Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nå har den stått på i hele natt, og jeg ligger bare på 208 kb/s. Jeg tror den har stått på i over 7 timer, og jeg har bare fått 48 %. Kom igjen, utnytt nå den 10 mbit linjen jeg har!

 

Hvilken speed ligger dere på? Dette er jo tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Flott. Jeg mistet internetten, og måtte starte på nytt (fra 48 % selvfølgelig), men nå ligger speeden på 80 kB/s. Det står også at det tar 6 dager å laste ned. Flott. Da får jeg ikke spilt 17. Mai. Jeg er fornøyd med det, ja! :(

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Flott. Jeg mistet internetten, og måtte starte på nytt (fra 48 % selvfølgelig), men nå ligger speeden på 80 kB/s. Det står også at det tar 6 dager å laste ned. Flott. Da får jeg ikke spilt 17. Mai. Jeg er fornøyd med det, ja! :(

 

Hei, har samme linja som du har og lasta ned stabilt med ein fart av rundt 900KB/s. Vist du har trådløst internett kan det hende at du har dårlig signal

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har ikke trådløst, nei. Ellers når jeg laster ned så får jeg jo mye bedre speed enn det her, så det er noe med Funcom is downloader i så fall. Men nå har jeg satt den på pause og starta den igjen et par ganger, og ligger nå på 230 kB/s. Så nå blir jeg hvert fall ferdig før 17. Mai.

 

Ellers så uploader jeg bare 0.7 kb/s selv om jeg har på unlimited. Hvor mye uploader dere?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har ikke trådløst, nei. Ellers når jeg laster ned så får jeg jo mye bedre speed enn det her, så det er noe med Funcom is downloader i så fall. Men nå har jeg satt den på pause og starta den igjen et par ganger, og ligger nå på 230 kB/s. Så nå blir jeg hvert fall ferdig før 17. Mai.

 

Ellers så uploader jeg bare 0.7 kb/s selv om jeg har på unlimited. Hvor mye uploader dere?

 

 

Hadde upload på max da det ikkje har noe å bety når du har fiber. Har 10Mbit opp og nedlasting

Endret av albions
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Skjønner ikke den nedtellingen. I går lå jeg på 210 kB/s og da var det 8 timer igjen. Nå ligger jeg på 230 kB/s og nå er det 2 dager igjen. Merkelige greier. Stoler ikke helt på den jeg.

 

Edit: 600 kB/s nå. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har ikke trådløst, nei. Ellers når jeg laster ned så får jeg jo mye bedre speed enn det her, så det er noe med Funcom is downloader i så fall. Men nå har jeg satt den på pause og starta den igjen et par ganger, og ligger nå på 230 kB/s. Så nå blir jeg hvert fall ferdig før 17. Mai.

 

Ellers så uploader jeg bare 0.7 kb/s selv om jeg har på unlimited. Hvor mye uploader dere?

 

 

Nå skal du ikke være for rask med å dele skyld ;)

 

Når jeg blant annet med vår 4mbit linje får bedre hastighet enn deg så virker det som det er noe hos deg som begrenser hastigheten din. En brannmur eller noe annet på nettverket kanskje?

Lenke til kommentar

Hehe, tydeligvis ikke alle som er like heldige med hastigheten.. :)

Rakk såvidt å installere på stasjonære PC-en før jeg måtte på jobb. Nå sitter jeg på jobb og installerer på laptopen. :D Greit når det ikke er så travelt på jobb, rekker å "leke" litt innimellom. Synd det ikke går an å logge inn for å leke med mekking av ny character. Fikk aldri være med på betaen, så jeg har ikke peiling på hva som er mulig. Blir uansett gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...