Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, i dag. Da få colaen 2 dager i kjøleskapet.. Husk å skru liiiitt ned på tempen i kjøleskapet, sånn at den blir KALD KALD KALD :!:

En gamer med respekt for seg selv har vel et eget kjøleskap ved siden av skrivepulten med ekstra lav temp for kun drikke (les cola/øl)? ;)

Pc rommet er også strategisk lagt nære toalettet, her snakker vi kun få meter fra gamerstolen til dasskåla ;)

Edit. leif

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om før men:

Har blitt med i Early Access, og laster ned spillet nå :)

Men har hørt rykter om at vi må avinnstalere EA klienten og innstalere spillet på nytt fra cd/dvd'ene som vi får den 23.

Ligger det noe i disse ryktene eller kan vi fortsette å spille på den klienten vi laster ned nå?

Lenke til kommentar
Nei, i dag. Da få colaen 2 dager i kjøleskapet.. Husk å skru liiiitt ned på tempen i kjøleskapet, sånn at den blir KALD KALD KALD :!:

En gamer med respekt for seg selv har vel et eget kjøleskap ved siden av skrivepulten med ekstra lav temp for kun drikke (les cola/øl)? ;)

Pc rommet er også strategisk lagt nære toalettet, her snakker vi kun få meter fra gamerstolen til dasskåla ;)

Edit. leif

Ett kjøleskap lager for mye lyd !

Men har tenkt tanken.. HM.

Toalett ? Du mener flaske ?

Lenke til kommentar
Dette har sikkert blitt spurt om før men:

Har blitt med i Early Access, og laster ned spillet nå :)

Men har hørt rykter om at vi må avinnstalere EA klienten og innstalere spillet på nytt fra cd/dvd'ene som vi får den 23.

Ligger det noe i disse ryktene eller kan vi fortsette å spille på den klienten vi laster ned nå?

Du kan fortsette på den du har så vidt jeg vet, men du må laste ned en større patch for å få dx10 større osv. Så hvis du har dårlig bredbåndsfart er det lettere og mer tidsbesparende å legge inn dvden og laste ned patchen som trengs for denne. (vil jeg tro)

Lenke til kommentar
http://www.nicator.no/PicturePopup.aspx?q=img:329096 Jeg har bestilt meg en slik til Conan , tror dere at dette er lurt ? Ris og Ros plz ;)

BELKIN Nostromo SpeedPad n52te 14BTN WHEEL DPAD (F8GFPC200EA)

Istedet for tastatur til conan .

Har en jeg også, og prøvde en del i betaen. Men fikk det ikke til å stemme skikkelig. Kobinasjonen av 4 bevegelsestaster, og 5 rettningsangrepknapper er litt vondt å få til på n52te. Dog det blir kanskje bedre med litt mer øvelse.

MEd litt øvelse , så går det sikkert ultrakjapt i forhold til et helt tastatur , man får sikkert igjen for dette senere i spillet - jeg skal gi det en sjangs .

mye betalte du for den der? :p heh

410 kr , var jeg idiot ? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...