Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Ctrl+v:

The AMD LIVE! Ready Program is designed to easily identify various devices that best complete the AMD LIVE! digital entertainment and media experience. Now you have a quick and easy way to select components that work best with your AMD LIVE! PC, AMD LIVE! Home Cinema or AMD LIVE! Home Media Server, helping you build a robust digital media ecosystem.

Post på eit anna forum. Interessant lesestoff:p

Lenke til kommentar

Damen bak skranken på en United Airlines gate i Denver burde fått en premie for å være smart og morsom samtidig som hun fikk frem sitt poeng ovenfor en arrogant passasjer. Han fortjente egentlig kun å fly i lasterommet:

En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert. En ekspeditrise booket om en lang kø med besværte reisende.

Med ett dyttet en sint passasjer seg frem til skranken. Han slengte billetten sin på disken og sa: 'Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE.'

Ekspeditrisen svarte: 'Beklager herre. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må assistere disse folkene først, og jeg er sikker på at vi skal få ordnet noe til deg.'

Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak han kunne høre det: 'HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?'

Uten å nøle smilte ekspeditrisen og tok tak i mikrofonen til

høyttaleranlegget: 'Kan jeg få deres oppmerksomhet,' begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget. 'Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14.'

Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på ekspeditrisen med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt: 'FUCK YOU!'

Uten å blunke smilte hun og sa: 'Beklager mister, men du må stille deg i kø for det også!'

Lenke til kommentar

Middager

• Vikingmiddag/fest, inkl. halvliter mjød, snaps “Svartidauði”, underholdning og dans kr. 545

• Tre retters middag på nattklubben Broadway, inkl. musikk- og danseshow kr. 780

• Tre retters middag på Restaurant Perlan fra kr. 620

• Tre retters middag på Restaurant Lækjarbrekka fra kr. 405

• Tre retters middag på Café Ópera fra kr. 440 eller “Hot Rock Fantasy” kr. 550

• Tre retters middag på Restaurant Kaffi Reykjavík fra kr. 425

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...