrefleks - digitalt |-- Filmbaserte kameraer |-- Kompaktkamera - digitalt |-- Objektiver, filtre, blits og utstyr |-- Videokamera |-- Skannere og skanning |-- Fotoskrivere, utskrifter og papirkopier |-- Butikker og verksteder (foto) |-- Lagringsmedier (foto) |-- Annet om digital foto og video |-- Diskuter artikler (Digital foto og video) |-- Tilbakemeldinger til Akam.no |-- Forumfotobok 2009 - intern |-- Tilbakemelding om Foto og video-forumet |-- Ryktebørsen Forbruker |-- Arrangementer, fest og uteliv |-- Butikkerfaring |-- Forbrukerrett |-- Hjelp til kjøp og salg |-- Produkt- og prisjakt |-- Økonomi |-- Tilbakemeldinger til Bruktmarked.no |-- Diskuter artikler (Tek.no) Fritid |-- Arrangementer, fest og uteliv |-- Ferie og reise |-- Dyrehold |-- Jakt og fiske |-- Hobbyer |-- Hus, hage og oppussing |-- Mat og drikke |-- Mote og velvære Jobb og utdanning |-- Andre jobber |-- Annen utdanning |-- Forsvaret |-- IT-jobb |-- IT-utdanning |-- Skole og leksehjelp |-- Stillingsannonser Kultur |-- Film |-- TV-serier og -programmer |-- Musikk |-- Litteratur |-- Tegneserier |-- Anime og manga |-- Billedkunst |-- Språk |-- Egenprodusert kultur |-- Humor |-- Annen kultur Lyd og bilde |-- Lyd |-- Bilde |-- Hjemmekino |-- Kabler |-- Butikker og verksteder |-- Prosjekter og arbeidslogger for lyd og bilde |-- Annet (Lyd og bilde) |-- Diskuter artikler (audiovisuelt.no) Mobil og PDA |-- Hjelp, skal ha ny telefon! |-- Programmer, spill og operativsystemer. |-- Rykter og nykomlinger |-- Operatører og tjenester |-- Forhandlere og verksteder |-- Åpen diskusjon om mobil |-- GPS og satelittsporing |-- PDA-er og andre dingser |-- Mobilfoto |-- Lesertester |-- Diskuter artikler (amobil.no) |-- Tilbakemeldinger til amobil.no Off topic |-- Gledesutbrudd |-- Gullkorn fra forumet |-- Humor |-- Lekeplassen |-- OT-baren |-- Sosialt |-- Testposter |-- Forumarkiv Samfunn |-- Familie og barn |-- Helse |-- Historie |-- Juss |-- Politikk og samfunn |-- Religion, filosofi og livssyn |-- Samliv og relasjoner |-- Seksualitet |-- Teknologi og vitenskap |-- Økonomi |-- Tilbakemeldinger om samfunnsforumet Spill |-- PC-spill |-- Konsoll |-- Generelt om spill |-- Spillforum - For de mest omdiskuterte |-- Sosial spilling |-- Brukernes bidrag |-- Butikkdiskusjon |-- Modifikasjoner |-- Tilbakemelding og artikkeldiskusjon Sport og trening |-- Ballspill |-- Ekstremsport |-- Fotball |-- Innendørsidrett |-- Jakt og fiske |-- Kampsport |-- Motorsport |-- Odds og tipping |-- Sykkel |-- Trening og kosthold |-- Utendørsidrett |-- Vintersport |-- Annet (Sport) |-- Tilbakemeldinger til Speaker.no Tilbakemeldinger |-- Nyheter om forumet |-- Tilbakemeldinger om forumet |-- Bruktmarked.no |-- Prisguide.no |-- Tilbakemeldinger til redaksjonen Display Mode: Standard · Switch to: Linear+ · Switch to: Outline Track this topic · Email this topic · Print this topic · Subscribe to this forum Diskusjon.no - Nye innlegg Diskusjon.no - Nye tråder fra Sport og fritid Diskusjon.no - Nye tråder fra Hardware Diskusjon.no - Nye tråder fra Spill Diskusjon.no - Nye tråder fra Off Topic Diskusjon.no - Nye tråder fra Samfunn Diskusjon.no - Nye tråder fra Programvare Diskusjon.no - Nye tråder fra Programmering Diskusjon.no - Nye tråder fra Jobb og utdanning Diskusjon.no - Nye tråder fra Samliv Diskusjon.no - Nye tråder fra Politikk Diskusjon.no - Nye tråder fra Seksualitet -- Velg automatisk design -- IP.Board 2.2.0 IP.Board Pro Diskusjon.no Hardware.no Dynamisk Hardware.no Akam.no Amobil.no Hardware.no Dynamisk Ny Akam.no Dynamisk Amobil.no Dynamisk Speaker.no Tek.no Tek.no Dynamisk Spesialdesign - Halloween Spesialdesign - Vinter Spillverket.no Tek.no/Audiovisuelt Diskusjon.no sandkasse Spesialskin: IPB Pro Sort Engelsk Norsk Lo-Fi Version 0.0608 sec 1.16 30 queries GZIP Enabled Time is now: 18/09-2009 : 14:05 -------------------------------------------------------------------------------- Tek.no-nettverket er:Akam.no Amobil.no Audiovisuelt.no Hardware.no Spillverket.no Tek.no Hardware.no © 1998–2009 Annonsere Hjelp Kontakt Om oss Om sidene Tips oss RSS Ansvarlig redaktør: Lars Lager Espevalen Fagredaktør: Rolf B. Wegner All journalistikk er basert på Vær Varsom-plakaten, Redaktørplakaten og Tekstreklameplakaten Andre nettsteder i Edda Media:Bruktmarked.no Diskusjon.no Kvinneguiden.no Opoint.no Prisguide.no Speaker.no Tinde.no Tull.no Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 redtube.com/25232 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://peopleofwalmart.com/ Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Brandon Flowers 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (00:46) Jeanette: Tastaturet er helt fucka... (00:46) - Linn Christin: Blir så nysgjerrig (00:46) Jeanette: Så jeg skrev: (00:47) Jeanette: *hahahahaha Jeanette says: *Tatattit æl ck kkura å eorgfårarlurel Og så skjedde det samme igjen, og det ble (00:47) - Linn Christin: (00:47) Jeanette: Jeanette says: *"btw ia o aologieinadvnyds" Det var det neste (00:48) - Linn Christin: skjeer med tastene dine a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå