Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?

Anbefalte innlegg

Skinke, Tine Skummet Melk, Farris, Ost, Melon youghurt, Nøkkelost, Utgått Appelsinjuice, Nuggatti, Trønderfår, Frenchdog dressing, elefant i gulosten, pizza, soft flora light, leverpostei, egg, karrisild, bacon, agurk, kaviar, mozzarella, brunost, 6 pack Nordlanspils, Urge, Vaniljeyoghurt, Skinketerninger, hestekuk, holde seg til mat, kjøttkaker, cola, gamle egg, poteter, edamer ost, mat, kreolsk kylling salat, pizza, Rislunsj, Kefir melk og hjemmelaget tyttebærsyltetøy, stabburet makrell i tomat, Sunniva Premium Appelsinjuice med Bringebær fra Vik i Sogn, fanta, lasagne, melk, epler, graut, brunost, müsli, lapskaus, rester fra pastamiddag fra i går, Coop Pluss Juice med smak av bær, Fanta Mandarin, Halvfull Coca-Cola Zero 1.5l, pizza, Biola, mozell, Leftovers, kålhode, kjeks, mat-fløte, Masse dritt som tilhører de andre jeg bor med. Selv har jeg salami, smør, melk og tror ikke det er særlig mye mer der. Måtte tømme kjøeskapet før ferien, Litago jordbær, sjokolade in my kjøleskap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du prøver ditt beste, men ikke lykkes

Når du får det du vil, men ikke hva du trenger

Når du føler deg så sliten, men du kan ikke sove

Fast i revers.

Og tårene kommer direkteavspilling nedover ansiktet

Når du mister noe du kan ikke erstatte

Når du elsker noen, men det går til avfall

Kan det bli verre?

Lysene vil lede deg hjem

Og antennes ryggmargen

Og jeg vil prøve å rette deg

Og høyt opp over eller ned under

Når du er altfor glad i å la det gå

Men hvis du aldri prøver du aldri vite

"Akkurat hva din verdt"

Lysene vil lede deg hjem

Og antennes ryggmargen

Og jeg vil prøve å rette deg

Tears stream, ned på ansiktet

Når du mister noe du kan ikke erstatte

Tears stream nedover ansiktet og I. ..

Tears stream, ned på ansiktet

Jeg lover deg at jeg vil lære av mine feil

Tears stream nedover ansiktet og I. ..

Lysene vil lede deg hjem

Og antennes ryggmargen

Og jeg vil prøve å rette deg.

Lenke til kommentar

Ok, har sett mange som "sliter" med å utnytte dette til det fulle, så tenkte å lage en liten guide laget for horde siden. For alliance vil starten og slutten av guiden være annerledes, ellers nokså lik.

Bare en liten notat, dette er min måte å gjøre det på. Jeg sier ikke at det er den mest effektive, det er bare slik jeg gjør det. Jeg trives med det, det er lite stress og det tar meg ca 7 timer å få den på lvl 60. Jeg bruker en mage på lvl 70 som er frost specca.

Klasser og abilities man kan bruke er:

Mage (Frostspec) - kjempeeffektiv for AoE pulling

- Arcane Explotion rank 1 for pulls og høyeste rank for å drepe.

- Frostnova

- Cone of Cold

Warrior (Dps spec) - Tåler mye og kan bruke skjold når det pulles

- Thunderclap

- Whirlwind

- Cleave

Paladin (Prot) - Bare latterlig bra...

- Bli slått på så dør ting.

1. Sett opp kontoene dine for boosting

Det du trenger er tilgang til 3 kontoer. Det er for det første din egen konto som du rekruterer en venn med. Dvs at du nå har 2 kontoer, din egen og din nyrekruterte konto. Vi kaller dem konto A og konto B. Det er viktig at konto A og B spiller sammen i gruppe og er på lik lvl til en hver tid.

Det du nå trenger er en tredje konto som har en høy level karakter, som også er i gruppen deres og dreper det som måtte kunne drepes. Det er helt uvilkårlig hvilken konto dette er, men om det er en venn du kjenner godt sin eller din 2. hovedkonto, passer det klart best slik at du kan gjøre dette selv.

Får å komme over lvl 20 må du gå inn på account management på de offisielle sidene og oppgradere kontoen din.

