Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten ting jeg lurer på.

 

Hver av rasene i AoC starter hver for seg ikke sant? Henholdsvis i stygia, aquilonia og cimmeria... (rett meg om jeg tar feil). Og Cimmerians og Aquilonians har både priest og Soldier archetypes til å da være tank og healer. Men Stygians har bare Rogue, mage og priest archetypes. Hvordan vil dette fungere i dungeons i stygianområder?

 

 

(Er jo da ikke sikker på om alle starter på hver sin plass riktignok:P Vet heller ikke om det kommer noe særlige dungeons før de forskjellige rasene "møtes".)

 

Håper noen kan oppklare dette for meg. Gleder med helt sykt mye til å få prøvd det!

Lenke til kommentar

Ok, men en annen ting; Mulig jeg husker feil, men er ikke Stygianere svært skeptiske til andre raser enn sin egen? Hvertfall det jeg mener å huske fra det jeg har lest/sett av Conan lore. At de dreper alle som kommer inn i stygia? Blir det ikke da litt merkelig at dette blir en av rasene som skal interakte(?) med de andre?

 

Mulig jeg blander med en annen rase riktignok...

Lenke til kommentar
Litt surt om de ikke ornder det innen 19.00 i morra. dette begynner nesten å lukte blizzard kvalitet:P heldigvis vet jeg de er mye bedre en det.

 

Jeg håper det var en spøk, siden Blizzard garantert er det mest suksessfulle firmaet igjennom tidene når det gjelder server stabilitet og oppdateringer. De innehar også de beste og mest spilte spillene i verden pr dags dato i to spillsjangre. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Rett fra betalingssiden

 

We accept the following major credit cards:

 

* Visa (not Visa Electron)

* Mastercard

* American Express

* JCB

Æsj, da må det nok bli gamecards da... :(

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på.

 

Hver av rasene i AoC starter hver for seg ikke sant? Henholdsvis i stygia, aquilonia og cimmeria... (rett meg om jeg tar feil). Og Cimmerians og Aquilonians har både priest og Soldier archetypes til å da være tank og healer. Men Stygians har bare Rogue, mage og priest archetypes. Hvordan vil dette fungere i dungeons i stygianområder?

 

 

(Er jo da ikke sikker på om alle starter på hver sin plass riktignok:P Vet heller ikke om det kommer noe særlige dungeons før de forskjellige rasene "møtes".)

 

Håper noen kan oppklare dette for meg. Gleder med helt sykt mye til å få prøvd det!

 

Tror alle starte samme plassen, at man blir vasket opp på land etter skipshavariet som har skjedd.

 

Men etter lv20 tutorialen vet jeg ikke hva som skjer, muligt det blir noe sånt da.

Lenke til kommentar
Hvem tror dere blir mest PVP orientert av Priest of Mitra og Tempest of Set. Er svæært fristet av begge disse klassene! Men er litt bekymra for at PoM ikke vil ha nok nukes og ToS vil bli litt for squishy...

 

 

Noen synspunkter?

 

ville nok tat ToS. Det skader noe vilt iallefall.

Lenke til kommentar
Er det noen class som er sånn warlock aktig da? at du setter dots på mobs og spammer har bolts du skyter?

Eller som en mage

 

Demonologist vil nok være det nærmeste. Stort sett bare masse magic nukes, og har med seg et demonpet, som gir en buff/sloss...

 

Ville nok heller sagt Necromancer, siden de har mer fokus på damage over time, samt pets. Demonologist er mer en ren mage sånn sett.

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...