Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker eg og en kompis før, vi tente på dopapiret (inne i huset) og alt mulig.

vi startet så mange "branner" når vi var rundt 6-8 år at brannvesenet ga oss gratis brannsloknings apparater mot å slutte å ringe.

Noe morsomt jeg fant som jeg måtte linke til kjæresten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ester er homofil! Ho lika når dama sleike ho i rævholet. Ho syns det er deilig.

Me vart enige om da. I fjor faktisk. Eg kjenne vatnet renn allerede.

Ester er deeeeeeeeilig!!!! She's hotter than you mama!!!

Ho er litt psykisk sjuk, men i min meining er det noko som gjere heile sex-opplevelsen mykje betre.

I like it when Ester ånde opp i trynet på meeeeeg! Wooohooo!!! Paaaaaaaartuy7!!! 7!7!7!

Daaaaaamn, Ester er fuckings deeeeeilig. Måååå tenke på Ester!!!

Debby and Ester sitting in a tree F-U-C-K-I-N-G! Debby har aoa rompen, me kjørte håv i rompo hennas!!!

:D aaaaaa, touch meeee!!!!! Rompo er sprokken og blodet da sprute, i trynet på alfen i sin lille KIA.

Han likte synet, og han datt på trynet. Og Debby rævpulte Ester!! ... med håven som ho blei rævkjørt med.

Ester like rute ti, spesielt når ho får den trykt opp i den utpulte livmora si! Men ho like rute sex endå bedre!

Den e best av alle! For NSB rute sex, det er sånn at du reiser med buss der du har heftig sex i rutene, eller vindauge.

HSD har ikkje fullt so gooodt, men Ester like da likevel. Ester pulte Kåre i går, ho hadde han øve heile låret.

Ester like å ta på tissemannen til kåre. Ho meine den e søt å liten!! Og derfor like ho å leka med den.

Og dei deilige kjønnshåra til herr.- paulsen. med lus i! Ester like lus, fordi det kiler på hennes mus.

Men egentlig bruke ho dei råtne dyrena som me plukka opp av vassivavatnet. spesielt den ekle dritten med vinger.

ho like vinger. ho like å sleika på dei.

ester er ganske rar, kanskje hun hadde trengt en far. litt tissetass i estermus hadde vært gode greier det.

ester håper det går altfor seint, slik at alle skjønne da. Og ho elska å dra da. og somn sherlocken sa "sakte og seigt".

ester og debby like å leka seg i sløydsalen,

der er det så mangen skarpe dingsebomser som dei like å kutte hverandre med til forspill og i menst de har seg. skinte små.

Forbannede sado kvinnfolk. Tenk på ester naken, eg får so deilige tanka!! oooooooh!

Ester like å ha g-strengen sin langt oppi rompo!!

ho like å pirke borti den med ein pinne,

menst ho syng Ester and Debby and Sherlocken and Kåre and a whole lot of other people sittin' in a tree F-U-C-K-I-N-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuuuuck, fuck fuuuuck me, seie ho! Ho elske å tafsa på lille thomas, fordi han er så flott på innsiden.

Og like å kjøra tog, and that turns Ester AND Kokjen Ivar on.

Ester like å ta tommelen sin oppi rompo til Thomas.

Ho syns det er så deilig å tafsa på.

Lille stakkars Thomas blir daglig tatt med inn på "kontoret", berre for at ester skal tilfredsstilla sine behov og stappa fingrene i rævholet til Thomas.

Men av og til skjer det noe merkelig, Saglien kjem!

Og han er med på alt! Saglien tar lett ut tissemannen og svinge den rundt, mens Ester er klar til å få pisset hans i trynet.

Saglien tar tissetassen sin i trynet på Ester og sleike på brillene hennes.

Ester like å ha ballane til Hansey på skrivebordet sitt.Og ho like endå bedre Carina og Dorte sine skittne rompe!

ÅW JE! Da tenne ho aller mest på! Og ho tenne.

Edit: Ikke spør. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...