Når du har dette klart er du klar for boosting smile.gif

2. Kom igang

Som horde burde du definitivt starte med minst 1 karakter i Durator, det vil si at du enten har 1 orc eller troll karakter på konto A eller B når du starter opp.

Dette er fordi du nå kan lage en karakter til på din andre konto med hvilken som helst faction (la oss si at du starter en Blood Elf). Nå kan du med din orc/ditt troll bruke det som heter "Summon a Friend" slik at hvor enn din andre low lvl karakter er, så kan den og komme seg til startområdet i Durator for orcs/trolls på null komma niks.

For å kunne benytte seg av "Summon a Friend" må du legge til den karakteren som i dette tilfellet er en Blood Elf i vennelista di, og invitere han til din gruppe. Hvis du nå trykker "O" vil det være et lite ikon ved sidenav navnet til Blood Elfen. Trykk på det og du summoner vennen din.

Nå er dere klare til å queste i Durator startområdet frem til lvl 8, og når du har nådd lvl 8 løper dere rett til Orgrimmar.

3. La boostingen starte - Ragefire Chasm (lvl 8-20)

Når dere nå har kommet til Orgrimmar skal dere inn i Ragefire Chasm. Her skal dere booste fra lvl 8 og helt til dere er lvl 20. Her er en liten Ragefire Chasm-guide som du svært fort får under huden.

- Bare følg pilen på bildet.

- Røde prikker med en svart prikk inni seg betyr at her er det smart å stoppe karakterene på lav lvl og kun fortsette med den på høy lvl fordi fremover er det masser av fiender som er best å dra på seg i en stor gruppe for så å dra dem tilbake og drepe dem vedsiden av lav lvl karakterene. (Kaller dette holdepunkt)

- De gule prikkene betyr at her skal du hoppe ned et nivå for å best mulig kontinuitet på boostinga di.

Når du er ferdig løper du ut og bruker "Reset all instances" med gruppeleder.

(Bildet er noe feil, men dere skjønner hvordan det skal gjøres)

4. Erfaren booster - To the Scarlet Monastary! (lvl 20-40)

Nå som du har kommet deg til lvl 20 skjønner du litt hva dette går i og hva du kan forvente deg videre. På lvl 20 drar du rett til Scarlet Monastary, Graveyard siden (Den venstre instancen som ikke har dør forran seg).

NB! Her bruker du høy lvl karakteren som gruppeleder. Sett loot til MasterLooter, og sett loottype til blå (rare). Så huker du av "yes" på Pass on loot. Nå vil kun blå drops glitre når du dreper haugevis med mobs!

Scarlet Graveyard:

Dette er et lite sted som går fort når du lærer deg det.

- Bare gå inn med alle 3 karakterene og stop de 2 som boostes på første holdepunkt. Her må du gå videre med din høy lvl karakter og samle sammen alle mobs som er i de neste rommene slik bildet viser - dra alle fiendene tilbake til der du startet og drep dem.

- Gå så videre til neste holdepunkt og stop lav lvl karakterene. Her "må" du ta en stor runde med å samle mobs som vist på bildet. Pull også disse tilbake til ca der du startet og drep dem. Nå er du ferdig på Graveyard siden.

Scarlet Library

Denne kan du samkjøre med den forrige instancen (den andre instancen som ikke har en dør forran seg). Dette er en noe større instance som krever litt flere pulls.

- Start med å pulle den første røde streken. Du kan gjerne starte lengst inn i instancen der pila viser og pulle tilbake til holdepunktet der lav lvl karakterene står. Dette gjelder for alle instancer forresten.

- Plasser så lav lvl karakterene på neste holdepunkt, gå gjerne på enden av neste røde strek og pull tilbake til holdepunktet.

- Gjør dette på de 2 neste strekene også. Vær nøye på å pulle casters, fordi disse kan faktisk løpe tilbake og resette seg når du puller mange.

- I en av rundene dine her inne må du drepe sistebossen slik at lav lvl karakterene dine kan plukke opp The Scarlet Key.

Ta disse to instancene til lvl 25. Når du kommer til lvl 25, slutter du med Graveyard og starter med The Scarlet Armory.

The Scarlet Armory

Samkjør denne med Scarlet Library, dette er selve juvelen for gruppepulls <3

- Sett lav lvl karakterene på første holdepunkt og ta første runden som vist på bildet. Pull tilbake fra der du startet og løp gjerne rundt et hjørne for å få castere nære så fort som mulig.

- Fortsett til neste holdepunkt. Start gjerne på enden av streken og pull tilbake. Igjen, løp rundt et hjørne for å få castere nære så snart som mulig. Pass på en caster patroll her.

- De neste to holdepunktene gjør du dette rett frem som tidligere. Veldig lett og veldig effektivt!

The Scarlet Cathedral

Start med denne på lvl 30, bytt den med Scarlet Library. Dette er kanskje det vanskeligste stedet å booste, men med litt trening går det som en lek.

- Første holdepunkt er i inngangen. Prøv å pull hele den første pila, men går ikke dette del den opp. Pull uansett tilbake til holdepunkt og drep.

- Følg så pila videre på høyre side mens lav lvl karakterene står på neste holdepunkt.

- 3. holdepunkt er litt vrient å pulle til, men igjen er det fullt mulig å dele opp pulls. Det kan bli litt mange mobs, så se ann i starten og fyll på istedet.

- Det siste holdepunktet er greit. Plasser lav lvl karakterene på høyre side av døra, og pull alle mobs tilbake ut av døra. Streka viser en lang strek, men du kan godt pulle midten først, så venstre side, så høyre side.

5. Zul'Farrak - Det er digg å ha en lock! (lvl 40-50)

Nå er du lvl 40 og skal ned til Zul'Farrak. Dette er tidenes kjedeligste løpetur som tar tid. Men har du mulighet til å få summons av en warlock er dagen reddet. Summon den ene lav lvl karakteren og bruk så "Summon a Friend".

Zul'Farrak blir din siste instance og den er veldig delt opp når det kommer til pulls. Litt dreping enkeltvis kan være kjekt og.

- Start med enkel gruppe dreping fram til du er ved første holdepunkt. Her er det nok mobs på et så lite område at du kan pulle alle tilbake til holdepunktet.

- Sett så lav lvl karakterene av på neste holdepunkt og pull tilbake igjen.

- ved 3-tallet på bildet går man frem og dreper denne bossen først. Sett så lav lvl karakterene her, mens du begynner å åpne graver. Her kommer det som oftest elitemobs. 10 og 10 om gangen er en grei mengde. Øk/minst etter behov og ønske.

- Jeg regner med at dere har skjønt dette nå og da kan se på bildet ca hvordan man kan gjøre det. Pull enkeltvis når du blir litt usikker.

- Det er uansett greit å ikke pulle for stort, noen av mobsa har en polymorph effekt som har en vane å treffe når den virkelig ikke skal det.

Når du endelig har blitt lvl 50, er det på tide å begynne å queste.

6. Innspurten - Å queste eller ikke queste (lvl 50-59.9)

Nå skal du queste. Effektivt. Du skal queste med den høy lvl karakteren din, fordi det er xp'n du får som questrewards vi er ute etter, ikke xp for å drepe mobs. Det er viktig at quests ikke blir grønne i questlog'n din, da taper du ekstremt mye xp.

The Hinterlands

Vi starter opp i The Hinterlands, der det igjen er kjekt å en warlock for å komme seg til.

Du skal plukke opp alle quests du finner i Raventusk Village, og følg så pilet på bildet for å gjøre alle quests!

Un'goro Crater

Videre skal du til Un'goro Crater. Plukk opp quests ved inngangen fra Tanaris av taurenen Torwa Pathfinder og i Marshals Refuge.

Bildet viser navn på områder, men du må ca. rundt i hele Un'goro for å fullføre alle quests. Så skulle jeg satt opp piler hadde de gått østvestnordsør over og under hverandre.

Winterspring

Nå skal du være svært nære lvl 60, så dette blir bare en mini innspurt. Det kan variere hvor nære du er lvl 60, så jeg setter bare opp alternativer til hvor du skal plukke opp quests (+ at litt må du klare selv nå tongue.gif).

- Donova Snowden

- Everlook

Begge har kun kill quests, så det er kjekt å ha med høy lvl karakteren med seg helt til slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...