Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det eg ikkje trur det blir. Frå filmane ser eg at du kan blant anna trykka på ein skill/combo. Du får opp kva piler du må trykka på for å bruka den og vips. Så om du vil skyta eldkuler så trykker du på eldkule comboknappen og får opp knapp 1. Du trykker på knapp 1 som er for eks. pil til venstre og vips så er det eld i fienden.

 

Ikkje så bra forklar. :S Men eg meinar altså at det fortsatt kan verta ein knapp spam, sjølv i AoC.

 

Er sånn det fungerer ja for komboer. Vanlig angrep har du på 1,2,3 som du står fritt til å kombinere, men for komboer å fungere må du aktivere komboknappen for så og følge bruksanvisningen på skjermen hehe. 1,2,3 vil lyse opp og du må trykke knappen som lyser opp for å aktivere komboen. Dette likte ikke jeg ihvertfall, det dummer ned spillet betraktelig.

 

Og det med at man kan hoppe unna range attacks vil jeg gjerne se noen av dere klare. I alle PVP testene jeg har vært med på har ranged attacks truffet meg selv om jeg har vært bak ett fjell eller strafa som en gal unna. Mener Funcom selv har uttalt at Ranged angrep ikke er realtime og kun Melee er det. Ellers måtte jo man ha tatt latency i betraktning. Altså skudd litt framom spilleren for å treffe og beregning av kulebane. Så sier vel seg selv at ranged ikke er realtime. Nei for meg ble dette for mye spam attacks som andre MMORPGs, litt kulere selvsagt men har vokst ifra slike spill nå.

 

Når en gang i framtiden jeg kan være på slagmarken og noen våger å trosse meg med sverd uten noe statistikk bak seg så skal jeg være med. Skill vs Skill. Ikke noe level og stats å gjømme seg bak.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Det blir jo forholdsvis skill vs skill i endgame? Alle har jo samme stats og level da? Med unntak av hva slags armor du har, og kampsystemet gjelder jo så klart fortsatt.

 

Men må da bli litt tamt å spille "uten noe mål", ikke noe er jo som å levle opp en level? ;)

 

Enig i det du skriver dog, hvor det er den som faktisk trykker raskest på knappene som vinner.. Merk dere sarkasmen.

 

Vil bli vanskelig, men ikke umulig å få til det i et spill. Men FPS er jo oftest sånn. Og kanskje du skal vurdere kampsport?

 

Der er det kun skill vs skill. Og en del vondt. Stol på meg! :wee:

Lenke til kommentar
hei, hvis jeg har en CE edition og en vanlig ( ja jeg glemte å avbestille den ene. Spiller det noen rolle om jeg bruker 2 CE på den ene accouten min eller vil jeg ikke vinne noe på å da bruke den normale å gi bort CE til en kompis ?

Uhm, kan ikke si jeg forsto helt det der.. Men enkelt og greit, behold CE og gi/selg den normale ;)

Lenke til kommentar
Det blir jo forholdsvis skill vs skill i endgame? Alle har jo samme stats og level da? Med unntak av hva slags armor du har, og kampsystemet gjelder jo så klart fortsatt.

 

Men må da bli litt tamt å spille "uten noe mål", ikke noe er jo som å levle opp en level? ;)

 

Enig i det du skriver dog, hvor det er den som faktisk trykker raskest på knappene som vinner.. Merk dere sarkasmen.

 

Vil bli vanskelig, men ikke umulig å få til det i et spill. Men FPS er jo oftest sånn. Og kanskje du skal vurdere kampsport?

 

Der er det kun skill vs skill. Og en del vondt. Stol på meg! :wee:

 

Litt forskjellige definisjoner ute og går hehe. Jeg synes ikke det er det. Klart man må lære seg hva som er best å bruke og kjenne hverandres svakheter og styrke, men det blir ikke det samme som ett realtime spill hvor reaksjon og presisjon teller. Er det jeg vil se i slike spill. Så får håpe ett nytt Rune spill kommer engang. Vært så kult med Jedi Academy spillbarhet bare med sverd og økser :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...