Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Ser nå at Age Of Conan er lekket ut :( Holdt ikke lenge før piratene fikk tak i det...

 

 

Det er bare et tegn på at spellet er populært ;) Det er uansett månedlig avgift som conan tjener penger på ;)

 

Har du kilde til denne påstanden din foressten ?

Sikkert noen som har lasta opp Early Access klienten på tpb eller noe sånt, så no biggie.

 

Noen som vet hvorfor patch-download ikke vil starte?

 

Fordi det ikke er noen patcher enda? :p Vent til i morra :)

 

Er det noen som vet hvilke farger det er på special items? Er det f.eks. Grønn, Blå, Lilla og Rød? Jeg savner "solar / gul" fargen i Dunegon Siege :p

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sånn kampsystemet er ja, du har på en måte din egen teknikk å drive og sloss med. Du har sånne piller du trykker på etter du har trykket på 1-2-3-4 osv, for pilene er for hvor du slår på den du slår på. Det er vel en grunn til at det er 18+ aldersgrense på spillet, skal være litt komplisert, i forhold til wow, der du bare trykker en knapp så kommer det et overpower angrep. I Age of Conan blir det en smule vanskeligere å sloss tror jeg ja..

Lenke til kommentar

Er det eg ikkje trur det blir. Frå filmane ser eg at du kan blant anna trykka på ein skill/combo. Du får opp kva piler du må trykka på for å bruka den og vips. Så om du vil skyta eldkuler så trykker du på eldkule comboknappen og får opp knapp 1. Du trykker på knapp 1 som er for eks. pil til venstre og vips så er det eld i fienden.

 

Ikkje så bra forklart. :S Men eg meinar altså at det fortsatt kan verta ein knapp spam, sjølv i AoC.

Endret av Registrert-Brukar
Lenke til kommentar
Ja det kan hende det fort blir en spamme knapp, men tror fortsatt du må likevel trykke to knapper alltid, ikke helt sikker men...

 

Kommer nok helt ann på klassen, men for healers og for tanks så blir det garantert aldri spamme 2-3knapper.

Guardians får en helt vill rolle i dette spillet (bevege skjold, bevege på mobs, holde aggro og komboer alt på en gang), så nok en gang er det nok sant det som sies om at en guild er aldri bedre enn sin maintank. Healere "må" bytte på mellom å gjøre skade og helbrede medspillere for å gjøre noen av delene effektivt, det gjelder da både ToS og PoM.

 

Men når det kommer til DPS klasser blir det nok fort samme gamle, men det er mange av oss som også liker det så det er jo greit nok å ha det i spillet og trengs ikke gjøres noe spesielt drastisk med i mine øyne. Bare få på plass spellweaving skal jeg hoppe rundt i glede på min Necro :)

Lenke til kommentar
Ja det kan hende det fort blir en spamme knapp, men tror fortsatt du må likevel trykke to knapper alltid, ikke helt sikker men...

 

Kommer nok helt ann på klassen, men for healers og for tanks så blir det garantert aldri spamme 2-3knapper.

Guardians får en helt vill rolle i dette spillet (bevege skjold, bevege på mobs, holde aggro og komboer alt på en gang), så nok en gang er det nok sant det som sies om at en guild er aldri bedre enn sin maintank. Healere "må" bytte på mellom å gjøre skade og helbrede medspillere for å gjøre noen av delene effektivt, det gjelder da både ToS og PoM.

 

Men når det kommer til DPS klasser blir det nok fort samme gamle, men det er mange av oss som også liker det så det er jo greit nok å ha det i spillet og trengs ikke gjøres noe spesielt drastisk med i mine øyne. Bare få på plass spellweaving skal jeg hoppe rundt i glede på min Necro :)

Det er jo sant :blush:

 

Kommer helt sikkert til å bli bra likevel :D Ivertfall håpe på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...