ulfses Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 http://agderposten.no/article/20080512/LOK...1004/ABONNEMENT fiffig... lørdagskveld i arendal skjulte seg der gitt Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 La kirken slippe fri! Du skriver jo hvert andre gang jo! Slutt med å prøve å få opp innleggene dine, irriterer meg at denne tråden ligger i mine innlegg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 ja, så ikke post i den da... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har dessverre gjort det. Du spammer som en gris. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Update #17 - Tetting av viftehull. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er like før jeg rapporterer deg, cHilfiger. on-topic: cHilfiger Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tråden er jo til hvis det har gått lang tid og du ikke er sikker på hva som er bak "Ctrl+V"'n din.. Men når man poster hvert 10'de minutt kan man ikke ha glemt hva som er bak vel? Uansett her er min som jeg legger i spoiler: Denne rapporten handler om turen til Kjevil i april 2008. Vi dro for å lære mer om kompositt og hvordan vi skal reparere skader på flystrukturen. Reisen ned Vi tok SK394 fra Bardufoss kl. 11:20 ned til Oslo Lufthavn Gardermoen og der tok vi fly videre til Kjevik Lufthavn. Vi måtte gå til millitærbasen, men det var bare 500m. Der måtte vi skrive under på et ark at vi var kommet fram og så fikk vi dørkort. Vi fikk bo på befalfløyten så vi hadde store rom med eget bad og TV på rommet. Jeg var på rom med navn. Resten av den dagen gikk til å spise kveldsmat og utforske området litt. Jeg og navn tok en liten tur til gjerdet ved flyplassen for å se om det kom noen fly. Det gjorde det og jeg fikk tatt noen bilder, selv om det var litt for mørkt. 3.4.08 komposittkursdag Vi ble vekket av "morgentrompeten" og gikk for å spise frokost. Det var veldig god mat og man kunne velge hva man ville ha på buffet. Rett etter frokosten gikk vi ned til bygningen der vi skulle ha kurset. Vi ble møtt av to kapteiner som jeg ikke husker navnet på. De skulle ha oss i komposittkurset. Første timen gikk til litt omvisning på området og vi var innom hangaren der forsvaret lærer opp folk så de kan bli f. eks "F-16 Crew Chief". Det går ut på å klargjøre flyene før avgang og gjøre i stand flyene etter flight. Da vi var ferdige med omvisningen gikk vi tilbake til kursstedet og Holder på med en rapport innlevering som mikke går så veldig bra.. (har tatt vekk navn..) Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Guitar Hero hmmm jeg liker jo ikke engang det spillet jo... jaja Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 svencoop Måtte sjekke ut den modden ^^ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Banner cHilfiger for å bo i "hva skjuler det seg bak din Ctrl+v"-tråden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 du legger ikke merke til den bøyen fordi du fokuserer så jævlig på det andre Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 mkdir Savage2 cd Savage2 unzip /path/to/Savage2Install-*.bin rm -r meta guis scripts mv data/* . rmdir data ./savage2_update.bin --update-runpath Linux og jeg har et hat/elsk forhold :-/ Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 http://spring.clan-sy.com/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 http://www.ultimate-guitar.com/tabs/s/stor...fjellet_tab.htm Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 puǝɹʇ uǝ ɐʇɹɐʇs ɹɐɥ uoʞåɥ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå