Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte 23.9gig foreløpig. 30gig er vel medregnet nødvendig plass for patcher og eventuelle midlertidige filer(hvis det er noe som pakkes opp når du starter spillet eller lignende).. WoW vokste seg helt ut av proporsjoner hos meg. Rein install var vel ca 6 gig eller no, men etter et par måneder vokste den til ca 12gig. morsomt.

 

 

*EDIT*

Æddur Bæddur, Eg heitar Leifur! (måtte skremme han vekk)

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nå skal du ikke være for rask med å dele skyld ;)

 

Når jeg blant annet med vår 4mbit linje får bedre hastighet enn deg så virker det som det er noe hos deg som begrenser hastigheten din. En brannmur eller noe annet på nettverket kanskje?

 

Jo, jeg skylder på downloaderen. For nå satt jeg på pause og startet den igjen, så lå jeg plutselig på 800 kB/s. Så det er noe rart der altså. Stige med 600 kB/s bare ved å sette på pause å starte igjen, så virker jo det litt rart? Derfor skylder jeg på den. :) Eller hva mener du? Men selvfølgelig kan det være noe med routeren og porter, men jeg har da åpnet alle porter.

 

Uansett, jeg ligger på 800 kB/s nå, så jeg er fornøyd. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Btw, noen som har noen tips til hvilken klasse jeg burde velge? Leste bittelitt om Dark Templar i sted, virka kult. I WoW har jeg spilt warrior Fury/Arms(til lvl 61, var ustyrtelig morsomt i begynnelsen, men ble temmelig lei mot slutten(Kongemorsomt i PVP)), Shaman(bare til 40, var ganske enkelt og ganske gøy) druid(bare til 28, ble så lei av områdene å queste i ellers var det en veldig kul klasse) og warlock(lvl 28, kult det og, men samme som forrige, ble lei av områdene).. :p Lurte litt på Bear Shaman også, selv om jeg ikke vet så mye om den klassen. Evt Barbarian da selvfølgelig. :) Noen som har noen gode inspill? Jeg var ikke med på betaen, så jeg vet ikke så mye om hvordan de forskjellige klassene er ingame. Kommer sikkert til å spille endel solo, men litt party i instance. Har ikke noen bestemte spillemåter(om det er caster eller melee er ikke så viktig for min del).

Lenke til kommentar
Uff, har fortsatt ikke fått "approved" på betalingen min jeg. Jaja, får laste ned klienten nAD lastet opp når jeg kommer hjem. :p

 

 

Fikk approved seint i natt. Du får nokk approved snart skall du se :)

Ja, får håpe det. Kanskje det kan ha noe med at brukerkontoen og visa kortet står på forskjellige navn. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...