Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med ikke en aldersrapporteringsform, men en OPPFØRSELSrapporteringsform?

Noe à la det Xbox bruker. Blir du funnet skyldig i å jukse, blir du tagga "cheater" på cardet ditt. Utrolig kjipt. (...Samtidig tjener Microsoft sine grunker..)

Hvor tøft er det å applye til guild med "Bad Behaviour" på deg?

Lenke til kommentar

Jeg er i desperat søk etter hjelp nå :(

Den ene updaten på 299 mb har stått på i 24 timer nå og har nådd 9,3 mb. Hvorfor går det så treigt? Med det tempoet tar det 2 uker før det er ferdig nedlastet, og pre releasen er i morgen.

Er det noen andre som har hatt samme problem, men har fikset det?

Lenke til kommentar
Tror det er pga patch serveren faktisk er nede :p

Serr? Hva er dette for no tullball fra Funcom. " spillet vårt kommer ut i morgen, men ingen kan spille det, fordi patch-server tullballet vårt har streik"

Kjenner en trang til å klore meg selv i ansiktet :cry:

Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å spille 20. mai? Jeg har forhåndsbestilt CE fra EB Games, kan jeg hente den der 20. mai? Evt. hvilket klokkeslett?

EDIT: Hva må jeg gjøre for å spille 20. mai? Ved forhåndsbestilling får du spille det tre dager før release.

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Hva må jeg gjøre for å spille 20. mai? Jeg har forhåndsbestilt CE fra EB Games, kan jeg hente den der 20. mai? Evt. hvilket klokkeslett?

EDIT: Hva må jeg gjøre for å spille 20. mai? Ved forhåndsbestilling får du spille det tre dager før release.

For å kunne spille den 20 mai, må du ha early access. Norges lansering er fredag 23. mai.

Lenke til kommentar
Hvor tøft er det å applye til guild med "Bad Behaviour" på deg?

Det hadde jeg tatt som SKRYT , det er ikke WoW eller nusslige gnomer vi snakker om i dette spillet . Det er brutalt og ubarmhjertig . Tror Conan hadde dratt på smilebåndet og tenkt " thats the spirit !

Jeg er egentlig litt redd for at whinere og WoW-boys vil ødelegge Conan med masse gråting .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Hva mener de med at early access er utsolgt?Jeg har jo forhåndsbestillt AoC, har jeg ikke da rett til early access? Jeg har ikke fått noen pre-order key fra EB Games. Forhåndstakk for hjelp :thumbup:

Pre-order og early access er ikke det samme. Early access er en tilleggstjeneste for ca 40 kr som kun et "fåtall" fikk tilgang til, det har de annonsert med i lange tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...