Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 så.. du har ikke tenkt til å snakke med andre? edit: Bulletus* Hvordan da ? Jeg har mick hvis det var det du lurte på Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Om du siktet til meg, Bjohansen - Joda! Skype selfølgelig mente egentlig Bulletus og hans lille tastatur-sak til AoC.. Hvordan da ? Jeg har mick hvis det var det du lurte på wink.gif ingame chat? Endret 15. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hva er målet til folk med tanke på level før "resten" kommer da? Altså hvor høyt kommer vi i løpet av de første 6 dagene? Jeg tar sikte på å komme meg forbi level 40-50. Edit. leif (igjen) Endret 15. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) jeg skal kose meg med hver en bit av spillet.. og ikke bry meg for mye om level. Har vist seg at det er morsommere å spille når man ikke bryr seg om level (for min del) Endret 15. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Siden jeg skal jobbe 8 timer hver ukedag er jeg veldig usikker, men tipper rundt 30 tallet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 er det mulig og bytte nesehorn mot en mamutt med noen andre? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Siden jeg skal jobbe 8 timer hver ukedag er jeg veldig usikker, men tipper rundt 30 tallet. Jeg skal også jobbe 8 timer hver ukedag, men du klarer fort level 20 første kvelden om du står på Og til Bjohansen så er jeg egentlig enig, men ettersom jeg har spilt betaen så har jeg liksom fått med meg det meste allerede så det blir et evig level race på meg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Satser nok på 40 ganske fort, for å få opp PvE City og instancer for guilden. Så etter det blir det max chilling Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 lvl 40 og guild city har vi allerede satt GM til å gjøre så de andre kan ta det rolig ;D Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du siktet til meg, Bjohansen - Joda! Skype selfølgelig mente egentlig Bulletus og hans lille tastatur-sak til AoC.. Hvordan da ? Jeg har mick hvis det var det du lurte på wink.gif ingame chat? Det er jo en liten samling av fullt programmerbare taster Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nå er jeg ferdig med patchingen. Gleder meg til lørdag:D Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nå er jeg ferdig med patchingen.Gleder meg til lørdag:D Jeg var ferdig med patchingen i går.. Nå er jeg ikke det lenger.. Regner med det kommer nye patcher i morgen og på lørdag før vi får begynne ^^ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg å, blir helt syk når jeg starter AoC Gleder meg for mye nå Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Håper bare at serverne blir stabile.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det en class som er damagedealer caster? altså ikke pets, kun skadende magi? tenkte å specce en necromancer med nightfall feats, men veit ikke. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det en class som er damagedealer caster? altså ikke pets, kun skadende magi? tenkte å specce en necromancer med nightfall feats, men veit ikke. Det nærmeste du kommer innenfor mageklassene er vel demonologist, som er caster, men den har jo hu halvnakne dama på slep (pet, succubus) Eller så har du jo Herald of Xotli da, som er en slags battle mage, ingen pet, men ikke kun magi. Du kan jo bevege deg over i presteklassene også da, men da er dt jo ikke kun dmgdealing, men også healing. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 restart patchern så kommer den seg nok Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da var CE bestillt fra Elkjøp, gleder meg sykt til det kommer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Litt offtopic her: Age of Conan gir meg beskjed om at jeg bør ha Vista Service pack 1. 1. Noen erfaringer om dette ? Trenger jeg det virkelig ? 2. Jeg finner ikke Vista Service pack 1, på microsoft.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå