Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) ********@hotmail.com Endret 20. januar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 "Av og til er du like uresponsiv som Vista" -Chris Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Caucasian Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) kandulesedetteeller?Mennoengangersålikerjegikkeåsnakkemednoenpåmsnmendeterjo littmordsomtdamensålarsskullesepåegreie? Endret 20. januar 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 The intention of our minds, is powerful And a curse Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 lurer på om jeg fikk i meg noe sprit elns på lørdagen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tha Playah - Bounce Back Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://video.yahoo.com/watch/2137824/6753291 Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ablutophobia - Fear of washing or bathing (jeg er så utrolig glad jeg ikke kjenner sånne) Amathophobia - Fear of dust (mamma har denne) Ambulophobia - Fear of walking (lite praktisk vil nå jeg påstå..) Anablephobia - Fear of looking up (selvtillitsproblemer kanskje?) Ancraophobia/Anemophobia - Fear of wind (anorektikernes verste fiende.. oh no, I think I'm gonna blow away!) Androphobia - Fear of men (den er ikke lite teit da..) Bathmophobia - Fear of stairs (godt det finnes rulletrapper) Bibliophobia - Fear of books (hehe, tenk deg denne karen i et bibliotek a xD) Bromidrosiphobia/Bromidrophobia - Fear of body smells (du kan kanskje lære han antidusjer'n en ting eller to?) Cacophobia - Fear of ugliness (I see uuugly peopleee...) Cathisophobia - Fear of sitting (slitsomt til tider) Catoptrophobia - Fear of mirrors (jeg kjenner en som har den motsatte sykdommen..) Chirophobia - Fear of hands (er man redd for sine egne også da eller? for det kan by på litt problemer..) Chronomentrophobia - Fear of clocks (tikk-takk-tikk-takk-tikk-takk) Clinophobia - Fear of going to bed (mamma, jeg vil ikke legge meg!) Decidophobia - Fear of making decisions (den har jeg) Deipnophobia - Fear of dining or dinner conversations (kjempeskummelt) Dendrophobia - Fear of trees (hug a tree<3) Dextrophobia - Fear of objects at the right side of the body (ja da finns det vel en for "venstre" også da kan jeg tenke meg.. skal vi vedde?) Electrophobia - Fear of electricity (kan noen si amish?) Epistemophobia - Fear of knowledge (godt vi har trygd da folkens) Geliophobia - Fear of laughter (tenk for en kjedelig tilværelse=S..) Gerontophobia - Fear of old people (de ER skumle) Geumaphobia - Fear of taste (er bare å holde seg for nesa når man svelger det) Hedonophobia - Fear of feeling pleasure (verdens verste fobi) Heterophobia/Sexophobia - Fear of the opposite sex (let's go gay people!) Hippopotomonstrosesquippedaliophobia - Fear of long words (stakkars mennesker, selv navnet på fobien deres er langt.. snakk om å gni det inn) Judeophobia - Fear of Jews (ja, da fant vi hitlers grunnproblem folkens) Kathisophobia - Fear of standing (ååå! *ide* du og han sitte-fyren kan slå dere sammen, ikke sant, du kan hjelpe ham med å holde seg oppreist når han sover, og han kan trille deg rundt:D var ikke det en flott ide kanskje?) Lachanophobia - Fear of vegetables (fobien alle barn lider av) Levophobia - Fear of things to the left side of the body (sa jeg det ikke!) Linonophobia - Fear of string (ja faktisk.. noen må jo være redd for det også) Medorthophobia - Fear of an erect penis (hiihi) Melanophobia - Fear of the color black (også kjent som rasisme) Megalophobia - Fear of large things (aldri flytt til new york!) Motorphobia - Fear of automobiles (får bli amish du også da vet du vennen;)) Nomatophobia - Fear of names (nei jeg vil faktisk ikke vite navnet ditt tenk!, ellers takk!) Numerophobia - Fear of numbers (de eneste menneskene som har dårligere karakterer enn meg i matte..) Optophobia - Fear of opening one's eyes (hmm, kinkig situasjon) Olfactophobia - Fear of smells (klype er tingen!) Panophobia/Pantophobia - Fear of everything (den er kjip tenker jeg..) Papyrophobia - Fear of paper (aaah! paper-cut!!) Pedophobia - Fear of children (det motsatte av pedofili; kjipt for deg, men bedre for samfunnet) Peladophobia - Fear of bald people (stilig fobi egentlig) Phagophobia - Fear of swallowing/eating or being eaten (jaa-a.. det var jo også en ting å være redd for) Phengophobia - Fear of daylight or sunshine (vampyrer kaller vi dem) Philophobia - Fear of falling in love or being in love (huff da..</3) Phobophobia - Fear of phobias (haha! tenk deg trynet til denne fyren når han oppdager at han faktisk lider av en selv..) Phonophobia - Fear of telephones (ring ring ring!!) Phronemophobia - Fear of thinking (aha, Mr. Bush, I think I've might have figured out your problem;)) Pteronophobia - Fear of being tickled by feathers (er du kilen..?) Rectophobia - Fear of rectums or rectal diseases (høhø) Scolionophobia - Fear of school (den kjenner vi til) Somniphobia - Fear of sleep (godt kaffe eksisterer da..) Urophobia - Fear of urine og urinating (tenk å "holde seg" ihjel..=/) Venustraphobia - Fear of beautiful women (se her Frk. C, der har vi det vettu;)) Vestiphobia - Fear of clothing (nudistleir everybody!!) Plutselig ble jeg så fryktelig glad og fornøyd med livet mitt, lurer på hvorfor.. Hehe.. Håper du føler deg litt bedre også Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://itpro.no/art/13656.html Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Get up and listen to my fucking 4-2-4 beat Get up and dance on the floor, now move your feet This is the power of the record running your ears So keep on jumping and it goes after all your fears [many x] Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hippopotomonstrosesquippedaliophobia - Fear of long words Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hippopotomonstrosesquippedaliophobia - Fear of long words Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (hva skjer med at programvare og the prophet har forskjellige greier hvert minutt?) http://www.youtube.com/watch?v=YzK_EVul6dQ <---Min C+V Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://shop.canonical.com/images/ubn00059.jpg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.craigslist.org/about/best/sfo/66795671.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå