Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror jeg må ut og handle geek-food i dag Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ta det i morra! Eller vent... Nei, i dag. Da få colaen 2 dager i kjøleskapet.. Husk å skru liiiitt ned på tempen i kjøleskapet, sånn at den blir KALD KALD KALD :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 cola, grandiosa, ostepop og smågodt! Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må slutte å lese denne tråden her... irriterer meg bare å se alle nerdene som gleder seg til å spille... Besøker sikkert litt uti uka.. Til da, kos dere. Så snakkes vi den 23.. *shed a tear* Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Nei, i dag. Da få colaen 2 dager i kjøleskapet.. Husk å skru liiiitt ned på tempen i kjøleskapet, sånn at den blir KALD KALD KALD :!: En gamer med respekt for seg selv har vel et eget kjøleskap ved siden av skrivepulten med ekstra lav temp for kun drikke (les cola/øl)? Pc rommet er også strategisk lagt nære toalettet, her snakker vi kun få meter fra gamerstolen til dasskåla Edit. leif Endret 15. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må slutte å lese denne tråden her... irriterer meg bare å se alle nerdene som gleder seg til å spille... Besøker sikkert litt uti uka.. Til da, kos dere. Så snakkes vi den 23.. *shed a tear* Hva?! Irriterer du deg over oss? *sjokk* Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette har sikkert blitt spurt om før men: Har blitt med i Early Access, og laster ned spillet nå Men har hørt rykter om at vi må avinnstalere EA klienten og innstalere spillet på nytt fra cd/dvd'ene som vi får den 23. Ligger det noe i disse ryktene eller kan vi fortsette å spille på den klienten vi laster ned nå? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jess, nå er det liiike før Serverne åpne 19:00 Og vi får ei pølse med lompe som ingame item. hehehe. hadde likt å sett det ;D Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei, i dag. Da få colaen 2 dager i kjøleskapet.. Husk å skru liiiitt ned på tempen i kjøleskapet, sånn at den blir KALD KALD KALD :!: En gamer med respekt for seg selv har vel et eget kjøleskap ved siden av skrivepulten med ekstra lav temp for kun drikke (les cola/øl)? Pc rommet er også strategisk lagt nære toalettet, her snakker vi kun få meter fra gamerstolen til dasskåla Edit. leif Ett kjøleskap lager for mye lyd ! Men har tenkt tanken.. HM. Toalett ? Du mener flaske ? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Pisser i flaske, pizza fra peppes i varmeovn atmed dataen og brus i kjøleskap ein armlengde frå stolen. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må gå ca 7 m til kjøleskapet, er det for langt unna? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette har sikkert blitt spurt om før men: Har blitt med i Early Access, og laster ned spillet nå Men har hørt rykter om at vi må avinnstalere EA klienten og innstalere spillet på nytt fra cd/dvd'ene som vi får den 23. Ligger det noe i disse ryktene eller kan vi fortsette å spille på den klienten vi laster ned nå? Du kan fortsette på den du har så vidt jeg vet, men du må laste ned en større patch for å få dx10 større osv. Så hvis du har dårlig bredbåndsfart er det lettere og mer tidsbesparende å legge inn dvden og laste ned patchen som trengs for denne. (vil jeg tro) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 South Park anyone? bruk walkie talkie til å kontakte mødre om alt fra mat til dobruk. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må gå ca 7 m til kjøleskapet, er det for langt unna? Jeg ville nok ha flytta det... Med mindre du har stol du kan rulle med. Samt det er ingen dørstokker på veien ! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Haha :!: Blir isolering i helga, ja. Og lite søvn natt til Søndag (om alt går som det skal), og muligens jeg er "syk" på Mandag Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må gå ca 7 m til kjøleskapet, er det for langt unna? Alt utenfor armlengde er for langt. Jeg anbefaler en slik: 1195,- på Elkjøp - Matsui kjøleskap Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.nicator.no/PicturePopup.aspx?q=img:329096 Jeg har bestilt meg en slik til Conan , tror dere at dette er lurt ? Ris og Ros plz BELKIN Nostromo SpeedPad n52te 14BTN WHEEL DPAD (F8GFPC200EA) Istedet for tastatur til conan . Har en jeg også, og prøvde en del i betaen. Men fikk det ikke til å stemme skikkelig. Kobinasjonen av 4 bevegelsestaster, og 5 rettningsangrepknapper er litt vondt å få til på n52te. Dog det blir kanskje bedre med litt mer øvelse. MEd litt øvelse , så går det sikkert ultrakjapt i forhold til et helt tastatur , man får sikkert igjen for dette senere i spillet - jeg skal gi det en sjangs . mye betalte du for den der? heh 410 kr , var jeg idiot ? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Dørstokken blir nok et problem ... Noen som har en øks jeg kan låne? Men det er vel strengt tatt værre med trappa opp fra kjelleren ... Endret 15. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) så.. du har ikke tenkt til å snakke med andre? edit: Bulletus* Endret 15. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du siktet til meg, Bjohansen - Joda! Skype selfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå