Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har de vell aldri uttalt hvor stor plass Early Access klienten vil ta på PC-en, har de vell?

De har vell bare snakket om retail klienten?

Vi må jo huske at retail klienten vil være større, da det er ting som er tatt bort i Early Access klienten for å gjøre den minst mulig slik at vi slapp å laste ned 20GB+.

Ting som DirectX10, 64bit bins og noe annet er altså fjernet fra Early Access klienten så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Nå har de vell aldri uttalt hvor stor plass Early Access klienten vil ta på PC-en, har de vell?

De har vell bare snakket om retail klienten?

Vi må jo huske at retail klienten vil være større, da det er ting som er tatt bort i Early Access klienten for å gjøre den minst mulig slik at vi slapp å laste ned 20GB+.

Ting som DirectX10, 64bit bins og noe annet er altså fjernet fra Early Access klienten så vidt jeg vet

DX10 filene er iallefall med på installen men ikke sett no 64bit støtte så mulig det ikke er med

Lenke til kommentar

For de som ikke fikk testet noen BETA, så er ikke PvP-serverne til AoC lik PvP-serverne til WoW. I wow har man en viss trygghet pga vakter, og friendly soner.. i AoC er det FFA-PvP.. Det betyr at alle kan angripe alle, og om en lvl 80 vil stå og spamme AoE på en respad til en haug med lvl 20, så kan han det..

PvE-serverne i AoC er mer lik PvP-serverne i WoW der man er trygg i visse soner, og andre soner er som WoWs "contested" soner. :)

Etter min mening skulle det ikke hett PvP og PvE-servere i AoC, men FFA-PvP, og PvP. ;)

Jeg skal på en PvE server iaf, etter erfaringen jeg fikk i Betaen ^^

Lenke til kommentar

For de som ikke fikk testet noen BETA, så er ikke PvP-serverne til AoC lik PvP-serverne til WoW. I wow har man en viss trygghet pga vakter, og friendly soner.. i AoC er det FFA-PvP.. Det betyr at alle kan angripe alle, og om en lvl 80 vil stå og spamme AoE på en respad til en haug med lvl 20, så kan han det..

PvE-serverne i AoC er mer lik PvP-serverne i WoW der man er trygg i visse soner, og andre soner er som WoWs "contested" soner. :)

Etter min mening skulle det ikke hett PvP og PvE-servere i AoC, men FFA-PvP, og PvP. ;)

Jeg skal på en PvE server iaf, etter erfaringen jeg fikk i Betaen ^^

Nå må du ikke overdrive heller da. Det er jo faktisk ikke noe PvP i de fleste byer, og det at en level 80 ganker folk som er x antall leveler lavere enn seg bryter reglene og vil bli tatt hånd om (ifølge Funcom da hvert fall).

Det var jo heller ingenting som forhindret en level 70 i WoW fra å drepe en level 20, så eneste forskjellen på PvP i Age of Conan sammenlignet med World of Warcraft er at det ikke er noen raser, altså alle kan angripe hver andre.

Uten om det går det jo på det samme, altså at PvP er automatisk aktivert i de fleste soner.

Lenke til kommentar

Jeg trodde byer var instance basert sånn at man ikke traff på andre folk der osv.

Men etter det jeg leser her så virker det som om jeg (heldigvis!!!) har misforstått? Det hadde jo isåfall drept mye av følelsen av samhold dersom byer var instance basert sånn at man alltid var alene der.

En ting jeg lurer på though, hvordan fungerer det med respeccing på AoC? Går det ann? eller er man låst når man først har valgt en specc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...