Venerable Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 De påstår å ha kodet spillet på en slik måte at det skal gå greit. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvis ikke blir det ille for alle som ikke har noen mosterpc. Deriblandt meg. Endret 15. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du sier at de har kodet det bra. Da håper jeg virkelig som jeg har nevt tidligere, at de har god multi gpu støtte D: Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har da også bestillt AoC collectors ed. fra elkjøp.no Noen som har peiling på når selve spillet blir sendt? Litt synd hvis de sender den på den 23., og spillet kommer fram den 30. eller så =S Uansett, gleder meg =D Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vil tro de sender det så du får det til den 23. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du er usikker på om du får boksen innen 23. så kan du jo laste ned early access-filen. Så vidt jeg har skjønt kan man bruke den også etter launch? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen dager. Selv fikk jeg mail fra absoluttspill om at kom til å "gjøre alt i vår makt" (eller noe sånt), får å få spillet sendt til meg innen release. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen dager. Selv fikk jeg mail fra absoluttspill om at kom til å "gjøre alt i vår makt" (eller noe sånt), får å få spillet sendt til meg innen release. De fleste leverandører pleier den dag i dag å sende det så vi brukere har det til release. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tja etter serverlist å bedømme (http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=96915) så er det egne franske, tyske og spanske servere. Btw, starta AoC nå å måtte laste ned 3 små patcher på rundt 160MB. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 vill Collectors edition få plass i post kassen? faen viss den ikkje gjør det og eg må hente på postkontoret. er et helvette og komme seg dit! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 vill Collectors edition få plass i post kassen?faen viss den ikkje gjør det og eg må hente på postkontoret. er et helvette og komme seg dit! Tror ikke den vil passe nei, men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.gamespot.com/pc/rpg/ageofconanh...updates;title;2 Les forum postene under artikkelen , amerikanerne begynner å føle dollarkursen på kroppen hehe Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du er usikker på om du får boksen innen 23. så kan du jo laste ned early access-filen. Så vidt jeg har skjønt kan man bruke den også etter launch? Men jeg kom ikke inn på EA, og selve hovedkoden ligger vel i boksen =/ Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir nok ikk plass i postkasse nei:-) untitled.bmp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ah, det er drit et par ekstra ventedager på meg da. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 håper de leverer det på døra , som de peer å gjøre her, je har tross alt betalt allerede Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 her er ingen hjemme neste uke til og kunen ta i mot på dør når posten kommer og eg kommer meg ikkje ut til postkontoret før mandag!! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg barer lurer ; Funcom har bare plass til 600.000 i første omgang , og de som ikke får plass må visst vente opptil 6 uker på server . Ganske brutalt ; "In a memo to investors, Funcom outlined its launch strategy for Age of Conan. The company is prepared for up to 600,000 "active subscribers" to be on its servers during the launch period of the game, which begins as a traditional role-playing game before segueing into an open-world MMORPG. As the title suggests, the game will be set during the Hyborian Era, during the period when Conan the Cimmerian had gone from being a warrior, thief, and pirate to the king of the fictional state of Aquilonia. Funcom has made provisions to add servers to Age of Conan over the two to six weeks after launch, should there be sufficient demand. The Norwegian studio believes it will, saying "the pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMOG launched." However, Funcom did not give specific numbers of preorders, saying it only had "some pre-order data" from "different retail chains in various markets." " Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg barer lurer ; Funcom har bare plass til 600.000 i første omgang , og de som ikke får plass må visst vente opptil 6 uker på server . Ganske brutalt ; "In a memo to investors, Funcom outlined its launch strategy for Age of Conan. The company is prepared for up to 600,000 "active subscribers" to be on its servers during the launch period of the game, which begins as a traditional role-playing game before segueing into an open-world MMORPG. As the title suggests, the game will be set during the Hyborian Era, during the period when Conan the Cimmerian had gone from being a warrior, thief, and pirate to the king of the fictional state of Aquilonia. Funcom has made provisions to add servers to Age of Conan over the two to six weeks after launch, should there be sufficient demand. The Norwegian studio believes it will, saying "the pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMOG launched." However, Funcom did not give specific numbers of preorders, saying it only had "some pre-order data" from "different retail chains in various markets." " Kommer til å bli helt sykt dette her. Tror nok der kommer mer enn 600000 ja, og hvis jeg må vente 6 uker så begraver jeg meg selv levende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå