binko Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 En time.. hva med seks dager?! Det kommer til å ta lang tid før jeg kommer over det her. Omtrent.. seks dager, fra 17. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Den timen skal jeg love deg blir lang! Men jeg har mine mistanker om at FC utsetter det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 neida værste som kan skje er at serverene kræsjer.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, den kommer til å bli jævlig lang. Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Legges patchen ut kl. 00.01 i natt eller er det i løpet av morgendagen????? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 usikker, du kan jo bærre la conan stå å gå helt til patchen er lastet ned. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Håper virkelig de har orden på serverne, slik at de første dagene ikke blir et rent helvete. Krysser ihvertfall fingrene for det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blir vell ennå værre den 23. mai når alle de andre slipper til. Får håpe at serverparken er stor nokk. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror nok de fleste som har skaffet spillet allerede skal nok spille fra 17 mai. Men er det noe som har veldig god greie på Conan Mytologien eller hva jeg skal si? Som eventuellt kan sende meg en pm med litt lesing, vil gjerne sette meg litt inn i conan universet Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Tror nok de fleste som har skaffet spillet allerede skal nok spille fra 17 mai. Men er det noe som har veldig god greie på Conan Mytologien eller hva jeg skal si? Som eventuellt kan sende meg en pm med litt lesing, vil gjerne sette meg litt inn i conan universet Det er veldig mye innenfor Conan universet. Spesielt hvis man tar med tegneseriene. Her er link til et tegneseriehefte som er spesial laget i forhold til Age of Conan, og er satt til etter Conan blir konge av Aquilonia. Du vil nok lære litt fra det - http://funcom.cachefly.net/WebFiles/Newsle...fConanComic.pdf Det finnes og to filmer med Arnold som også er verdt en titt. Trailer til den første - Endret 13. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 tusen takk LunarPoet, og ja. Tar imot mere med glede Litt om de forskjellige rasene, vil gjerne vite litt etter hva jeg skal velge av race, og nick osv. Så tar imot alt Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Uff. Nick er vanskelig å velge. Har ingen idé om hva jeg skal kalle meg. Prøver å lete etter noen kule historie navn elns, men finner ingenting :S Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) tusen takk LunarPoet, og ja. Tar imot mere med glede Litt om de forskjellige rasene, vil gjerne vite litt etter hva jeg skal velge av race, og nick osv. Så tar imot alt Er litt om slikt på aoc wikiaen - http://aoc.wikia.com/wiki/Lore Uff. Nick er vanskelig å velge. Har ingen idé om hva jeg skal kalle meg. Prøver å lete etter noen kule historie navn elns, men finner ingenting :S Selv pleier jeg å kikke på artistnavnene til black metal artister. Er mye elendig, men i blandt finner man noe spennende. Trykk på bandnavna her, så ser man hva medlemmene kaller seg. Å bruke et bandnavn funker forsåvidt også - http://www.metal-archives.com/browseG.php?g=black Endret 13. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lunar, står lissom ikke mye om dem. jeg tenker sånn type flere sider osv jeg ( fant iallefall ikke noe sånn) Noen som vet en side som har mega mye info om Conan Universet, som ikke nødvendigvis baserer seg på spillet. Men selve Conan osv Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror nok de fleste som har skaffet spillet allerede skal nok spille fra 17 mai. Men er det noe som har veldig god greie på Conan Mytologien eller hva jeg skal si? Som eventuellt kan sende meg en pm med litt lesing, vil gjerne sette meg litt inn i conan universet Det er veldig mye innenfor Conan universet. Spesielt hvis man tar med tegneseriene. Her er link til et tegneseriehefte som er spesial laget i forhold til Age of Conan, og er satt til etter Conan blir konge av Aquilonia. Du vil nok lære litt fra det - http://funcom.cachefly.net/WebFiles/Newsle...fConanComic.pdf Det finnes og to filmer med Arnold som også er verdt en titt. Trailer til den første - Jeg har den ene ! den med hun jenta. Hah. Vet du hva ? Tror jeg skal gå å se den nå... ^^ wow, føler meg patetisk :3 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lunar, står lissom ikke mye om dem. jeg tenker sånn type flere sider osv jeg ( fant iallefall ikke noe sånn) Noen som vet en side som har mega mye info om Conan Universet, som ikke nødvendigvis baserer seg på spillet. Men selve Conan osv Her var det en del på lore seksjonen - http://www.conan.ch/conanonline Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det bare meg eller tar dette spillet virkelig 24 gb plass? Ikke at det er noe problem, men det var da voldsomt så stort det var da. Trodde jeg lastet ned 14 gb eller noe rundt der. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Skal det ikke være totalt 30gb da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå