Bulletus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.nicator.no/PicturePopup.aspx?q=img:329096 Jeg har bestilt meg en slik til Conan , tror dere at dette er lurt ? Ris og Ros plz BELKIN Nostromo SpeedPad n52te 14BTN WHEEL DPAD (F8GFPC200EA) Istedet for tastatur til conan . Har en jeg også, og prøvde en del i betaen. Men fikk det ikke til å stemme skikkelig. Kobinasjonen av 4 bevegelsestaster, og 5 rettningsangrepknapper er litt vondt å få til på n52te. Dog det blir kanskje bedre med litt mer øvelse. MEd litt øvelse , så går det sikkert ultrakjapt i forhold til et helt tastatur , man får sikkert igjen for dette senere i spillet - jeg skal gi det en sjangs . Lenke til kommentar
Existence Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fikk nesten grøsser av å se introen til spillet nå ! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan man fortsatt forhåndsbestille? Selv om man ikke får early accses så er jo mounten værdt det ^^ Gernia Du får ikke early access i det hele tatt lengre. Verken mount eller playtime. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korrekt, den blir erstattet med et par krokodillesandaler. Heftig. Nei, sånn seriøst. Får vi som ikke har knotta inn for å starte den 17. fortsatt forhåndsbestillingsitemene? Det vil si mammuten for min del. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva? Jo, vi får jo det når vi har kode. Hvis ikke jeg får DET engang. Da. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Kan man fortsatt forhåndsbestille? Selv om man ikke får early accses så er jo mounten værdt det ^^ Gernia Du får ikke early access i det hele tatt lengre. Verken mount eller playtime. man får vel fortsatt mounten ... Siden det er faktisk en kode som medfølger forhåndsbestillingne. Early access er noe man betaler ekstra for. Edit: Nå ble det tydeligere. Endret 14. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
omglolwtfisthis Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.nicator.no/PicturePopup.aspx?q=img:329096 Jeg har bestilt meg en slik til Conan , tror dere at dette er lurt ? Ris og Ros plz BELKIN Nostromo SpeedPad n52te 14BTN WHEEL DPAD (F8GFPC200EA) Istedet for tastatur til conan . Har en jeg også, og prøvde en del i betaen. Men fikk det ikke til å stemme skikkelig. Kobinasjonen av 4 bevegelsestaster, og 5 rettningsangrepknapper er litt vondt å få til på n52te. Dog det blir kanskje bedre med litt mer øvelse. MEd litt øvelse , så går det sikkert ultrakjapt i forhold til et helt tastatur , man får sikkert igjen for dette senere i spillet - jeg skal gi det en sjangs . mye betalte du for den der? heh Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korrekt, den blir erstattet med et par krokodillesandaler. Heftig. Nei, sånn seriøst. Får vi som ikke har knotta inn for å starte den 17. fortsatt forhåndsbestillingsitemene? Det vil si mammuten for min del. No worries, du får fortsatt din forhåndsbestilte ting/mammut. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det som er litt merkelig, er at jeg last ned spillet ferdig i går eller forgårs (husker ikke ) ok patchet det i dag osv.. men jeg har ikke hørt et pip fra funcom, ikke mail eller noe.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det som er litt merkelig, er at jeg last ned spillet ferdig i går eller forgårs (husker ikke ) ok patchet det i dag osv.. men jeg har ikke hørt et pip fra funcom, ikke mail eller noe.. Det har ikke jeg heller... Andre som opplever at Funcom Download Manager har helt horrible hastigheter? Henger seg opp, ustabil hastighet osv. Den har lastet ned ca 40mb på 1 time nå. (91% Complete). Dere som har lastet ned spillet kan godt åpne Funcom Download Manager og seede litt Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 noen her som vet hvordan CE boxen vil se ut. Linker bilder osv? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 /cry. Får bare errors og faenskap når jeg skal starte spillet. Er vel fordi skjermkort driveren min ikke er up to date, men når jeg prøvde og oppdatere den så ble det bare blåskjerm. Jaja, får vel bare formatere c: og installere den nyeste driveren før noe annet. Btw, noen som vet om AoC benytter seg av registerfiler osv? Slik at jeg bare kan dra den installerte versjonen over på ekstern disken og dra den over igjen etter formatering? Please halp ;| Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 noen her som vet hvordan CE boxen vil se ut. Linker bilder osv? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Spørsmål! Kan man endre høyden på karakteren i AoC? Endret 14. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 <br />Spørsmål!<br /><br />Kan man endre høyden på karakteren i AoC?<br /><br /><br /><br /> Det kan du <br />/cry. Får bare errors og faenskap når jeg skal starte spillet. Er vel fordi skjermkort driveren min ikke er up to date, men når jeg prøvde og oppdatere den så ble det bare blåskjerm. Jaja, får vel bare formatere c: og installere den nyeste driveren før noe annet. <br /><br />Btw, noen som vet om AoC benytter seg av registerfiler osv? Slik at jeg bare kan dra den installerte versjonen over på ekstern disken og dra den over igjen etter formatering? Please halp ;|<br /><br /><br /><br /> Det skal gå helt fint Gjorde det selv med BETA'en Og det var også fra Vista over XP Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 <br />Spørsmål!<br /><br />Kan man endre høyden på karakteren i AoC?<br /><br /><br /><br /> Det kan du Fett :3 Midget female assassin o_o Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 mulighet for en svær negermann da! aldri sett noen spille negere i slike spill, er noe fristet Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Lastet ned siste patch (veldig imponert over hastigheten nå og før) og startet opp spillet! Fikk sett introen og kommet til innlogginsbildet hvor man også kan endre veldig mye på instillingene. Åh... jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det eneste jeg ser når jeg går innpå spillet er en svart skjerm og en musepeker Har oppdatert til siste skjermdriver. Noen som vet hva som kan være gale? Edit: Fungerte da jeg skiftet hz fra 60 til 75... Endret 14. mai 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det eneste jeg ser når jeg går innpå spillet er en svart skjerm og en musepeker Har oppdatert til siste skjermdriver. Noen som vet hva som kan være gale? Har du gått inn på innstillingene i launcher'n? Sørg for at du har DirectX9 og ikke DirectX10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå