Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir PvP på meg, liker en utfordring! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg ligger i stor fare for å bli syk på tirsdag. Og nå som jeg får vite hva jeg kommer opp i eksamen! Faen! Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 *Male og gå rundt bein på* Nå har jeg fått mekka account også! Gleder meg til release, men fra i morgen er det pure peer eksamen. Jobbe, nå. Spille, senere. Hvordan fikk du skaffa da Binko? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det sånn at man kan kjøre instance her også? Sånn ala wow. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sånn for de av oss som ikke har spilt wow: Hva er instance? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Sånn for de av oss som ikke har spilt wow: Hva er instance? Dungeon hvor du bare møter på ditt team. Hvert team får hver sin egen dungeon. Endret 15. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, det kan f.eks være en hule som du og en liten gruppe andre går inn i og dere utforsker denne og møter bosser osv. Som et tempel i Zelda ca Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Yes, nå er det nye skjermkortet mitt innstalert og jeg er helklar for Conan! Satan som jeg gleder meg nå altså! Endret 15. mai 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Blir PvP på meg, liker en utfordring! Jeg liker også en utfordring, blir PvE på meg Frustrasjon, derimot, liker jeg ikke. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sånn for de av oss som ikke har spilt wow: Hva er instance? En instance er en slags "portal" du går igjennom, here ar alle monsterne mye hardere å drepe enn de du møter utenfor, i tillegg er det boss'er i en instance. Man må dermed være flere som spiller i lag som et tem for å klare å gjennomføre en instance. Det som er viktig er da at man har en Tank og en healer og resten dps. Grunnen for de fleste til å gå inn i en instance er at boss'ene dropper mye bedre utstyr enn du vanligvis får tak i fra quester eller lignende. I tillegg er det som regel en eller flere quester du får til en instance og reward's fra de questene bruker å være bra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Da er AoC og ny PC bestilt. Stakkars sommerferie. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg vil nå si at hovedpoenget med enn instance er at her er det bare deg og gruppa di. De andr e spillerne kan ikke se deg å gruppa de, de kan ikke ha noe anna enn kontakt via chat. Hver gruppe har hver sin instance. Altså flere grupper kan de samme bossene etc etc på samme tid. Uten å ha noen som helst kontakt med hverandre. + Det du sa om bosser o.l. Da er AoC og ny PC bestilt. Stakkars sommerferie. smile.gif Blir mye jobbing nå ? Personling tenker jeg Quad og ett eller to kort fra 48-serien til ATI til sommeren Off topic. Endret 16. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Btw, er det noen hardware-clan som har begynt? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ooooh... der gikk Elkjøp tom for CE ^^ bra jeg kjøpte i går =P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ooooh... der gikk Elkjøp tom for CE ^^ bra jeg kjøpte i går =P ah, her og. hadde tenkt til og vente til senere i dag faktisk. men kjøpte i går Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå har jeg observert to skrekkeksempler (han ene var kanskje litt verre enn han andre) på hva jeg ikke ønsker å befattes med i AoC. Handlet lunsj på bakeriet og havnet selvfølgelig bakerst i en kø pga friminuttet til en videregående skole. Ignoreknappen min kommer til å gå varm dersom tilværelsen min ingame blir befengt av l33t speak og/eller internetthumor ala 4chan. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg håper Com of Fun innfører loot-system i PvP.. Hvertfall bloodcoins. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) 4chan. Dessverre tror 90% av brukerne på nevnte forum at de er inkarnasjonen av frisk, samfunnsaktuell og god humor, så det er bare å belage seg på å høre flust med catchphrases og Chuck Norris facts langt ut i neste år. Endret 16. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hva faen er det egentli med Chuck Norris? han blir jo spamet overalt :S Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det finnes personer i denne skrudde verden som syntes at det å heltifisere visse amerikanske stjerner innehar et enormt stort humor-potensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå