MysticoN Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 noen andre som har vista 64b som har problemer? når jeg starter AoC så får jeg program is not responding, og windows låser seg. må ctrl alt delete for å lukke aoc. Har prøvd å repair uten at det vart noe forbedring. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Der var jeg ferdig patcha. Herreguuud jeg gleder meg nå. noen andre som har vista 64b som har problemer? når jeg starter AoC så får jeg program is not responding, og windows låser seg. må ctrl alt delete for å lukke aoc. Har prøvd å repair uten at det vart noe forbedring. Har du enn dårlig OC eller noe ? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Helt sjukt hvor mye denna tråden har eksplodert den siste uka.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 alle er vell spennte på hvordan AoC blir.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er character creationsystemet så omfattende som de skal ha det til? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er character creationsystemet så omfattende som de skal ha det til? Jeg synes det. Er ufattelig mye småting du kan endre på. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er character creationsystemet så omfattende som de skal ha det til? Nei, ikke det jeg så i BETA, men helt OKEY. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tror du faktisk kan få charactern din til å ligne på deg selv, men da sier jeg GL Fordi det er mye å fikse på Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hm.. nå har jeg installert patchen og jeg trykket på "launch game" eller noe i den duren. Jeg fikk en svart skjerm, men med lyd da! Og når jeg åpnet den etterpå så skjer ingenting. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hm.. nå har jeg installert patchen og jeg trykket på "launch game" eller noe i den duren. Jeg fikk en svart skjerm, men med lyd da! Og når jeg åpnet den etterpå så skjer ingenting. Noen som har opplevd det samme? Ja og les andre trådene også. Tips: sjekk "simpleconfig". Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Svart skjerm løsningen: 1. Start launcher og velg Settings. 2. Under Graphics, deaktiver Fullscreen. 3. Start spillet og avslutt det. 4. Start launcher igjen og velg Settings. 5. Under Graphics, aktiver Fullscreen. 6. Easy as pie. Også: Audio på maximum quality medfører av videoene hakker. High funker fint. Endret 14. mai 2008 av hishadow Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Svart skjerm løsningen:1. Start launcher og velg Settings. 2. Under Graphics, deaktiver Fullscreen. 3. Start spillet og avslutt det. 4. Start launcher igjen og velg Settings. 5. Under Graphics, aktiver Fullscreen. 6. Easy as pie. MEN deaktivering må gjøres i simpleconfig i conan mappen , ellers funka det ikke for meg - det hjalp lite å gjøre det ingame . Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) MEN deaktivering må gjøres i simpleconfig i conan mappen , ellers funka det ikke for meg - det hjalp lite å gjøre det ingame . Funker fint i Launcher. Du trenger ikke gå helt inn i spillet. Fikk feilen på mitt skjermkort - 8800GTS. Endret 14. mai 2008 av hishadow Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Og alle MÅ bruke DirectX9 og ikke DirectX10, dette endrer du også i launcher'n Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ..Jævla irriterende at jeg ikke får spilt før den 23. Jaja, får jeg kanskje en dugbar eksamenskarakter da. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvilken eksamen er det snakk om ? Klasse ? Fag ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nokon som veit om Elkjøp er treige med å sende ut pakker? Har absolutt ikkje lyst å vente til den 26. Mai :/ Men så lurer eg også litt på om dei kjem til å sende ut cd-en FØR 23. Mai, eller sender dei pakken den 23. Mai? Takk gud eg er ferdig med skriftleg Eksamen innan release! :] Lenke til kommentar
OPL Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Etter jeg har lasta ned patchen og trykker play så kommer det et lite vindu opp der det står "assertion failed" og litt under står det ./restrace.cpp (496). Noen som vet hva dette er ? Har prøvd den svart skjerm løsningen men virket ikke. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Etter jeg har lasta ned patchen og trykker play så kommer det et lite vindu opp der det står "assertion failed" og litt under står det ./restrace.cpp (496). Noen som vet hva dette er ? Har prøvd den svart skjerm løsningen men virket ikke. Sett her? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nokon som veit om Elkjøp er treige med å sende ut pakker? Har absolutt ikkje lyst å vente til den 26. Mai :/ Men så lurer eg også litt på om dei kjem til å sende ut cd-en FØR 23. Mai, eller sender dei pakken den 23. Mai? Takk gud eg er ferdig med skriftleg Eksamen innan release! :] Du kan vell bruke Early Access klienten i 12dager eller noe? Ergo så skal du nok klare deg greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå