Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Tja...Prefs mappa mi er helt tom :!:

http://bildr.no/view/198461

Noen som gidder å laste opp sin?

Here you go :)

Kan man laste ned spillet, selv om ikke skaffa Early Access og kan begynne og spille direkte på den 20mai, når man kjøper spillet i butikken?

Btw noen som har noen anelse om hvor mye spillet vil koste?

Nei det kan du ikke, Early Access og retail klienten er ikke den samme..

Early Access er ikke final, og den mangler ting som befinner seg i retail klienten (et bevist vaøg av Funcom for å redusere størrelsen på nedlastingen)

Så alle må installere retail klienten når de mottar den, så dessverre du kan ikke bruke Early Access etter 23. Mai :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte rykter (1-2 år gamle) at det var mulig å besøke "gledeshus" i AoC. Er dette sant? :love:

Du ville vell litk det du :)

Ja da jeg var i stygia gikk jeg inn et hus, der sat det masse damer, med med ved siden av.

Over mennen stod det "costumers"

Hehe

Lenke til kommentar
Patchen som jeg laster ned er på 1,50 gb hvorfor er det det når dere sier at den er på 700-800 mb?

Merkelig, min var også på noe mellom 700 - 800mb..

Når det gjelder patcher til Age of Conan generelt så vil de nok ligge på alt fra noen få mb til toppen 1GB vil jeg tro, om vi ikke snakker store content patcher. Grunnen til at det var flere "gigantiske" patcher i BETA'en var jo fordi de forandret mye på grafikk filene osv.. og de er MYE større i Age of Conan enn World of Warcraft fordi grafikken rett og slett er mye mer detaljert og høy oppløst, vanlige bugfixs osv vil nok ikke bli noe større enn World of Warcraft sine patcher :)

Nå har jeg patcha ferdig spillet og tror alt gikk bra.

Så står det: your game is up to date

play

Så jeg trykker på play, men spillet starter ikke opp...skjer det med dere andre og eller?

Trodde at det bare var serverene som var ned, men at jeg burde kunne få starte spillet.

Har du gått inn i settings og valgt DirectX9 (ikke DirectX10!)

Lenke til kommentar

Slik jeg så det, så er den patch på ca. 820MB og en annen på 760ish, dermed ca. 1,5GB

En annen ting, har noen testet video recording fra closed/open beta? fikk aldri gjort det, ser at det er mulig i Control Options, "Save Video(Mov)" og "Save Video(Quicktime)"

Det funka!

Kan jeg spørre hvorfor?

Ser ikke ut som at DX10 er med i spillet, se i video options "ingame" under advanced, står bare DX9 der, sikkert et av tiltakene funcom har gjort for å gjøre spillet midre til Early Access download'n :)

Endret av them33p
Lenke til kommentar
gå inn i AoC install mappa, finn simpleconfig.exe, start den, velg video, huk av full screen.

du starter i windowed og endrer tilbake til fullscreen i menyen ingame.

bug i fra beta som henger igjen ser det ut som.

Det funket :D Takker så evig mye!

Introvideoen med conan var barsk fom faen.

funker ikke hos meg. har vista 64b med sp1. noen gode råd?

Lenke til kommentar
Det funka!

Kan jeg spørre hvorfor?

Fordi det ikke er noe DirectX10 i Early Access?

Har forsøkt å si det hundre ganger nå :p

Ikke dx10 i early acces? hvorfor ikke det a?

Gleda meg så mye til å endelig se spillet med dx10

Lenke til kommentar
gå inn i AoC install mappa, finn simpleconfig.exe, start den, velg video, huk av full screen.

du starter i windowed og endrer tilbake til fullscreen i menyen ingame.

bug i fra beta som henger igjen ser det ut som.

Det funket :D Takker så evig mye!

Introvideoen med conan var barsk fom faen.

funker ikke hos meg. har vista 64b med sp1. noen gode råd?

Har du husket å velge DirectX9 (ikke DirectX10) i innstillingene til launcher'n?

Det funka!

Kan jeg spørre hvorfor?

Fordi det ikke er noe DirectX10 i Early Access?

Har forsøkt å si det hundre ganger nå :p

Ikke dx10 i early acces? hvorfor ikke det a?

Gleda meg så mye til å endelig se spillet med dx10

Rett og slett fordi da måtte vi ha lastet ned en 20GB+ stor klient, Funcom har forsøkt å strippe den ned så mye som mulig for å spare tid for oss, seg selv og for å spare båndbredde.

Derfor er blant annet 64bit bins og DirectX10 tatt bort fra Early Access klienten, content for Siege Combat er vell også tatt bort, men det er jo ingen som blir level 80, får seg en guild by og starter med det innen 23. Mai uansett :p

Lenke til kommentar

Hmmm.. Min patch har faktisk skiftet størrelse under nedlasting nå. i starten stod det at den var 708mb eller noe, og nå er filens total størrelse plutselig 698mb. Det var igrunn litt spesielt.

Edit: og nå ble den 697mb.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...