Loeve Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bør nevnes at det er flust av idioter som liker å tro at Chuck Norris-vitser kamuflert i Lars Monsens navn er vel så artig. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hei. kunne tenkt meg å vite litt mer om Pve-instancing i dette spillet, hvis det fins noe serlig av det. linker er meget verdsatt. fant ikke noe relevant når jeg søkte på nettet. mvh djengo Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke glem MacGayver. Eller Jarmo-vitsene (selvom de kanskje er litt mer lokale). Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 unnskyld meg, men det finnes faktisk de av oss som liker McGayver pga TV-serien! Ingen vits i å disse Angus! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 unnskyld meg, men det finnes faktisk de av oss som liker McGayver pga TV-serien! Ingen vits i å disse Angus! Du liker det tydeligvis ikke nok, etter som det skrives MacGyver Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) En A skrevet på feil sted, no biggie Mannen er uansett helt rå Edit: Jeg skylder på selvdiagnostert Dysleksi Endret 16. mai 2008 av Bojangle Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hmm, vi fikk vite hva vi kom opp i eksamen idag også :S Kom opp i engelsk, skal ha den tysdag. Så like så greitt jeg skal starte 23.mai allikevel kanskje.. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 netopp ferdig med instalasjonen. men hvor finner jeg launcheren :S litt hjelp please. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Inni mappa di, der du installerte kanskje? :O Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Virkar som min nye pc kjem i måra, veit nokon om det er vanlig at posten har ope 17 mai:? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Sjekk HER om postkontoret ditt er åpent.. Endret 16. mai 2008 av XitereX Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ja. jeg har lite peiling på data. sjekka inni mappa. er masse filer der, men har ikke sett noe til launcheren. er bare dat 1-24 data de data en data es og fr setup setup dat og movies og direx x 10. noen som kan forklare meg nøyaktig hva jeg skal trykke på for å finne den? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som vet hvordan type materialer man trenger for å lage by? Og ca hvor mye hvi noen har peiling Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Virka ikkje som om du har innstallert spelet, kun lasta det ned. Har du køyrt setup fila som ligger i den mappa? Det står at postkontoret har ope fra 10.00-14.00 på lørdager, men lurte på om det gjelder 17.mai. Endret 16. mai 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du har sannsynligvis bare lasta det ned. Har du kjørt setup fila? Edit: Var for treig.. Endret 16. mai 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Virka ikkje som om du har innstallert spelet, kun lasta det ned. Har du køyrt setup fila som ligger i den mappa? Trykka på setup da sier den a previous innstalation of age of conan has been detected. it-s strongly recomended that you uninstall the old version before you proceed. would you like to cancel the innstalation? og i stad patchet jeg den og kom helt til der det sto play. men da ble skjermen helt svart og ville ikke videre. er helt ny pc så er neppe noe virus. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gå i simpleconfig.exe, der stiller du enten ned oppløsninga eller setter det i windows mode. Har fungert for en del folk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Heilt ny pc, tipper vildt at du har Windows Vista, trykk "Start" og so trur eg det skal ligge "games" i menyen der ein plass. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Heilt ny pc, tipper vildt at du har Windows Vista, trykk "Start" og so trur eg det skal ligge "games" i menyen der ein plass. Jada det funka takker Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Btw, er det noen hardware-clan som har begynt? Tror ikke det, men det hadde vaert dritkult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå