albions Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Når er det serverene åpner den 17? Er det kl 07:00 eller kl 19:00 Endret 13. mai 2008 av albions Lenke til kommentar
albions Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 19:00 Bah, snakk om å pine folk mest mulig Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hehe, er helt greit Får vært lit ute på 17 mai Men btw, noen som vet om jeg får 16 i inventory belt hvis jeg regger 2x CE? har en CE med mammut en CE med rhino og en vanlig med rhino. Så hvis jeg ikke får noe ekstra for å bruke CE så gir jeg heller den bort og bruker vanlig verson Så derfor lurer jeg ? Sry for å skrive det samme igjen, men ska gi bort den ene prepay koden i dag Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kikka på ein del filmar av AoC i det siste nå og må sei eg ikkje heilt likar kampsystemet. Trur eg får kikka litt meir på venner som har spelet før eg vurderar å kjøpa det. Eg var under den forfatning at du kunne lage egne stilige komboar med å trykka for eksempel 1-1-2 for å få ein Upper Hook eller noko i den duren. Når jeg var en liten tass , så likte jeg heller ikke tanken å måtte gå ,,, Jeg likte barnevogna bedre Det årnær sæ !!!!!! Vi kan kose oss på øya vår å finne vår egen stil og leven Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Bah, snakk om å pine folk mest mulig Hehe. Må jo ta hensyn til resten av verden og da. Det er sannsynlighvis den beste tiden de fant, slik at f.eks. de i USA også er våken da det starter. Endret 13. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen andre som synes det er rart at de ikke har tatt bort NDA når det er 4 dager igjen til folk kan spille spillet? =/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Whaa, trodde de åpnet serverne den 20. for de som har gjort preorder. :S og slapp spillet offisielt den 23. ? Men men... Planen var å kjøpe dette spillet sammen med nye PC-en jeg bestilte igår. MEN, pengene strekker ikke til :[ Så får kanskje ikke spillt før i juni. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen andre som synes det er rart at de ikke har tatt bort NDA når det er 4 dager igjen til folk kan spille spillet? =/ Funcom er kjent for å aldri fjerne NDA Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) har endelig fått preorderkoden min og har laget med konto. noen som har link til siden hvor man laster ned spillet? Edit: nvm bare jeg som var litt blind, fant link Endret 13. mai 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Fikk endelig en kamerat til å betale den prereleasen for meg Endte dessverre opp med å betale første måned for han, men det var verdt det Endret 13. mai 2008 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fikk endelig en kamerat til å betale den prereleasen for meg Endte dessverre opp med å betale første måned for han, men det var verdt det Første måned er gratis Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Fikk endelig en kamerat til å betale den prereleasen for meg Endte dessverre opp med å betale første måned for han, men det var verdt det Første måned er gratis Den etter den som er gratis Endret 13. mai 2008 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Til dere som har prøvd Betaen: Funker Funcoms tolkning av ranged attacks bra? Tenker da spesielt på ranger. Tror muligens jeg starter som ranger, men det høres igrunn fryktelig vanskelig ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har hørt av ikke helt pålitelige kilder at ranged attack ligner litt på måten man skyter på i Oblivion. Om det var det du lurte på da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 man kan velge, det er også "auto aim". Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Man kan velge mellom first person (Oblivion), og third person view (World of Warcraft). Endret 13. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Vil ikke de som da skyter med auto aim, være overlegne i forhold til de som faktisk sikter? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Vil ikke de som da skyter med auto aim, være overlegne i forhold til de som faktisk sikter? Så lenge man sikter sånn ca. så treffer man uansett. I noen tilfeller er det nok nyttig med first person. Edit: For å forsikre om at det ikke er en misforståelse på gang her, så kan man bytte mellom first og third person akkurat når man vil. Endret 13. mai 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå