arthoz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://www.break.com/index/200-people-free...nd-central.html Var hos meg, etter jeg hadde pasta den rundt omkring på IRC ;p Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Lasik Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10504948 Skulle spørre en kompis om hjelp Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Aleksmy Kopierte navnet til en bruker - til en post på forumet Fordi som lurer hvor det var så het posten: " eliminasjonsleken" Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hehe lol.. softgun visning.. BTW sånn har jeg rett ved siden av meg å ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 -Ved bruk av tre punktum skal det være mellomrom før tegnene ved markering av nøling eller utelatelse av ord mens det ikke skal være mellomrom når man markerer et ufullstendig ord Jeg går alltid til denne tråden av ren nysgjerrighet for hva jeg copya sist. Oo Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg går alltid til denne tråden av ren nysgjerrighet for hva jeg copya sist. Oo Jeg tester nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10505266 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så... Dette var feil? Da er vel dette riktig ... 87,307 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan ta en liten tur ut i morgen, da kan jeg se om jeg får ordnet det. Et svar på en oppgave i helpdesken vår Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Eksempelkode fra java package test; /* * TableDemo.java requires no other files. */ import javax.swing.*; import javax.swing.ListSelectionModel; import javax.swing.JPanel; import javax.swing.JScrollPane; import javax.swing.JTable; import javax.swing.table.AbstractTableModel; import java.awt.Dimension; import java.awt.GridLayout; /** * TableDemo is just like SimpleTableDemo, except that it * uses a custom TableModel. */ public class TableDemo extends JPanel { private boolean DEBUG = false; public TableDemo() { super(new GridLayout(1,0)); JTable table = new JTable(new MyTableModel()); table.setPreferredScrollableViewportSize(new Dimension(500, 70)); table.setFillsViewportHeight(true); table.setCellSelectionEnabled(true); //Create the scroll pane and add the table to it. JScrollPane scrollPane = new JScrollPane(table); //Add the scroll pane to this panel. add(scrollPane); } class MyTableModel extends AbstractTableModel { private String[] columnNames = {"First Name", "Last Name", "Sport", "# of Years", "Vegetarian"}; private Object[][] data = { {"Mary", "Campione", "Snowboarding", new Integer(5), new Boolean(false)}, {"Alison", "Huml", "Rowing", new Integer(3), new Boolean(true)}, {"Kathy", "Walrath", "Knitting", new Integer(2), new Boolean(false)}, {"Sharon", "Zakhour", "Speed reading", new Integer(20), new Boolean(true)}, {"Philip", "Milne", "Pool", new Integer(10), new Boolean(false)}, }; public int getColumnCount() { return columnNames.length; } public int getRowCount() { return data.length; } public String getColumnName(int col) { return columnNames[col]; } public Object getValueAt(int row, int col) { return data[row][col]; } /* * JTable uses this method to determine the default renderer/ * editor for each cell. If we didn't implement this method, * then the last column would contain text ("true"/"false"), * rather than a check box. */ public Class getColumnClass(int c) { return getValueAt(0, c).getClass(); } /* * Don't need to implement this method unless your table's * editable. */ public boolean isCellEditable(int row, int col) { //Note that the data/cell address is constant, //no matter where the cell appears onscreen. if (col < 2) { return false; } else { return true; } } /* * Don't need to implement this method unless your table's * data can change. */ public void setValueAt(Object value, int row, int col) { if (DEBUG) { System.out.println("Setting value at " + row + "," + col + " to " + value + " (an instance of " + value.getClass() + ")"); } data[row][col] = value; fireTableCellUpdated(row, col); if (DEBUG) { System.out.println("New value of data:"); printDebugData(); } } private void printDebugData() { int numRows = getRowCount(); int numCols = getColumnCount(); for (int i=0; i < numRows; i++) { System.out.print(" row " + i + ":"); for (int j=0; j < numCols; j++) { System.out.print(" " + data[i][j]); } System.out.println(); } System.out.println("--------------------------"); } } /** * Create the GUI and show it. For thread safety, * this method should be invoked from the * event-dispatching thread. */ private static void createAndShowGUI() { //Create and set up the window. JFrame frame = new JFrame("TableDemo"); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); //Create and set up the content pane. TableDemo newContentPane = new TableDemo(); newContentPane.setOpaque(true); //content panes must be opaque frame.setContentPane(newContentPane); //Display the window. frame.pack(); frame.setVisible(true); } public static void main(String[] args) { //Schedule a job for the event-dispatching thread: //creating and showing this application's GUI. javax.swing.SwingUtilities.invokeLater(new Runnable() { public void run() { createAndShowGUI(); } }); } } Endret 6. februar 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som vet om et ord som har 5 bokstaver og inneholder M og R og O? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Maskinarbeider? Nei.. Den har ikke o i seg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=901429 ^^skulle gi linken til noen på msn Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Min ctrl-V: Spørsmål 2: Kva tolkingsprinsipp skal leggast til grunn i høve til Svalbardtraktaten? Spørsmål 3: Har Noreg høve til å oppretta full økonomisk sone kring Svalbard og driva forskjellshandsaming basert på nasjonalitet i denne? Satt visst og skreiv oppgåve Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 WorldWideWeb Erwise ViolaWWW Mosaic Netscape Navigator Internet Explorer Opera Mozilla Firefox AMosaic Arena Cello CyberDog Grail IBM Web Explorer Lynx MacWeb MidasWWW Oracle PowerBrowser SlipKnot WebRouser Maxthon (formerly known as MyIE2) Netscape Browser 8 AOL Explorer Altimit OS Web Browser Avant Browser Bento Browser (Built into Winamp) Enigma Maxthon Slim Browser NeoPlanet NetCaptor Many other Internet Explorer shells Yahoo! Browser (or partnership browsers eg. "AT&T Yahoo! Browser"; "Verizon Yahoo! Browser"; "BT Yahoo! Browser" etc.) iRider Smart Bro UltraBrowser Alefox Beonex Communicator Camino for Mac OS X (formerly Chimera) CompuServe DocZilla, a SGML browser Epiphany, GNOME's current default browser Flock (based on Firefox) Galeon, GNOME's former default browser IceWeasel, Debian's free fork of Firefox K-Meleon for Windows K-MeleonCCF for Windows (based on K-Meleon) K-Ninja for Windows (based on K-Meleon) Kazehakase, a very light GTK2 web browser for GNU/Linux Madfox (based on Firefox) ManyOne Mozilla Firefox (formerly Firebird and Phoenix) Netscape (version 6 and newer) SeaMonkey (internal name for Mozilla Application Suite, now the public name) Skipstone XeroBank Browser (formerly Torpark), portable browser for anonymous browsing Deepnet (Built with p2p) uBrowser 3D Browser using LLMozLib ABrowse Web Browser for Android (mobile phone platform) iCab (version 4 uses WebKit; earlier versions used its own rendering engine) Epiphany, GNOME's current default browser Konqueror LimeChat Midori OmniWeb Safari Web Browser for S60 (for mobile) Shiira Sunrise Swift Opera Nintendo DS Browser ( Opera Powered) Internet Channel (Web browser for the Wii console) (Opera powered) HotJava (discontinued) Lobo X-Smiles Flock (To enhance blogging, photosharing, and RSS newsreading) Ghostzilla (Blends into the GUI to hide activity) Songbird (software) (browser with advanced audio streaming features and built in media player with library.) SpaceTime (Search the web in 3D) Wyzo (A media browser that integrates BitTorrent) AOL (For use with their proprietary intranet) 3B (3D browser) Abaco (for Plan 9 from Bell Labs) Amaya Arachne (DOS) AWeb Charon (for Inferno) Dillo (Small, fast, free, minimalistic, and multi-platform) Emacs/W3 Gollum browser IBrowse Krozilo Mothra (for Plan 9 from Bell Labs) NetPositive NetSurf (An open source web browser for RISC OS and GTK+ written in C) Oregano Planetweb browser (discont. for Dreamcast) Sleipnir Tkhtml VMS Mosaic Voyager Abaco Alynx cURL (Line-mode browser) DosLynx ELinks (active version of Links) Links (not currently active) Lynx Net-Tamer w3m WebbIE wget (Line-mode browser) Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som vet om et ord som har 5 bokstaver og inneholder M og R og O? MORen ROMen ORMen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå