Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tar poenget deres, men jeg føler likevel det blir litt urettferdig for de som sikter manuelt. Da vil det for de som bruker auto aim bli spamming på den knappen man skyter med. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I tilfellet du ikke så editen min. Så kan man bytte mellom first og third person akkurat når man vil. Hvis du er i en situasjon hvor third person passer best, så kan ingen stoppe deg fra å bruke det. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 har hørt man skyter mye lenger i first person, så om man f.eks. står oppå muren sin i en siege battle så er det jo praktisk med first person.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tar poenget deres, men jeg føler likevel det blir litt urettferdig for de som sikter manuelt. Da vil det for de som bruker auto aim bli spamming på den knappen man skyter med. SOm tremlo sa har man større range og muligens mer dps når man sikter selv. Siden det krever mer, det gjør dog at de beste rangerene blir enda dødligere om de kan sikte godt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da har jeg forstått det rett. Auto aim er for noobs som håper på gode treff og manuell sikting er for de som ønsker å være dødelig effektive. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da har jeg forstått det rett. Auto aim er for noobs som håper på gode treff og manuell sikting er for de som ønsker å være dødelig effektive. Å sikte selv vil nok ikke være effektivt overalt. Men i PvE vil det jo f.eks være ypperlig for å pulle mobs, og ellers i instancer hvor du må være mer fokusert enn når du grinder. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) man kan sammenligne det med stances, der aiming gir lenger range og muligens mer dps, der autoaim er raskere/lettere for de fleste. Endret 13. mai 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er litt usikker nå kjenner jeg. Er det noen her som vet om hvilke classes som kan bli usynelig? og er det racial skills i spillet? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har også tenkt på å satse på Ranger, men er ikke helt sikker lenger Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Er litt usikker nå kjenner jeg. Er det noen her som vet om hvilke classes som kan bli usynelig? og er det racial skills i spillet? Alle klassene kan bli usynlige et eller annet sted ut i spillet. Og nei, det har ikke noe å si hvilken rase du velger. De er helt like når det kommer til stats Endret 13. mai 2008 av GW Lenke til kommentar
Pewr Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Seriøst til rogue-spam da. Hva med at noen starter noen healere? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som ser på TV2 nyhetene nå? Reportasje om AoC der. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Legges patchen ut kl. 00.01 i natt eller er det i løpet av morgendagen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sitter her og funderer på om jeg skal bruke sommerferien til å powergame en healer eller en ranger.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvordan er det å fks ranke en healer? Fordi de er jo ikke så jevla bra i å drepe folk Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvordan er det å fks ranke en healer? Fordi de er jo ikke så jevla bra i å drepe folk Nå har vel aldri PvP alene vært tingen.. skaff deg en DPS venn og ta uendelig mange fler sammen Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Da fikk jeg endelig approved og er snart klar til 17. mai. Edit: Måtte bare registrere all informasjon på nytt, så fikk jeg mail etter 10 min. Endret 13. mai 2008 av zipp- Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hvordan er det å fks ranke en healer? Fordi de er jo ikke så jevla bra i å drepe folk Har bare prøvd PoM og det funket ganske bra å levle med. I lav level gjør de hverken mye skade eller healer mye, men det funker. Satser også på at de bedres kraftig i høyere level. Du kan overhodet ikke sammenligne en healer i WoW med en healer i AoC ihvertfall (på godt og vondt). Er veldig populært i midt guild med PoM ihvertfall. Meh! EDIT: Ranke? Som i pvp? Endret 13. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå