Eirik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://www.imdb.com/nowplaying/ Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 De rike kineserne satte pris på delikatesser som grevlingstuing, søt kylling tilberedt med ost, fersk skilpadde, hundelever i saus og spurvebuljong. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 usted debe hablar español a mate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kjører rundt og plutselig er du på Forus og plutselig er du i Sandnes (æsj). Forvirrende. Forus. Der har jeg vært en del, faktisk -rese? Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 STEG 1 - FORMATERA DIN USB-STICKA OCH GÖR DEN AKTIV: 1. Plugga i din usb i datorn (jag körde på min stationära dator med vista) 2. Öppna kommandotolken som administratör. (högerklick i menyn och välj kör som administratör) 3. Nu skriver du: o diskpart o list disk På min dator var usb-stickan nummer 1. 4. Formatera stickan genom att skriva: o select disk 1 o clean o create partition primary o select partition 1 o active o format fs=NTFS (för Vista-installation skriv istället -> format fs=fat32) o assign o exit 5. Mounta Windows 7 eller Vista iso-filen med Daemon-Tools. 6. Navigera dig fram till rätt enhet, (där image-filen ligger.. i mitt fall E:) o cd E:\boot 7. Genom att använda bootsect, så gör vi usb-stickan till en bootbar NTFS disk, redo för en Windows 7/Vista image (min usb-sticka heter G:) o bootsect /nt60 G: 8. Vi är nu klara med dosfönstret, så det kan stängas ner! STEG 2 – KOPIERA FILERNA FRÅN ISON: Nu är det nedförsbacke. Nu tar du bara och kopierar alla filer från skivan/ISO-filen och lägger över till din USB-sticka. Detta tar en stund, så passa på att ta en fika. STEG 3 – INSTALLERA WINDOWS 7/VISTA: 1. Plugga i usb-stickan i din netbook. 2. Starta upp/starta om datorn och gå in i dos. (Esc/F2/F12 eller liknande) 3. Gå in i bios och ändra så att din usb-sticka blir första hårddisk. 4. Välj Save and Exit. 5. Datorn kommer att boota från usb-stickan och installationen börjar. 6. Installera som vanligt. Klart! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 FPS? Frames per seconds? Army Of Two er ikke det samme spill som CoD og BF? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Brothers Wayfare Lens Plastic Sunglasses Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 no.wikipedia.org/wiki/MF_«Bjørnefjord» Lenke til kommentar
lilko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://i42.tinypic.com/t0m1cz.jpg Lenke til kommentar
Kniferr Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 wyldechild91 en venn jeg måtte legge til skulte seg vist der Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er jo ikke så rart ettersom jeg var russ i fjor 8) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det irriterer meg grenseløst at alle sier "MSN" når programmet heter Messenger! Hei Da irriterer jeg deg, faktisk. Jeg bruker MSN, men det er viktig å presisere at jeg bruker det fordi det er allment akseptert å bruke MSN i steden for Windows Live Messenger som det nå er døpt eller Messenger og lignende. Men det gjør det ikke noe midre feil å si MSN fordi 80% av de som bruker Messenger ikke vet at det faktisk heter Messenger, men er i full overbevisning om at det heter MSN. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 - Over halve ansiktet skal vises. (Nettby regel:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå