Leoron Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hm.. min funcom folder er på 23.9 gb Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har de vell aldri uttalt hvor stor plass Early Access klienten vil ta på PC-en, har de vell? De har vell bare snakket om retail klienten? Vi må jo huske at retail klienten vil være større, da det er ting som er tatt bort i Early Access klienten for å gjøre den minst mulig slik at vi slapp å laste ned 20GB+. Ting som DirectX10, 64bit bins og noe annet er altså fjernet fra Early Access klienten så vidt jeg vet Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 BETA er også på 24GB ETTER installasjon, /doh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En time.. hva med seks dager?! Det kommer til å ta lang tid før jeg kommer over det her. Omtrent.. seks dager, fra 17. Kommer til å være bedritent en uke før FC får fiksa det . Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå har de vell aldri uttalt hvor stor plass Early Access klienten vil ta på PC-en, har de vell? De har vell bare snakket om retail klienten? Vi må jo huske at retail klienten vil være større, da det er ting som er tatt bort i Early Access klienten for å gjøre den minst mulig slik at vi slapp å laste ned 20GB+. Ting som DirectX10, 64bit bins og noe annet er altså fjernet fra Early Access klienten så vidt jeg vet DX10 filene er iallefall med på installen men ikke sett no 64bit støtte så mulig det ikke er med Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Håper virkelig vi får kjøre DX10 i early- access Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen som vet om real list er kommet? En kompis skrev det på msn, men ga ikke noen link eller noe. og hvis det er kommet, hvilken real skal dere spille på? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skal vi ikke bestemme oss for å spille på samme server visst vi får tak i realm list? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hadde vært flott:) Jeg skal iallefall på PvE server;) Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Oh, tenkte PvP jeg, det jeg spiller på WoW, men er ikke helt sikker.. Er jo bedre for lvlinga si skyld da.. Men, vi skulle nok bestemt oss for en server Vært funfun og sett forumfolk i byene osv in game Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er jo ikke stress med PvE og PvP, altså at vi bestemmer oss for de som skal på PvE går på den serveren og de som skal på PvP har sin server Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jaja, igrunn smart Vi må få skaffa de realm listene og få med folk Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 For de som ikke fikk testet noen BETA, så er ikke PvP-serverne til AoC lik PvP-serverne til WoW. I wow har man en viss trygghet pga vakter, og friendly soner.. i AoC er det FFA-PvP.. Det betyr at alle kan angripe alle, og om en lvl 80 vil stå og spamme AoE på en respad til en haug med lvl 20, så kan han det.. PvE-serverne i AoC er mer lik PvP-serverne i WoW der man er trygg i visse soner, og andre soner er som WoWs "contested" soner. Etter min mening skulle det ikke hett PvP og PvE-servere i AoC, men FFA-PvP, og PvP. Jeg skal på en PvE server iaf, etter erfaringen jeg fikk i Betaen ^^ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 For de som ikke fikk testet noen BETA, så er ikke PvP-serverne til AoC lik PvP-serverne til WoW. I wow har man en viss trygghet pga vakter, og friendly soner.. i AoC er det FFA-PvP.. Det betyr at alle kan angripe alle, og om en lvl 80 vil stå og spamme AoE på en respad til en haug med lvl 20, så kan han det.. PvE-serverne i AoC er mer lik PvP-serverne i WoW der man er trygg i visse soner, og andre soner er som WoWs "contested" soner. Etter min mening skulle det ikke hett PvP og PvE-servere i AoC, men FFA-PvP, og PvP. Jeg skal på en PvE server iaf, etter erfaringen jeg fikk i Betaen ^^ Nå må du ikke overdrive heller da. Det er jo faktisk ikke noe PvP i de fleste byer, og det at en level 80 ganker folk som er x antall leveler lavere enn seg bryter reglene og vil bli tatt hånd om (ifølge Funcom da hvert fall). Det var jo heller ingenting som forhindret en level 70 i WoW fra å drepe en level 20, så eneste forskjellen på PvP i Age of Conan sammenlignet med World of Warcraft er at det ikke er noen raser, altså alle kan angripe hver andre. Uten om det går det jo på det samme, altså at PvP er automatisk aktivert i de fleste soner. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Patching på gang nå Bare jeg som får 10-50KB hastighet? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 PvP her, de har sagt at det er visse soner man ikke kan angripe andre, som f.eks ber osv. Syn det blir mer spennende da du aldri er helt trygg Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg trodde byer var instance basert sånn at man ikke traff på andre folk der osv. Men etter det jeg leser her så virker det som om jeg (heldigvis!!!) har misforstått? Det hadde jo isåfall drept mye av følelsen av samhold dersom byer var instance basert sånn at man alltid var alene der. En ting jeg lurer på though, hvordan fungerer det med respeccing på AoC? Går det ann? eller er man låst når man først har valgt en specc? Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kommer spillet til å koste en pris per mnd? slik som med wow Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er PLAYERbyene og GUILDbyene som er instance bassert : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå