Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden er jo til hvis det har gått lang tid og du ikke er sikker på hva som er bak "Ctrl+V"'n din.. Men når man poster hvert 10'de minutt kan man ikke ha glemt hva som er bak vel?

 

Uansett her er min som jeg legger i spoiler:

 

Denne rapporten handler om turen til Kjevil i april 2008. Vi dro for å lære mer om kompositt og hvordan vi skal reparere skader på flystrukturen.

 

Reisen ned

Vi tok SK394 fra Bardufoss kl. 11:20 ned til Oslo Lufthavn Gardermoen og der tok vi fly videre til Kjevik Lufthavn. Vi måtte gå til millitærbasen, men det var bare 500m.

Der måtte vi skrive under på et ark at vi var kommet fram og så fikk vi dørkort.

Vi fikk bo på befalfløyten så vi hadde store rom med eget bad og TV på rommet. Jeg var på rom med navn.

 

Resten av den dagen gikk til å spise kveldsmat og utforske området litt. Jeg og navn tok en liten tur til gjerdet ved flyplassen for å se om det kom noen fly. Det gjorde det og jeg fikk tatt noen bilder, selv om det var litt for mørkt.

 

3.4.08 komposittkursdag

Vi ble vekket av "morgentrompeten" og gikk for å spise frokost. Det var veldig god mat og man kunne velge hva man ville ha på buffet.

Rett etter frokosten gikk vi ned til bygningen der vi skulle ha kurset.

Vi ble møtt av to kapteiner som jeg ikke husker navnet på. De skulle ha oss i komposittkurset.

 

Første timen gikk til litt omvisning på området og vi var innom hangaren der forsvaret lærer opp folk så de kan bli f. eks "F-16 Crew Chief". Det går ut på å klargjøre flyene før avgang og gjøre i stand flyene etter flight.

 

Da vi var ferdige med omvisningen gikk vi tilbake til kursstedet og

 

Holder på med en rapport innlevering som mikke går så veldig bra.. :p

(har tatt vekk navn..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...