nagina Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det va bære lækkert, faen, drit, gi meg access Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hah.. Jeg er en av dem som ikke visste at early access var limited Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fy faen så jævlig sløvt av funcom. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ejg fikk ihvertfall peatchet Age of cionanen min Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ejg fikk ihvertfall peatchet Age of cionanen min Noen som har drukket.. ? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fy faen så jævlig sløvt av funcom. Du som er sløv da di dåsse! Jeg går for fury serveren tror jeg! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dit skal jeg og ! jeg skal rævkjøre deg <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Nå laster jeg ned en til patch på 250 MB - hittil. Er ikke ferdig enda. En i går kveld klokken 12, og nå er det kommet en ny en. Elsker hvordan de legger ut patcher hele tiden. Endret 17. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå laster jeg ned en til patch på 250 MB - hittil. Er ikke ferdig enda. En i går kveld klokken 12, og nå er det kommet en ny en. Elsker hvordan de legger ut patcher hele tiden. ehm.. Spillet har ikke startet enda.. Selvfølgelig kommer det patcher.. Må jo rette opp småfeil før release. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Selvfølgelig. Jeg mente bare at det er flott at de kommer med patcher flere ganger om dagen, enda spillet ikke er lansert enda. Er jo mange som ikke gjør slikt. Hva er det med folk i dag da? Går jo rett i strupen med en gang. Endret 17. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 ejg fikk ihvertfall peatchet Age of cionanen min Skal vi spille ilag Kim? Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fy faen så jævlig sløvt av funcom. Ja det du og mange andre som mener det. Hva med å sjekke litt selv eller mener du at Funcom skal sende mail til hele verden om at det er limited EA. Du lærer kanskje etterhvert at livet består av å samle informasjon ikke få alt opp i fanget slik at man ikke trenger å gjøre en dritt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 fy faen så jævlig sløvt av funcom. Ja det du og mange andre som mener det. Hva med å sjekke litt selv eller mener du at Funcom skal sende mail til hele verden om at det er limited EA. Du lærer kanskje etterhvert at livet består av å samle informasjon ikke få alt opp i fanget slik at man ikke trenger å gjøre en dritt. Det er så bra med folk som mener spillsjapper og forhandlere skulle funnet ut dette selv. Skal liksom forhandlerene ringe rundt og surfe på alle de 1000 spillene de har til enhver tid liksom? Yeah right. Er det noen som er å skylde på her så er det Funcom ene og alene. Jeg fikk EA, jeg, men synes allikevel det er jævlig amatørmessig av de å drite seg ut på denne måten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Nå sa de når de la ut Early Access, at det var begrenset plass. Synd for de som ikke fikk det med seg. Endret 17. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
neoman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Selv fikk jeg også. EA . syns det er dårlig gjort ovenfor mange. riktig nok var jeg litt mere forbanna når jeg skrev det var jævla sløvt av de. Men helt greit for meg jo færre jo bedre:) Syns uansett spillet ser fantastisk ut. Så jeg sier bare att de kunne løst sitvasjonen anderledes. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ja vi er noen nerder små Med regn og sludd, vi vil ei sloss De andre kan, i tog få gå Men ikke en av oss Vi venter noe veldig stas Solen vil ei skinne I kveld blir det et stort kalas For oss som sitter INNE! God søttende, og kos dere i kveld da søte små! Endret 17. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) fy faen så jævlig sløvt av funcom. Ja det du og mange andre som mener det. Hva med å sjekke litt selv eller mener du at Funcom skal sende mail til hele verden om at det er limited EA. Du lærer kanskje etterhvert at livet består av å samle informasjon ikke få alt opp i fanget slik at man ikke trenger å gjøre en dritt. Det er så bra med folk som mener spillsjapper og forhandlere skulle funnet ut dette selv. Skal liksom forhandlerene ringe rundt og surfe på alle de 1000 spillene de har til enhver tid liksom? Yeah right. Er det noen som er å skylde på her så er det Funcom ene og alene. Jeg fikk EA, jeg, men synes allikevel det er jævlig amatørmessig av de å drite seg ut på denne måten. Ja det er rart med det. Noen av forhandlerene som Gamezone og Elkjøp sendte ut mail rett etter at man hadde forhåndsbestilt spillet. Med detaljert info om hvor og hvordan man skulle registrere seg for å få EA. Og ja jeg tror nok Funcom har vedlagt denne informasjonen til alle sine disbrtutøer. Tror heller det har noe med at enkelte forhandlere og spillsjapper ikke gadd å bruke tid på å sende denne informasjonen videre til de som forhåndsbestilte spillet. Og det er noe Funcom ikke kan lastes for mener nå jeg. Edit: Når det er åpnings tilbud i en butikk på en rekke begrenset varer gjelder det jo å være første man til mølla. Men det hjelper jo lite om man ikke har lest reklame brosjyren da. Laster ikke en butikk iallefall om jeg ikke fikk varen som var annonsert med begrenset antall når jeg var alt for sen. Endret 17. mai 2008 av AcRoX Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå laster jeg ned en til patch på 250 MB - hittil. Er ikke ferdig enda. En i går kveld klokken 12, og nå er det kommet en ny en. Elsker hvordan de legger ut patcher hele tiden. Det er derfor vi har beta-serveren, for å teste ting før release, nye ting blir oppdaget = nye patcher blir laget og lagt ut. Om du synes Early access har mye patcher så skulle du ha spilt beta Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Så dritt at jeg ikke forhåndsbestillte, var ikke sikker på om jeg skulle spille Men nå er jeg det... Hva synes dere om Barbarian builden? http://feats.goonheim.com/barbarian#t0t1a5...1f1g2h3j3k3q1u2 Driver med litt teorycraft (eller hva man kaller det i AoC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå