Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, noen som har noen tips til hvilken klasse jeg burde velge? Leste bittelitt om Dark Templar i sted, virka kult. I WoW har jeg spilt warrior Fury/Arms(til lvl 61, var ustyrtelig morsomt i begynnelsen, men ble temmelig lei mot slutten(Kongemorsomt i PVP)), Shaman(bare til 40, var ganske enkelt og ganske gøy) druid(bare til 28, ble så lei av områdene å queste i ellers var det en veldig kul klasse) og warlock(lvl 28, kult det og, men samme som forrige, ble lei av områdene).. :p Lurte litt på Bear Shaman også, selv om jeg ikke vet så mye om den klassen. Evt Barbarian da selvfølgelig. :) Noen som har noen gode inspill? Jeg var ikke med på betaen, så jeg vet ikke så mye om hvordan de forskjellige klassene er ingame. Kommer sikkert til å spille endel solo, men litt party i instance. Har ikke noen bestemte spillemåter(om det er caster eller melee er ikke så viktig for min del).

 

 

Jeg lurer på om ikke Conqueror hadde vært noe. Skal visst være tilnærmet DPS warrior i tillegg til utmerkede party buffs for å increase DPS på alle. Ellers så syns jeg (i tillegg til min MT Guardian) Bear Shaman høres gøy ut, men jeg tipper det blir mye alts osv i starten =)

Lenke til kommentar
Uff, har fortsatt ikke fått "approved" på betalingen min jeg. Jaja, får laste ned klienten nAD lastet opp når jeg kommer hjem. :p

 

 

Fikk approved seint i natt. Du får nokk approved snart skall du se :)

Ja, får håpe det. Kanskje det kan ha noe med at brukerkontoen og visa kortet står på forskjellige navn. :ermm:

 

 

Det kan kansje være eit problem ja, er ikkje sikker

Lenke til kommentar

PC`en min bluescreena akkurat.

 

Og nå må jeg starte downloaden på nytt?!

 

Har en del .part filer i mappa mi, så... :realmad:

 

EDIT: Har ikke hatt noe som helst problem med bsod før.. Før nå. :p

 

Skal se, KAN forhåpentligvis jeg kjørte den "feil" installasjonen nå.. Ikke den som nAD la ut... Håper på det! :p

Endret av Binko
Lenke til kommentar
PC`en min bluescreena akkurat.

 

Og nå må jeg starte downloaden på nytt?!

 

Har en del .part filer i mappa mi, så... :realmad:

 

EDIT: Har ikke hatt noe som helst problem med bsod før.. Før nå. :p

 

Skal se, KAN forhåpentligvis jeg kjørte den "feil" installasjonen nå.. Ikke den som nAD la ut... Håper på det! :p

 

Du må da ikke det? Den starter jo der den slutta..

Lenke til kommentar

Hadde du lest over så hadde du sett at det bare var maskinen min og jeg som surret litt.. ;)

 

Maskinen stod på estimating time, og jeg stod på høykant! :)

 

EDIT: Pftt. Hele to minutter forskjell. Skriver sakte eller? :cool:

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Jeg laster ned veldig tregt(50kb/s), men regner med at det er routeren sin skyld. Når jeg koblet direkte i modemet fikk jeg god speed, men når jeg kobler via routeren går det tregt.

Jeg regner med at jeg må åpne noen porter, og det trur jeg at jeg skal få til:)

Men så må jeg gjøre det som står nederst her: http://funcom.solidstatenetworks.com/about/ . Jeg lurer da på hvordan jeg kan få opp dette command prompt. Er det noen som vet det?:p

Lenke til kommentar
Jeg fikk approved og link til download på register.aoc.com igår, men har fremdeles ikke mottatt noen mail. Virker ikke som alle mottar mail.

 

Noen som er ferdig å laste ned nå? Isåfall, kan man innstallere spillet med engang og gå inn å lage character?

 

Nei du kan ikkje gå inn å lage ein character før den 17 mai

Lenke til kommentar
Jeg fikk approved og link til download på register.aoc.com igår, men har fremdeles ikke mottatt noen mail. Virker ikke som alle mottar mail.

 

Noen som er ferdig å laste ned nå? Isåfall, kan man innstallere spillet med engang og gå inn å lage character?

 

Man laster ned spillet, installerer det, så får man en patching screen der det ikke skjer noe fordi patchen ikke kommer til oss før den 14 ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om ikke Conqueror hadde vært noe. Skal visst være tilnærmet DPS warrior i tillegg til utmerkede party buffs for å increase DPS på alle. Ellers så syns jeg (i tillegg til min MT Guardian) Bear Shaman høres gøy ut, men jeg tipper det blir mye alts osv i starten =)

 

Jeg er alt-hore deluxe.. Kommer nok til å alte som en gal i begynnelsen. Noen som vet om preorder items gjelder for alle characters jeg lager eller bare noen få? Har lest begge deler, at det skal gjelde for de 5-7 første en plass, men en annen plass stod det at det gjaldt alle characters som ble lagd på accounten.

Kanskje Conqueror er noe jeg må prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...