RamGuy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Btw, er det noen hardware-clan som har begynt? Tror ikke det, men det hadde vaert dritkult! Ineed Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som stiller seg til å ta initiativet? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) i Guilden min er det vel så å si bare hw.no folk Deus Irae - Den Uoffisiell hardware guilden på PvE serveren Astoreth Hvis det er greit for folk da Endret 16. mai 2008 av Silo Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hm jeg er stuck på downloading patch information. var sikkert stuck der en halvtime uten att noe skjedde før jeg ga opp. virker som mange andre er stuck der også. : Noen som har en løsning til problemet post den her please:)? Lenke til kommentar
omglolwtfisthis Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 rett og slett bare vent det vil ordne seg i løpet av dagen ;p de legger antagelig vis til nye patches, så patch-serveren er nede eller noe Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 i Guilden min er det vel så å si bare hw.no folk Deus Irae - Den Uoffisiell hardware guilden på PvE serveren Astoreth Hvis det er greit for folk da Får håpe den blir bra da Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 rett og slett bare vent det vil ordne seg i løpet av dagen ;p de legger antagelig vis til nye patches, så patch-serveren er nede eller noe Okay håper du har rett prøver igjen om noen timer da Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Patch servern er vistnok oppe igjen nå (får ikke testa siden jeg er på jobb, men ja, rapportene sier at den er oppe) Lenke til kommentar
omglolwtfisthis Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ser ikke slik ut gitt hehe Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (fra AoC forumet) Liste over alle comboer: Combo liste Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg har sett at det er med 30 dager med spillet når man kjøper det. Men må man kjøpe et gamecard for og spille det så man får 2 måneder +30 dager sånn det var i WoW ? EDIT: Jeg har bestilt Coll. edition. Endret 16. mai 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis du setter inn kort info(Bank kort), så vil du få 30 dager, uten at det blir trukket fra kortet. Men etter de 30 dagene, så vil de begynne å bli trukket. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tok noen bilder fra festen på Holmenkollen og pressekonferansen på Latter hvis noen vil se. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Haha, han som var Conan under showet var vel fornøyd tenker jeg, er jo en stor ære. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kunne godt leid inn Arnold for real show Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg misunnet ikke stakkars Conan. Måtte sitte der med bare bein i flere timer å se på alle andre ha det gøy. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg misunnet ikke stakkars Conan. Måtte sitte der med bare bein i flere timer å se på alle andre ha det gøy. Han dro vel frem PSP'en nå og da. Men uansett; Har bestemt meg for å kjøre Age of Conan-veien. Håper bare at de godtar mitt Visa Electron som betalingsmetode (er med nettbank, så hadde jo vært litt rart hvis de ikke gjorde det, men de gjorde ikke det med wow). Skal kjøpe ny PC snart så da blir det kose levling med venner Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Auda, mener å huske de ikke godtok Visa Elecrton? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg misunnet ikke stakkars Conan. Måtte sitte der med bare bein i flere timer å se på alle andre ha det gøy. Han dro vel frem PSP'en nå og da. Men uansett; Har bestemt meg for å kjøre Age of Conan-veien. Håper bare at de godtar mitt Visa Electron som betalingsmetode (er med nettbank, så hadde jo vært litt rart hvis de ikke gjorde det, men de gjorde ikke det med wow). Skal kjøpe ny PC snart så da blir det kose levling med venner Rett fra betalingssiden We accept the following major credit cards: * Visa (not Visa Electron) * Mastercard * American Express * JCB Lenke til kommentar
odderling Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noe nytt innen patchingen for dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå