Overguard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hmm, ser ut som det kan ordne seg nå. Starta Downloadern på nytt og den begynte på 98%, så var nok bare et par filer som ikke ble med når jeg kopierte her forleden. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det skal du ikke se bort ifra : ) Keep me updated ! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fant løsningen nå, viser seg at jeg ikke hadde trengt å reinstallere. Måtte bare gå på SimpleConfig.exe og fjerne haken ved fullscreen så ble det ingen svart skjerm. Lyden på introen osv er dog helt på trynet. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fant løsningen nå, viser seg at jeg ikke hadde trengt å reinstallere. Måtte bare gå på SimpleConfig.exe og fjerne haken ved fullscreen så ble det ingen svart skjerm. Lyden på introen osv er dog helt på trynet. Sett audio kvalitet til high og fortsett nedover til den virker. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet hva som skjer når du dauer i PvE/PvP? Tenker altså ute i hyboria. Og hva skjer når du dør i PvP Siege? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det ikke som wow da? Du springer tilbake? Eller på film i PvP så så jeg at de starta på nytt igjen på en bestemt plass, vet ikke om det er slik ute i Hyboria. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Då var spelet lasta ned til ekstern harddisk Satser på at eg får min nye bærbare innen lørdag so eg får spele litt i helga Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Patcher å laste ned nå Etter hva jeg har lest skal den fikse lydproblemene i åpningsvideoen også. Time will show, er på jobb så jeg får ikke testet det før om noen timer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det ikke som wow da? Du springer tilbake? Eller på film i PvP så så jeg at de starta på nytt igjen på en bestemt plass, vet ikke om det er slik ute i Hyboria. Du får et vindu med forskjellige graveyards du kan rezze på, du klikker på en av dem og du blir automatisk overført og rezzet på den valgte graveyarden, altså ingen corpse running. Men du får en debuff som ikke blir borte på 30min hvis ikke mindre du går til gravestonen din som befinner seg der du døde, og denne debuffen stacker! Etter du har rezzet så har du også 1min (eller var det 30sekunder?) buff som gjør at du ikke minster liv eller kan ta liv av andre. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 litt OT, men Ramguy skal du spille age of conan på 2K8 eller xp? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg skal spille det på Windows Server 2008 64bit Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom vist flere patcher i dag. Bare bra at det er mist mulig feil til vi skal begynne å spille på lørdagen. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom vist flere patcher i dag. Bare bra at det er mist mulig feil til vi skal begynne å spille på lørdagen. Jada, det testes og rapporteres og fixes HÅRDT på betaen nå Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Patcher er alltid en god ting! Tror jeg endelig har klart å konfigurere min D-Link router slik at den ikke dropper WAN hver gang jeg forsøker å oppdatere også nå! Jaggu på tide at jeg fikk fiksa det tragiske problemet Lenke til kommentar
odderling Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg skal spille det på Windows Server 2008 64bit Vi får snakke sammen da om en av oss får problemer pga OS. Skal nemmelig prøve det jeg og. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vista home premium 64 her Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom vist flere patcher i dag. Bare bra at det er mist mulig feil til vi skal begynne å spille på lørdagen. Jada, det testes og rapporteres og fixes HÅRDT på betaen nå Har de fikset vann-buggen som var i open beta, altså at dersom man hopper nedi en elv så er det ikke vann der, men bare en vannoverflate som man kan puste under og fisk som henger fast i løse luften? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Leste enn plass at de ikke har CrossFire/SLI støtte, er det mulig ? D: Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Har de fikset vann-buggen som var i open beta, altså at dersom man hopper nedi en elv så er det ikke vann der, men bare en vannoverflate som man kan puste under og fisk som henger fast i løse luften? Det har kommet en god del patcher siden helgen, og jeg har ikke opplevd den bugen i alle fall. Leste enn plass at de ikke har CrossFire/SLI støtte, er det mulig ? D: Det stemmer :/ Endret 15. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Leste enn plass at de ikke har CrossFire/SLI støtte, er det mulig ? D: Det stemmer ikke, Open BETA hadde ikke SLi / Crossfire støtte men retail klienten skal ha det. Om Early Access har det er jeg usikker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå