OscarWoHA Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som har link til downloaderen? Finner den ikke noe sted o_O Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde vært mods i AoC forumet for lagt noen tråder sticky, samme spørsmål på hver side/tråd. Uansett, du finner dowloaderen ved å logge deg inn på http://register.ageofconan.com . Fant ut at man kan bare pause downloading og starte igjen så vil hastigheten gå opp. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Uansett, du finner dowloaderen ved å logge deg inn på http://register.ageofconan.com . Tusen takk. Jeg gikk visst inn på register.funcom.com. Der var den jo ikke, hehe. Nok en gang, takk Men synd det ikke går an å logge inn der fo øyeblikket. Tror login-systemet er nede for telling. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Litt offtopic her: Age of Conan gir meg beskjed om at jeg bør ha Vista Service pack 1. 1. Noen erfaringer om dette ? Trenger jeg det virkelig ? 2. Jeg finner ikke Vista Service pack 1, på microsoft.com. *Antar at du har Vista* 1. Kort sagt, ja. SP1 fikser en god del feil o.l. 2. Du finner den via Vistas Update funksjon (Kontrollpanel-Security-Sjekk for oppdateringer (e.l.) ----------------------------------------------- Kan noen si meg hvor stor 14.dat skal være? Er tydeligvis den som mangler på nedlastningen min (den er partial hos meg). Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det er en crashbug i Vista som gjør at AoC crasher av og til. Med SP1 er problemet borte. Kan noen si meg hvor stor 14.dat skal være? Er tydeligvis den som mangler på nedlastningen min (den er partial hos meg). 14 er like stor som 13 og 15 Endret 15. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Når åpner serverne for de andre den 23. mai? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Når åpner serverne for de andre den 23. mai? Kommer vel mer info om det når den tiden kjem, 17 mai er viktigere at the moment >> Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Serverlisten for Early Access er lagt ut nå. Les mer her Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Serverlisten for Early Access er lagt ut nå. Les mer her Sjekk andre tråder også. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ang. vista SP1 så har ikke denne kommet ut på den update tingen enda (gjorde ikke for meg) Jeg lastet ned den engelske, men dessverre fungerte den ikke iogmed at jeg har norsk vista. etter litt leting fant jeg linken for den norske og installerte den.. http://www.microsoft.com/downloads/details...4a-09146a0ba746 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan noen si meg hvor stor 14.dat skal være? Er tydeligvis den som mangler på nedlastningen min (den er partial hos meg). 14 er like stor som 13 og 15 Blærk. Har varierende størrelser av .dat-filer i hele mappen. Er luta lei av hele Funcom Downloader Manageren nå, og frister betydelig mer å vente til den 23. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ang. SP1-greia. Gjelder det for alle som bruker Vista, eller kun 64bit-folka? Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har 32-bit og jeg ble anbefalt å installere den Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det gjelder for alle Vista brukere. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Okei. Fikk ikke noe feilmelding (annet enn 8600-GT-problemet som løses ved ny driver fra nvidia) når jeg starter Early Access.. og kommer inn i spillet. Vil det si at jeg HAR SP1? Litt usikker. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor mange kan fighte i seige battles? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gå på system informasjonen (Kontrollpanel-System og vedlikehold-System). Der ser du fort om du har SP1 eller ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Der var Age Of Conan Collectors Edition bestillt fra Elkjøp.no! faen så eg gleder meg til det havner i postkassa! får ikkje begynne 17 mai, men men Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvor mange kan fighte i seige battles? 96 personer. 48 på hver side. Okei. Fikk ikke noe feilmelding (annet enn 8600-GT-problemet som løses ved ny driver fra nvidia) når jeg starter Early Access.. og kommer inn i spillet. Vil det si at jeg HAR SP1? Litt usikker. Høyre klikk på "My Computer" og velg "Properties", så skal det stå om du har SP1 eller ikke. Endret 15. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare jeg som tenker lagg med så mange ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå