Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Altså, det som står er at de legger til flere servere om det er nødvendig. Og det vil de da gjøre innen 2 til 6 uker etter release. Endret 15. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Nei det er feil! 600 000 er de plassene Funcom har til Early Access. De vil ha langt mer plass under kommersiell lansering. Endret 15. mai 2008 av Kron Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så, hvilken server kommer forumfolket til å starte på? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok jeg starter på en PvE server i og med at det virker som det blir gank-party på PvP i starten. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok jeg starter på en PvE server i og med at det virker som det blir gank-party på PvP i starten. hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sier seg selv. Ikke nok med at du kan bli ganket av andre raser, denne gangen kan ALLE drepe deg. Gang på gang Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Her Selv om noe av det er spøk, tror jeg mange av punktene blir realitet. Du kan jo tenke deg 600 000 spillere møtes på lvl 5. Selv om du kan ta på "natt", vil man kanskje queste med en venn, men ser for meg at det står en fjortizz rundt hvert hjørne og venter på at du skal få 10% hp. Endret 15. mai 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sier seg selv. Ikke nok med at du kan bli ganket av andre raser, denne gangen kan ALLE drepe deg. Gang på gang Så det er slik at jeg kan angripe hvem som helst, samme rase også? Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hva?! Ting bare utarter seg mer og mer. Hele tiden kommer det små detaljer som ingen har fått vite før spillet kommer, nå to dager før får vi vite at det faktisk er en sjanse for at man må vente SEKS uker? BULLSHIT! Ærlig talt. Det KAN de bare ikke gjøre. Men hva er greia da? Registrere seg asap? Er man godkjent registrert, er man garantert plass? EDIT: raging binko is raging w/o reading thread Endret 15. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nå er det bare to områder i de første 20 levelene som faktisk har PvP på en PvP-server da, 90% av de første 20 levelene så befinner du deg i helt trygge soner Er the Whine Cellar og White Sands Isle som er PvP i starten Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vil tro det blir GREIT mye ganking på White Sands Isle etterhvert.. : ( Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg skal begynne med Age of Conan som er mitt aller første mmorpg(?) spill i gamin-karrieren min. Synes det er litt skummelt med alle disse knappene på skjermen og avanserte navn, men venner meg sikkert til det. Tenkte å begynne med wow, men følte at jeg kom til å henge en halv evighet bak alle andre..Så nå hopper jeg rett ut i det, jeg er helt fersk og gleder meg veldig! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og jeg som trodde de første 20 levlene var SP? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva?! Ting bare utarter seg mer og mer. Hele tiden kommer det små detaljer som ingen har fått vite før spillet kommer, nå to dager før får vi vite at det faktisk er en sjanse for at man må vente SEKS uker? BULLSHIT! Ærlig talt. Det KAN de bare ikke gjøre. Men hva er greia da? Registrere seg asap? Er man godkjent registrert, er man garantert plass? EDIT: raging binko is raging w/o reading thread Seks uker? Hva snakker du om? Det med at Early Access var begrenset har jo Funcom sagt fra dag en, så kan ikke skylde på Funcom fordi butikker er elendige på å informere kundene sine. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) I had heard about Ultima Online and thought the idea was insane. Having to pay 50.00 for a game and on top of that a monthly fee? Hah what a crock. The hype was fairly good for it... but not huge. I remember trying to talk most of my customers out of buying it... the idea just didn’t seem to work for me. Day of release we ended up with an extra copy, and I bought it just so I could shut the customers up and give them the real truth behind this obviously flawed game. I remember patching the game and getting in for the first time... god it was laggy, horrible launch, but the few minutes I got in every time were interesting. I spent the majority of my time chopping trees to make bows with and was just fascinated that you could do or be anything. I spent a week working my virtual butt off saving money for a house and still remember the sense of pride when I placed the house for the first time. It was mine, my virtual place in this new world. Shortly after placing the house and showing it to my friend, a guy came up next to me with a huge axe (executioners axe) and promptly murdered me inside my own house, taking my key (and with it ownership) and all of my items. I was devastated... the feeling of loss... the rush... My friends and I tried to kill the guy, but we were a bunch of farmers, animal tamers, bowyers, and miners. Our weapons were pitiful and he murdered us all. We finally realized the house was gone. I had lost a weeks worth of work in a few seconds, to some anonymous ahole... I wanted revenge. Hahaha FFA PvP here I come! Hele historien her: http://thedarkknights.com/blog1.php?p=37&a...p;tb=1&pb=1 Anbefales. Endret 15. mai 2008 av jvik Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei det er feil! 600 000 er de plassene Funcom har til Early Access. De vil ha langt mer plass under kommersiell lansering. ""In a memo to investors, Funcom outlined its launch strategy for Age of Conan. The company is prepared for up to 600,000 "active subscribers" to be on its servers during the launch period of the game. Funcom has made provisions to add servers to Age of Conan over the two to six weeks after launch, should there be sufficient demand. The Norwegian studio believes it will, saying "the pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMOG launched." Tolk det som du vil ! Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva?! Ting bare utarter seg mer og mer. Hele tiden kommer det små detaljer som ingen har fått vite før spillet kommer, nå to dager før får vi vite at det faktisk er en sjanse for at man må vente SEKS uker? BULLSHIT! Ærlig talt. Det KAN de bare ikke gjøre. Men hva er greia da? Registrere seg asap? Er man godkjent registrert, er man garantert plass? EDIT: raging binko is raging w/o reading thread Seks uker? Hva snakker du om? Det med at Early Access var begrenset har jo Funcom sagt fra dag en, så kan ikke skylde på Funcom fordi butikker er elendige på å informere kundene sine. Hvis ikke du forstod det så betød edit`en min at jeg mistforstod alt sammen. Var bare litt redd for at det ble MER venting... Da hadde jeg nok dessverre måtte ty til galgen, ja. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok jeg starter på en PvE server i og med at det virker som det blir gank-party på PvP i starten. Kommer til å starte med PvE server jeg også.. Gidder ikke ganking av alle sammen altså, tenk på starten da, visst det er noen som vil være skikkelig slemme, sånn rundt lvl 10, det er flere hundre rundt deg som bare kan drepe deg.. Uffamei, det tror jeg blir litt slitsomt etter hvert ja.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 *Male og gå rundt bein på* Nå har jeg fått mekka account også! Gleder meg til release, men fra i morgen er det pure peer eksamen. Jobbe, nå. Spille, senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå