Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra.

Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge :hmm:

 

Hvordan syns du barbarian var? Har tenkt på å være 2H barbarian, hvis han er noe tess da. Enten det eller bear shaman.

 

Vil ikke si så mye om hvordan barbarian er i forholdtil questing siden jeg bare spilte til lvl 13.

Fikk spilt litt pvp på lvl 20 og han virket ikke dum. Gjorde god dmg. Klarte faktisk ta 2 stykker som kom mot meg :p

Lenke til kommentar
Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra.

Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge :hmm:

 

Hvordan syns du barbarian var? Har tenkt på å være 2H barbarian, hvis han er noe tess da. Enten det eller bear shaman.

 

Vil ikke si så mye om hvordan barbarian er i forholdtil questing siden jeg bare spilte til lvl 13.

Fikk spilt litt pvp på lvl 20 og han virket ikke dum. Gjorde god dmg. Klarte faktisk ta 2 stykker som kom mot meg :p

 

Okay, for å sette det litt på spissen, hvilken class likte du best av barbarian, demon og PoM?

Lenke til kommentar
Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra.

Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge :hmm:

 

Hvordan syns du barbarian var? Har tenkt på å være 2H barbarian, hvis han er noe tess da. Enten det eller bear shaman.

 

Vil ikke si så mye om hvordan barbarian er i forholdtil questing siden jeg bare spilte til lvl 13.

Fikk spilt litt pvp på lvl 20 og han virket ikke dum. Gjorde god dmg. Klarte faktisk ta 2 stykker som kom mot meg :p

 

Okay, for å sette det litt på spissen, hvilken class likte du best av barbarian, demon og PoM?

 

Barbarian :) det var den klassen jeg spilte mest og følte meg mest trygg med.

Lenke til kommentar

Blir alle klasser sånn jevnt over like raske å levle med?

Eller ender tank og healer klassene opp som det de er hele veien uten mulighet til dps specc?

Jeg er en litt utålmodig sjel og vil da vurdere dette som et veldig stort pluss for DPS-klasser. (Ikke fått satt meg så veldig inn i alt enda)

 

Finnes det en tråd med anbefalt/best levlespecc for hver klasse så man kan ha en anelse om hva man skal sette i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...